Dobrá lišta do 10 tisíc (bez filtru)

Vše potřebné ke kvalitnímu napájení našich sestav.
Odpovědět
Jirka33
Kontaktovat uživatele:

Re: Dobrá lišta do 10 tisíc (bez filtru)

Příspěvek od Jirka33 »

BVa: "imochodom, M.Vitvar (VMA) má (pokiaľ viem...) úspešne ukončené vš vzdelanie v obore"

To jsi mi připomněl ten vtip když si představím jaký jsem inženýr, tak mám strach jít k lékaři. Takže asi tak. :P

Pořád čekám na tu úžasnou sestavu do 80000 ale asi se jí nedočkám co. *fnuk*

Oldear
Kontaktovat uživatele:
Vybavení

Příspěvek od Oldear »

Kychtax
Jedná se o HDMI a funguje to jen u firemích aparátů. Z přehrávače se dá streamovat za využití PQLS signály LPCM a DSD bez vlivu jiteru za využití jen jedněch hodin a to v tom zesilovači, nebo receiveru. Např. Pioneer - více viz. web.

daliborr
Kontaktovat uživatele:
Vybavení

Příspěvek od daliborr »

Kluci jsem ochoten na vaší vychytané sestavě vyzkoušet 3x napájecí lišta,3x reprokabel,3x napájecí kabel. Samozřejmě slepý test v okolí Olomouce. *2thumbsup*
Možná bychom to vyřešili.

sekal

Příspěvek od sekal »

BVa píše:M.Vitvar (VMA) má (pokiaľ viem...) úspešne ukončené vš vzdelanie v obore, v ktorom pracuje a prezentuje veľmi dobré výsledky.
http://vmaudio.cz/ja.php
https://www.fel.cvut.cz/cz/vz/absolventi/2027.html

PítrsPraha
Kontaktovat uživatele:
Vybavení

Příspěvek od PítrsPraha »

koudy42 píše:Jirka33 bude asi převtělený prodavač 2nd handových regálovek BéWé z Prahy 6
Myslíš zlatníka / hráče na kytaru z Radimovy ul., co mu byly plat prdné neustálé změny nicků na sousedním fóru :-)? On má NAD C375 a tady si jen přivlastnil mojí sestavu....

overgrounder
Kontaktovat uživatele:
Vybavení

Příspěvek od overgrounder »

TVL tady už to začíná bejt hustý. Chudáci lidi, co hledají nějaké relevantní informace. Působíte jak klub starejch bab co se hádají na trhu o okurky *bravo*

Odar

Příspěvek od Odar »

Jirka33 píše:Vitvarovi nejde o zvuk, ale čistě o peníze.
A o co ide tebe? Co ti nedal zlavu? :lol:

Jirka33