Náhrada za přenosku Audiotechnica ATN 3600L
Náhrada za přenosku Audiotechnica ATN 3600L
Dobrý den, měl bych dotaz. Snad tady nesklidím kritiku za pořízení ne úplně hifistického přístroje. Dostal jsem chuť si občas přehrát nějaký vinyl - opravdu jen občas. Můj hlavní zdroj muziky je Cowon Plenue P1 + sluchátka. Hifi sestavu se zesilovačem z prostorových důvodů nemám. Hledal jsem proto slušný laciný gramec, pokud možno all in one.
Pořídil jsem si tedy gramofon Marley Stir It UP s bonusem sluchátkového výstupu. Je to tohle:
https://insmart.cz/marley-stir-it-up-retro-gramofon/
Ve specifikacích jsem se dočetl, že gramec je vybaven přenoskou Audiotechnica ATN 3600L, která je braná jako slušná. Ovšem je tam uvedený přítlak 2,5g - 3,5g, což údajně už může vést k poškození desky. Existuje nějaká cenové přiměřená náhrada s menším tlakem, pro standardní uchycení 1/2" (12,7mm)? O raménku nevím bohužel nic. Jsem pouze uživatel a technika mě moc nezajímá.
Je pro osazení důležitý ten parametr 1/2" uchycení, aby to do toho ramínka vůbec šlo a hrálo to nebo je ještě nutno brát v potaz něco jiného? Mluvím teď o MM typech. Můžete mi doporučit cenově přiměřené náhrady (klidně i vyšší ceny než je dodávaná přenoska) s nižším přítlakem? Domnívám se, že výš jak nad 3000 Kč nemá smysl jít. Předem děkuju za radu. Jak už jsem psal, jsem jenom uživatel a technika je mi jen prostředek k vnímání muziky, není to hobby.
Pořídil jsem si tedy gramofon Marley Stir It UP s bonusem sluchátkového výstupu. Je to tohle:
https://insmart.cz/marley-stir-it-up-retro-gramofon/
Ve specifikacích jsem se dočetl, že gramec je vybaven přenoskou Audiotechnica ATN 3600L, která je braná jako slušná. Ovšem je tam uvedený přítlak 2,5g - 3,5g, což údajně už může vést k poškození desky. Existuje nějaká cenové přiměřená náhrada s menším tlakem, pro standardní uchycení 1/2" (12,7mm)? O raménku nevím bohužel nic. Jsem pouze uživatel a technika mě moc nezajímá.