Studioline - varování

Vaše zkušenosti s nákupem u jednotlivých prodejců u nás i v zahraničí.
petrL
Příspěvky: 1232
Registrován: 22 črc 2008 08:47
Kontaktovat uživatele:

Re: Studioline - varování

Příspěvek od petrL » 17 úno 2015 15:47

Jaký zadarmo, člověče? Obchodník má nezanedbatelné marže, ze kterých to dělá "zadarmo". Že skoro stejné marže mají i internetové obchody, je jiná věc (a politováníhodná). Nejseš ty lékárník, který za podání krabičky chce 30 Kč?

Uživatelský avatar
Odar
Příspěvky: 1681
Registrován: 12 úno 2010 10:44

Re: Studioline - varování

Příspěvek od Odar » 17 úno 2015 15:53

fox --> Pri tvojej logike by mal mat kazdy showroom (narocky nenapisem obchod, lebo obchod su aj potraviny) vstupne. Alebo pri odchode penalizacny poplatok, ked tam nic nekupis :lol: Pri vstupe s dietatom (specialne mesacnym v kociku) by sa mal zakaznik povinne preukazat uzatvorenim poistenia zodpovednosti za skodu *2thumbsup*
Naposledy upravil(a) Odar dne 17 úno 2015 15:56, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
drfish
Příspěvky: 1339
Registrován: 17 pro 2012 17:16
Kontaktovat uživatele:
Vybavení

Re: Studioline - varování

Příspěvek od drfish » 17 úno 2015 15:55

Já tedy z obchodu lidi s kočárkama nevyhazuju, ale to že mé nezanedbatelné marže jsou mi nanic, když si lidi nechají poradit a pak to koupí jinde, to je realita. S tím se nedá nic dělat, lidi považujou radu za samozřejmost a věc zcela zdarma.

Uživatelský avatar
ivanb_cko
Příspěvky: 320
Registrován: 16 kvě 2010 14:53
Kontaktovat uživatele:
Vybavení

Re: Studioline - varování

Příspěvek od ivanb_cko » 17 úno 2015 15:59

fox píše:Potraviny na internetu moc nejdou na odbyt.
no já nevím, ale od zavedení rozvozu iTesco, nenakupuji prakticky jinak! Alespoň co se týče "velkých" nákupů - samozřejmě včetně potravin...

Jinak chování prodejce, že nevpustí zákazníka kvůli tomu, že přišel s dítětem je jenom ukázka jak fungují služby v ČR! Každopádně i kdyby tam jediněj prodával zlatý prase, tak bych to raději koupil jinde - navíc jsou na něj stížnosti i jinde...

petrL
Příspěvky: 1232
Registrován: 22 črc 2008 08:47
Kontaktovat uživatele:

Re: Studioline - varování

Příspěvek od petrL » 17 úno 2015 16:01

drfish píše:Já tedy z obchodu lidi s kočárkama nevyhazuju, ale to že mé nezanedbatelné marže jsou mi nanic, když si lidi nechají poradit a pak to koupí jinde, to je realita. S tím se nedá nic dělat, lidi považujou radu za samozřejmost a věc zcela zdarma.
No jistě, kam bysme přišli, kdyby se účtovalo každé slovo? Takový tržní fundamentalismus může existovat jenom v knihách nebo určitých hlavách. Bilance se musí dělat globálně. I když při cenách některých obchodů se ani nedivím, že se upínají na jedinou transakci ;-)

sekal
Příspěvky: 1282
Registrován: 11 bře 2010 14:30
Kontaktovat uživatele:

Re: Studioline - varování

Příspěvek od sekal » 17 úno 2015 16:06

Pokud chce být dnes obchodník úspěšný, musí být schopen vytvořit stejné nebo podobné podmínky, jako konkurenční prodejci v oboru. Klíčová je pochopitelně cenová politika, ale důležité jsou i další aspekty, jako např. délka záruční lhůty apod. Že lze dnes být konkurenceschopný, a to i v rámci EU, je možné doložit příkladem poměrně známého brněnského obchodníka s HiFi, p. Holcnera. A našli by se jistě i další.

Platbu za to, že si vystavené zboží - v našem případě audio komponent(y) - poslechnu, považuji za zcela absurdní. To je naprosto nehorázný požadavek. Na druhé straně bych celkem chápal, pokud by prodejce highendových komponentů vyžadoval při návštěvě svého studia nepřítomnost dětí a zvířat (tj. především psů).

