HI-FI studio TYKON

Diskuze o studiu TYKON

sekal
Příspěvky: 1481
Registrován: 11 bře 2010 14:30

Re: Diskuze o studiu TYKON

Příspěvek od sekal »

Tak pokud tam šel dotyčný v zavírací den, není o čem mluvit. Je to jeho problém resp. pochybení.

Uživatelský avatar
Jiri
Příspěvky: 970
Registrován: 12 říj 2008 22:36
Kontaktovat uživatele:
Vybavení

Re: Diskuze o studiu TYKON

Příspěvek od Jiri »

fidlyfidly
Jestli si hledal náhradu za svůj rozbitý zesilovač Yamaha v ceně 15tis a rozčiluješ se, že tobě a tvojí manželce nechce prodejce v zavírací den pustit jejich TOP sestavu za miliony, tak si opravdu pacient.

Uživatelský avatar
RedBaron
Příspěvky: 766
Registrován: 11 dub 2013 16:08
Kontaktovat uživatele:
Vybavení

Re: Diskuze o studiu TYKON

Příspěvek od RedBaron »

Já vidím chybu na obou stranách, blbost vzít zákazníka dovnitř a pak mu říct, že se tam vlastně může jen rozhlídnout a vypadnout. A rozhodně je lepší normálně se domluvit a neřešit to přes internet :-)

Uživatelský avatar
PavelDosko
Příspěvky: 1586
Registrován: 08 úno 2011 13:06
Kontaktovat uživatele:
Vybavení

Re: Diskuze o studiu TYKON

Příspěvek od PavelDosko »

to je tezke, kdyz ma zakaznik pnuti a navic neumi cist ...
https://www.tykon.cz/kontakt.html

Uživatelský avatar
Tony
Příspěvky: 864
Registrován: 26 dub 2008 20:34
Kontaktovat uživatele:

Re: Diskuze o studiu TYKON

Příspěvek od Tony »

V studiu Tykon som bol dvakrat - samozrejme ohlaseny - a za mna maximalna spokojnost!

fidlyfidly
Příspěvky: 11
Registrován: 03 říj 2018 17:26
Kontaktovat uživatele:

Re: Diskuze o studiu TYKON

Příspěvek od fidlyfidly »

PavelDosko píše:
10 říj 2018 19:09
to je tezke, kdyz ma zakaznik pnuti a navic neumi cist ...
https://www.tykon.cz/kontakt.html
Aha, a neměl bych si ještě před návštěvou někde na netu vytisknout a podepsat FAQ?
Pokud chci dodržovat provozní dobu, dám to zákazníkům na vědomí i jinak. Né jen na internetu...
Určitě bych se mohl ještě více rozepsat, ale už Vás nebudu dráždit :)

Uživatelský avatar
kychtax
Příspěvky: 2573
Registrován: 12 led 2015 11:17
Kontaktovat uživatele:
Vybavení

Re: Diskuze o studiu TYKON

Příspěvek od kychtax »

jezdím kolem, 200m bydlí rodiče. ale nemám odvahu se objednávat. Nemám pocit, že zrovna tykon je zvědavý na čumily a kibice. Možná křivdím (Ale jsou studia, kde si považují, už když člověk jen otevře dveře a vleze dovnitř). Stejný pocit mám ze Špalíčku, ano chváleného Špalíčku.
Jel jsem kolem a řekl si vlezu dovnitř. Jen že se něco poptám na kabely ..Paní byla dost nepříjemná. A tak už mě tam neuvidí.

Uživatelský avatar
winelover
Příspěvky: 61
Registrován: 21 lis 2009 11:26
Kontaktovat uživatele:
Vybavení

Re: Diskuze o studiu TYKON

Příspěvek od winelover »

No nevím, ale asi se spíš jednalo o nedorozumění.
Já s Liborem Šulcem obchoduju (nakupuju a vyměňuju komponenty) už řadu let, asi od doby, kdy převzal zastupování Electrocompaniet od pana Žaloudka, a naprostá spokojenost.
Pokud to bylo jen trochu možné, vždy vyšel vstříc.
Ve studiu jsem ale osobně nikdy nebyl, mám to trochu z ruky.
win

Electrocompaniet
Příspěvky: 3
Registrován: 24 bře 2019 18:01
Kontaktovat uživatele:

Re: Diskuze o studiu TYKON

Příspěvek od Electrocompaniet »

Mě se nikdy nestalo ,že bych nebyl ve studiu Tykon přijat a to tam chodím většinou náhodou ,když jedu kolem. Ochota a vstřícnost vždy. A to nemám ani Porsche ani prsa č. 4.

fb_petr
Příspěvky: 1
Registrován: 23 lis 2020 02:42
Kontaktovat uživatele:

Re: Diskuze o studiu TYKON

Příspěvek od fb_petr »

Tykon nikdy ,kdysi jsem se potreboval s cimsi poradit;pan vsechno sepsul ,co jsem mel doma,nakonec mi do telefonu sdelil, az si budu chtit u nich neco koupit, budou se mi venovat.Tak jsem kupoval jinde, nastesti.

Uživatelský avatar
PavelDosko
Příspěvky: 1586
Registrován: 08 úno 2011 13:06
Kontaktovat uživatele:
Vybavení

Re: Diskuze o studiu TYKON

Příspěvek od PavelDosko »

prvni prispevek na hifiroomu, pred treti v noci, a hned dost diskutabilni resp. neprukazne tvrzeni ocernujici prodejce

fb_radek3
Příspěvky: 1
Registrován: 14 led 2021 22:07
Kontaktovat uživatele:

Re: Diskuze o studiu TYKON

Příspěvek od fb_radek3 »

No jak tu ctu tu diskusi tak zákazníci a jejich blbost se od devadesátých let nezměnili pana Šulce jehož znam od založení firmy obdivuji že má tu trpělivost a nervy 😉.

Odpovědět