Takové důkazy by měli poskytovat výrobci. Místo toho se opírají o recenze v podobě zapsaných pocitů z poslechu, které pak umísťují na své weby v podobě screenshotů, souborů PDF nebo videí, které nic nedokazují. Výrobci důkazy o výkonnosti svých produktů mají, resp. musí, jinak by přece nemohli poskytovat produkty nové - lepší než ty předchozí. Otázkou je, jestli se nějak zásadně liší od svých konkurentů, kteří si neúčtují za své výrobky násobně vyšší ceny.
Audio podvody z principu verze 1.7:
- Akustické doplňky (nemyslím opravdové produkty pro akustické ošetření poslechovky nebo studia)
- Bi-wiring
- Filtrace aka pračky
- Hi-Res Audio
- Kabely - od propojovacích včetně digitálních, přes reproduktorové a sluchátkové, po napájecí (tzv. butikové)
- Přístrojové pojistky, jističe, samostatné přívody, zemnící boxy s něčím a zemnící kolíky
- Mechanická izolace
- Podložky pod kabely
- Příslušenství na zahoření kabelů
- Síťové zařízení
- Strašení jitterem
- Reclocker