dadaft
Re: dadaft
Dal by som si. Je tu ale problém - ako v 3D vyriešiť, aby som "3de jure" zostal doma, ale "3de facto" som bol lokalizovaný na buchtách u Machalíkovej?
Re: dadaft
Machalíková
Nemám čas.Navíc jsem dostal croissanty od MB. Ale když už je řeč o buchtách.............
.......znáš nejlepší náplň do buchet na dvě?..........
Nemám čas.Navíc jsem dostal croissanty od MB. Ale když už je řeč o buchtách.............
.......znáš nejlepší náplň do buchet na dvě?..........
Re: dadaft
Já vím já vím.... můžu to říct ??
Re: dadaft
Jak se dívám, Dadaftovo vlákno je zkouška adminů. Jsem zvědavý, jaké fórum chtějí.
Re: dadaft
Ale notak není třeba vše brát vážně a pořád se hádat o hiendu lowendu,velkých nebo malých basácích nebo chytat druhého za slovo.
Řekněme že toto je offtopic vlákno a asi by to měl rowing vystřihnout a dát do volné diskuse. Ale nihoko to nepohoršuje tak není důvod k mazání.
Řekněme že toto je offtopic vlákno a asi by to měl rowing vystřihnout a dát do volné diskuse. Ale nihoko to nepohoršuje tak není důvod k mazání.
Re: dadaft
Rowingu, omlouvám se, že jsem jeden z těch, kteří "zaprasili" toto Dadaftovo vlákno. Prosím tě, vymaž vše co tam nemá být. Vím, bude to nadlidská práce, ale zachovejme naše fórum = ať je pro všechny.
Děkuji.
Děkuji.
Re: dadaft
fajn Machalíku.
byls mi milejší jako lovec...
chtěl bych říct, že si nesmírně vážím všech, kteří byli (jsou) se mnou ještě ochotní (jakýmkoliv) způsobem diskutovat. a že to, co se v tomto vlákně dělo po vstupu Syčáka do hry vnímám jako ryzí sílu.
zkusme se na věci podívat s větším a větším odstupem.
dovolil jsem si zde tvrdit, že k dosažení plně prostorového zvuku nám pouze dvě bedny samy o sobě mohou stačit, ale k jeho přesnému definování potřebujeme ještě druhý pár, s jehož pomocí můžeme nalézt správné místo vůči hranicím poslechového prostoru pokud jde o prostor předo/zadní. a že ten druhý pár přinesl nečekaný přínos a že tedy potřebujeme ne 2, ale 4 bedny.
Machalíkův postřeh řečený boxerovou klávesnicí byl ignorován.
PMA celou záležitost zhodnotil a nasvítil reflektorem pravdy: jde o vcelku zajímavou leč dosti starou záležitost, vytvoření pseudoprostoru s pomocí změny poměru rozdílové složky.
tím by věc měla být vyřízená. zkušenost, autorita, technické vzdělání, výsledky. co je možno postavit proti? nic.
jenže nic je proti a vypráví další pohádku. o dvou věcech, které jsou vlastně jen jednou jedinou.
a s dobrou vůlí mu bylo porozuměno. ale protože jediné může být jen jedním nebo druhým, ale nikdy obojím, je jasné, že tedy nikoliv pseudo prostor, ale near-field je tou pravou dadaftovou vášní.
a jeho další ne je prostě debilní.
podívejme se, po jak tenkém ledě kráčíme.
před časem jsem tvrdil přece totéž. s neuvěřitelnou zarputilostí jsem se pokoušel svět přesvědčit, že 2 bedny na pro100rový zvuk je málo. pletl jsem si dojmy s pojmy. z čehož jsem byl usvědčen prof. Syrovým. jo milý vašnosto, tohle je Věda a nikoliv holubník... nakonec jsem otevřeně uznal, že se pletu.
a teď, jak přesně vidí dočasně za plát buchet maskovaný lovec, se kruh uzavřel. znova zarytě nechci uznat, co už jsem jednou uznal pod tlakem jiné ne menší zkušenosti, autority, vzdělání a výsledků. - že stereo je samo o sobě prostorový zvuk - - - magor. otrava.
tehdy mu stereo bylo málo, teď tvrdí, že je něco víc.
tehdy to opíral jen o svoji nevzdělanou nezkušenost, teď se vytasil s nějakou pseudoteorií a vyšinutými experimenty.
na druhé straně opět zkušenost, autorita, technické vzdělání, výsledky.