Uživatelský avatar
drfish
Příspěvky: 1339
Registrován: 17 pro 2012 17:16
Kontaktovat uživatele:
Vybavení

Re: Studioline - varování

Příspěvek od drfish » 17 úno 2015 16:10

Osobně si myslím, že to je čistě věc majitele obchodu. Jestli tam děti nechce, a má to na netu či na dveřích napsané, není co řešit. Jsou to jeho dveře a jeho podnik. My jako zákazníci máme právo se otočit na podpatku a odejít. To je asi tak vše. On má prostě svoji vizi podnikání, jako každý člověk. Osobně s platbou za poslech nemám žádný problém. Člověk se tím zbaví vychcánků, kteří si potřebujou poslechnout věc, kterou už mají na netu vyhlídnutoou. Opravdový zájemce to rád zaplatí, zvlášť, jestli se mu ty peníze pak odečtou z kupovaného zboží.
Ohledně "tržního fundamentalismu" - slovo je to nejcennější, co na trhu je. Příkladně v mém oboru- koupit materiál na vybudování zahrady umí každý pitomec, ale poskládat ho tak, aby to vypadalo, na to je třeba něco umět. Dnes si lidi myslí, že se s nimi zahradník rozdělí o know how zdarma, dostanou projekt zdarma a oni si pak u něj milostivě nakoupí rostliny. A někteří, kdyby nemuseli, i ty kytky by koupili jinde. Jsou velmi seriózní a uznalí zákazníci, ale mnohem víc je těch druhých, těch kteří neznají cenu informace, vzdělání, zkušeností. Ti se pak urazí, když mají platit za konzultace či projekty. Neuvědomují si, že právě tyto informace jim uštří spoustu času a peněz do budoucna...
Naposledy upravil(a) drfish dne 17 úno 2015 16:31, celkem upraveno 2 x.

petrL
Příspěvky: 1232
Registrován: 22 črc 2008 08:47
Kontaktovat uživatele:

Re: Studioline - varování

Příspěvek od petrL » 17 úno 2015 16:15

Myslím, že by si obchodník neměl zbytečně vymýšlet. Teda pokud jde o dítě. Maximálně zákazníka upozornit, že bude muset hradit případnou škodu. Psi podle mě nepatří do žádného obchodu.

S499_1023
Příspěvky: 1332
Registrován: 21 říj 2008 18:07
Kontaktovat uživatele:

Re: Studioline - varování

Příspěvek od S499_1023 » 17 úno 2015 18:28

fox: Pan Bayer dlouhá léta kurvil nevídaným způsobem ceny na internetu (v Husitské měl jen bazar a serv is). Pak si otevřel studio, nejprve tuším někde ve Vinoři a najednou z něj byl velkej bojovník proti internetovým kurvičům cen.
To samé "elvie" (neplést s elvia pro!) nebo ten mamlas, co je dneska viceprimátorem Przně.

Pamela
Příspěvky: 154
Registrován: 09 lis 2009 11:52
Kontaktovat uživatele:

Re: Studioline - varování

Příspěvek od Pamela » 17 úno 2015 23:02

No já dost dobře nechápu proč každý požaduje všechno ZADARMO a když už nakonec něco koupí, tak
mu ještě pochčije auto že se na něm prodejce napakoval.
Typický čech. Hi fi studio není sámoška !
Já mít studio, v něm komponenty za stovky tisíc / miliony, přijít někdo s rozmazleným děckem a že ho nesmím
odmítnout ??? Seriozní zákazník se seriozně chová.
Kdo normální si vezme děcko do studia ???
No a pokud se mnou někdo nesouhlasí, dejte adresu svého studia, vezmu kámošku s ultrasmradem a přijedem
na poslech.
Nejlépe by měl každý prodejce mít nachystané chlebíčky, kávu, nealko, alko, kurvy, koks ...věnovat se zákazníkovi
denně tři měsíce, pak mu na zakoupený komponent za 15 tisíc dát 40% slevu, dovézt domů, vynést do bytu/ domu, celou dobu se klanět a říkat vašnosto je to tak dobře.
Pokud bych si chtěl někde něco koupit neměl bych sebemenší problém zaplatit si prodejce který se mi bude věnovat, budu ve studiu sám
a bude plnit má přání, navíc když se to pak odečte z ceny.
Samozřejmě jsou i neseriozní prodejci.

