Ortofon 2M Black - nehoda s HIFI Flux Sonic + azimut

Především gramofony, přenosky, raménka, ale i magnetofony atd.
Odpovědět
Duke90
Příspěvky: 24
Registrován: 05 úno 2015 09:09
Kontaktovat uživatele:

Ortofon 2M Black - nehoda s HIFI Flux Sonic + azimut

Příspěvek od Duke90 »

Dobrý den,

nedávno jsem si pořídil HIFI Flux Sonic na čištění hrotu přenosky a stala se mi menší nehoda - přenoska se vibracemi posunula až na okraj plastové části přístroje (samozřejmě rozvibrované) přičemž jsem okamžitě asi v dané sekundě až dvou zdvihl raménko. Ano, slušně řečeno jsem opravdu velký nešika, ale už se bohužel stalo. Nicméně jsem pořídil pár fotografií, podle kterých by mě zajímalo posouzení zdejších znalců, jestli se jim hrot nezdá nějak zdeformovaný. Nevím, jestli je to reálné posoudit, protože bohužel nemám mikroskop. Přenoska podle mě hraje stále stejně, ale červíček mě přece jen trochu hlodá.

Navíc na mém Technics SL-1200 MK2 nemám úplně stoprocentně nastavený azimut a zajímalo by mě, jestli se v tomto případě vyplatí investovat do headshell s nastavitelným azimutem a také, jak moc si hlídat váhu samotného headshellu. Můj originál Technics má 7,5g. Vyhlížím tyto dva - https://www.gramofony-desky.cz/produkty ... 11261.html a https://www.muziker.cz/pro-ject-headshe ... lYQAvD_BwE

Předem všem děkuji za odpovědi.
Přílohy
1617384514103.jpg
1617384514099.jpg
1617384514093.jpg
1617384514084.jpg
1617384514077.jpg
1617384426400.jpg

tujatuja
Příspěvky: 625
Registrován: 07 črc 2011 22:59
Kontaktovat uživatele:

Re: Ortofon 2M Black - nehoda s HIFI Flux Sonic + azimut

Příspěvek od tujatuja »

K posouzení stavu hrotu je pochopitelně zapotřebí mikroskop, ale pokud jsi nezaznamenal rozdíl při přehrávani po “nehodě”, tak bude nejspíš vše v pořádku. Dával bych si ale pozor na použití čistících tekutin, obsahujících rozpouštědla, protože hroty přenosek Ortofon bývají lepené.