všiml si vůbec někdo že:
v té pradávné diskusi bylo při polemice o tom, jak stereofonní systém vytváří iluzi "prostoru" nahrávky odkázáno na kritéria akustické kvality hudebních prostor (viz Syrový, Hudební akustika, strany 384 a následujícící)?
přečetl si to někdo?
toto je považováno za průkazné tvrzení. co nám říká? že stereofonní systém dokáže téměř věrně zobrazit prostor nahrávky.
upřesňující dotaz byl potvrzen - ano, nějaký cválající bigbítový pštros není žádným měřítkem. tím je jedině shoda zobrazení prostoru nahrávky systémem se samotným prostorem nahrávky. žádná prdel miláčku, je to složité jako vidle - to bys nepochopil...
inu, nemusím vědět všechno. spokojím se s málem. stačí mi jen vědomí, že to mám O.K. - - - stačí říct tak a tak a je to akorát - a do smrti dobrý.
ale tohle neprošlo.
záleží na tom kurvadrát? ptá se sám sebe dadaft.
když něco nehraje, tak vezmu ranec a koupím něco jiného ne? jaképak štráchy. je to hifi, ne cvokhaus. co mu všichni lezete do prdele? já tyhle typy znám - přesně o tohle jim jde!
.............
záleží na tom kurvadrát?
na tom, jak to doopravdy je?
na tom, komu o co jde?
..............
trojúhelník. bedny přímo na sebe. zatlumit. šmytec.
to je vše.
docela bych to teď bral - - - aby tohle bylo to jediné.
nechal bych se vykostit, rozčtvrtit, uvařit a byl by klid.
jenže to prostě a jasně nepůjde.
................
tohle to vlákno humpfe není žádná zkouška adminů.
bavíme se o stereo.
já něco tvrdím. všichni ostatní tvrdí něco jiného.
stojím si za svým a už k tomu nemám dál co říct.
prostě čas ukáže.
byls mi milejší jako lovec...
chtěl bych říct, že si nesmírně vážím všech, kteří byli (jsou) se mnou ještě ochotní (jakýmkoliv) způsobem diskutovat. a že to, co se v tomto vlákně dělo po vstupu Syčáka do hry vnímám jako ryzí sílu.
zkusme se na věci podívat s větším a větším odstupem.
dovolil jsem si zde tvrdit, že k dosažení plně prostorového zvuku nám pouze dvě bedny samy o sobě mohou stačit, ale k jeho přesnému definování potřebujeme ještě druhý pár, s jehož pomocí můžeme nalézt správné místo vůči hranicím poslechového prostoru pokud jde o prostor předo/zadní. a že ten druhý pár přinesl nečekaný přínos a že tedy potřebujeme ne 2, ale 4 bedny.
Machalíkův postřeh řečený boxerovou klávesnicí byl ignorován.
PMA celou záležitost zhodnotil a nasvítil reflektorem pravdy: jde o vcelku zajímavou leč dosti starou záležitost, vytvoření pseudoprostoru s pomocí změny poměru rozdílové složky.
tím by věc měla být vyřízená. zkušenost, autorita, technické vzdělání, výsledky. co je možno postavit proti? nic.
jenže nic je proti a vypráví další pohádku. o dvou věcech, které jsou vlastně jen jednou jedinou.
a s dobrou vůlí mu bylo porozuměno. ale protože jediné může být jen jedním nebo druhým, ale nikdy obojím, je jasné, že tedy nikoliv pseudo prostor, ale near-field je tou pravou dadaftovou vášní.
a jeho další ne je prostě debilní.
podívejme se, po jak tenkém ledě kráčíme.
před časem jsem tvrdil přece totéž. s neuvěřitelnou zarputilostí jsem se pokoušel svět přesvědčit, že 2 bedny na pro100rový zvuk je málo. pletl jsem si dojmy s pojmy. z čehož jsem byl usvědčen prof. Syrovým. jo milý vašnosto, tohle je Věda a nikoliv holubník... nakonec jsem otevřeně uznal, že se pletu.
a teď, jak přesně vidí dočasně za plát buchet maskovaný lovec, se kruh uzavřel. znova zarytě nechci uznat, co už jsem jednou uznal pod tlakem jiné ne menší zkušenosti, autority, vzdělání a výsledků. - že stereo je samo o sobě prostorový zvuk - - - magor. otrava.
tehdy mu stereo bylo málo, teď tvrdí, že je něco víc.
tehdy to opíral jen o svoji nevzdělanou nezkušenost, teď se vytasil s nějakou pseudoteorií a vyšinutými experimenty.
na druhé straně opět zkušenost, autorita, technické vzdělání, výsledky.