Uživatelský avatar
Pytel
Příspěvky: 1205
Registrován: 19 dub 2008 08:59
Kontaktovat uživatele:

Re: Studioline - varování

Příspěvek od Pytel » 18 úno 2015 08:53

Nakupuji od tohoto prodejce kabely Supra ( převzal zastoupeni po Milanovi ), znám i horší prodejci na domácí scéně.

jfed
Příspěvky: 82
Registrován: 24 úno 2011 16:38
Kontaktovat uživatele:

Re: Studioline - varování

Příspěvek od jfed » 18 úno 2015 09:05

Ještě za svobodna jsem vzal takhle budoucí manželku na poslech do studia, ale to bylo proto, abych ji přesvědčil o tom, že je potřeba udělat investici do AV Onkyo ... a zabralo to ;-)
Nyní už máme malé děti a s nimi bych já osobně do studia rozhodně nešel, ani na čumendu, natož když bych si chtěl něco nechat předvést, vyzkoušet, koupit. To bych to raději o pár dní / týdnů odložil, až budu mít hlídání. A pokud by s tím byla smířená i manželka, tak není důvod ani jí tahat do studia, alespoň si můžete řídit svůj čas, probrat technické finesy a tak.

Nijak tím ale nezpochybňuji názory ostatních o nepoctivých, arogantních prodejcích (jistě to šlo říci i jinak, že "s dítětem ne") a o vyčůraných zákaznících na druhé straně. V tomto ohledu musím vyzdvihnout přístup lidí ze cinema-shop.cz (Praha, Vyšehradská ul.), kde jsem byl 2krát na poslech vyhlédnutých zesilovačů, nic jsem neplatil (klidně bych za službu instalace a věnování se mi něco nechal) a přístup a chování oprodejců vynikající. Navíc musím na sebe říct, že jsem zatím nekoupil, ale už mám vybráno, jen je potřeba došpórovat a pak se k nim vrátím. Takže kolegovi "lubomirhaslik" s manželkou a kočárkem mohu vřele doporučit.

Uživatelský avatar
šeďour
Příspěvky: 406
Registrován: 05 dub 2011 15:11
Kontaktovat uživatele:
Vybavení

Re: Studioline - varování

Příspěvek od šeďour » 18 úno 2015 09:55

Za mě...chodit na poslech (hlavně předem domluvenej) s kočárkem je fakt pitomost !

Neomlouvám arogantní chování konkrétního obchodníka, ale přijde mi, že zákazníci tohohle typu (nacpat se do malýho obchodu plnýho drahejch věcí s něčim takovym jako je kočárek !) moc nedomejšlej důsledky svejch činů.
Kdyby šli okolo a chtěli se podivat a na něco se zeptat, tak chápu, že pani nechce čekat venku.Zvlášť v zimě.Ale přijít tam jako by se nechumelilo na domluvenou schůzku...to se mohl zeptat předem.

Taky pracuju v obchodě a vim moc dobře, jak se zákazníci uměj chovat.Někteří jsou fakt hovada.Hlavně moderní maminky s dětma...teda spíš s rozjívenejma harantama.Chovaj se tak, jako kdyby byli na dětskym hřišti, hulákaj a klidně začnou lízt po skleněnym pultu.Marně čekám na nějakou reakci na uklidnění a když se ozvu sám, tvářej se všichni strašně udiveně.

Jeden chlapeček začal poskakovat a zpíval si při tom...ejchuchů, ejchuchů...a pak čelem rozbil sklo v pultu !

Šestku pultový sklo !...rána jako hovado...jenom stál a čuměl.Naštěstí se nepořezal.Dědečka jsme to nechali zaplatit, to bylo už třetí sklo v pultu za rok, co rozbil zákazník.
Kamarád sklenář jenom kroutil hlavou a nemohl to pochopit.Prej...šestka se nedá rozbít.
Houby...nezná děti.

A teď si ten naivka sám otvírá muzeum veteránů v Kácově a začnou mu tam chodit rodinky s dětma :lol:

petrL
Příspěvky: 1232
Registrován: 22 črc 2008 08:47
Kontaktovat uživatele:

Re: Studioline - varování

Příspěvek od petrL » 18 úno 2015 10:07

šeďour píše:...a pak čelem rozbil sklo v pultu !
:D Tak doufám, že se dědeček pořádně prohnul. Ber to z lepší stránky. Starý skleněný pulty bývají hnusně poškrábaný. Takhle vám nový zaplatí zákazník. Naštěstí stupeň blbosti není tak vysoký jako v US, kde by vás ještě zažalovali, že tam nebylo upozornění, že do skla se nesmí mlátit hlavou. Vlastně stupeň blbosti už máme, ale soudnictví ne.

Pamela
Příspěvky: 154
Registrován: 09 lis 2009 11:52
Kontaktovat uživatele:

Re: Studioline - varování

Příspěvek od Pamela » 18 úno 2015 10:44

šeďour
Jestli to není tak že smrad hlavou rozbije sklo až po pořádné facce *2thumbsup*
když se děda nedívá.

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host