všiml si vůbec někdo že:
v té pradávné diskusi bylo při polemice o tom, jak stereofonní systém vytváří iluzi "prostoru" nahrávky odkázáno na kritéria akustické kvality hudebních prostor (viz Syrový, Hudební akustika, strany 384 a následujícící)?
přečetl si to někdo?
toto je považováno za průkazné tvrzení. co nám říká? že stereofonní systém dokáže téměř věrně zobrazit prostor nahrávky.
upřesňující dotaz byl potvrzen - ano, nějaký cválající bigbítový pštros není žádným měřítkem. tím je jedině shoda zobrazení prostoru nahrávky systémem se samotným prostorem nahrávky. žádná prdel miláčku, je to složité jako vidle - to bys nepochopil...
inu, nemusím vědět všechno. spokojím se s málem. stačí mi jen vědomí, že to mám O.K. - - - stačí říct tak a tak a je to akorát - a do smrti dobrý.
ale tohle neprošlo.
záleží na tom kurvadrát? ptá se sám sebe dadaft.
když něco nehraje, tak vezmu ranec a koupím něco jiného ne? jaképak štráchy. je to hifi, ne cvokhaus. co mu všichni lezete do prdele? já tyhle typy znám - přesně o tohle jim jde!
.............
záleží na tom kurvadrát?
na tom, jak to doopravdy je?
na tom, komu o co jde?
..............
trojúhelník. bedny přímo na sebe. zatlumit. šmytec.
to je vše.
docela bych to teď bral - - - aby tohle bylo to jediné.
nechal bych se vykostit, rozčtvrtit, uvařit a byl by klid.
jenže to prostě a jasně nepůjde.
................
tohle to vlákno humpfe není žádná zkouška adminů.
bavíme se o stereo.
já něco tvrdím. všichni ostatní tvrdí něco jiného.
stojím si za svým a už k tomu nemám dál co říct.
prostě čas ukáže.
Re: dadaft
Dadaft
Zase se v tom nějak ztrácím a jak tak přemýšlím nad Pasulem a podobnými tématy (viz Utopie),nejsem asi dnes schopen proniknout do tvých myšlenek hlouběji.
Můžeš naznačit aspoň kolik to je a pro koho? Nebo plichta a nebo kontumačně? Fakt nevím.
Zase se v tom nějak ztrácím a jak tak přemýšlím nad Pasulem a podobnými tématy (viz Utopie),nejsem asi dnes schopen proniknout do tvých myšlenek hlouběji.
Můžeš naznačit aspoň kolik to je a pro koho? Nebo plichta a nebo kontumačně? Fakt nevím.
Re: dadaft
Dadafte, tak kolik těch bubeníků v té nahrávce podle tebe je ?
Re: dadaft
boxer
jak to mám jako vědět? jsem nějaký rozhodčí nebo co? já hraju.
Aleska
4 bubny. a bubeníci nemůžou být jen dva.
jak to mám jako vědět? jsem nějaký rozhodčí nebo co? já hraju.
Aleska
4 bubny. a bubeníci nemůžou být jen dva.
Re: dadaft
bubeníci nemůžou být jen dva
A to tedy se budu hádat. V případě ukázky to MUSÍ DVA bubenící zvládnout.
Pokud ale nikdo nevíte,kolik jich to opravdu hraje,tak je to dohadovaní o PRDu.
A to tedy se budu hádat. V případě ukázky to MUSÍ DVA bubenící zvládnout.
Pokud ale nikdo nevíte,kolik jich to opravdu hraje,tak je to dohadovaní o PRDu.
Re: dadaft
to těžko. leda že by jeden z nich měl jednu ruku dlouhou...
Re: dadaft
nedělní odpoledne je jako dělané pro staré metalové ploužáky.
zbustrované kytary, nekonečné plochy sytých kláves a hymnické refrény...
no tak to už tady dlouho nebylo.

zbustrované kytary, nekonečné plochy sytých kláves a hymnické refrény...
no tak to už tady dlouho nebylo.

Re: dadaft
Když jsi to dal jako hádanku, tak musíš vědět kolik těch bubeníků skutečně bylo. Pochybuji, že měl jednu ruku dlouhou. Protože je to nahrávka Usher Audio Demo Cd, pak to klidně může být jeden bubeník. Na tom Cd jsou dvě skladby Saint Tangu:dadaft píše:to těžko. leda že by jeden z nich měl jednu ruku dlouhou...
Saint Tang - Soul of the Great - No. 09
Saint Tang - The Moon Reflected in the Second Spring - No. 11
Kolik bubeníků hraje ve skladbě č. 11 ?
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host