Dismembered
-
- Kontaktovat uživatele:
Dismembered
Ahoj všem,
na nové fórum jsem se moc těšil, počínání administrátora na f-sportu se mi vůbec nelíbilo.
Tam jsem se ani nepředstavoval, tak to tady napravím a zároveň trošku přispěji do rozběhu fóra.
Jmenuji se Tomáš, jsem student z Tábora a o audio se zajímám cca 5-6 let.
První počin, kdy jsem se dostal do HIFI kolotoče, byl NAD C-320BEE a k němu reproduktory Behringer B2030P.
K poslechu používám výhradně počítač, ve kterém mám momentálně zvukovku M-Audio Audiophile 24/96.
Behringery byly vyměněny za Mission M32 a NAD za Harman/Kardon HK 970.
Sestavu mi doplňuje subwoofer Velodyne VX 10 II, který zatím využívám jen na filmy.
V blízké době se chystám vyrobit si páreček stojánků pro reproduktory, zatím je mám na domorobo poličkách.
Vzhledem ke statutu studenta bohužel neoplývám kdovíjakým bohatstvím, proto je má sestava o dost skromnější,
než většiny zde přítomných. Rovněž asi nebudu přeborníkem v přispívání do fór, neb mé znalosti a zkušenosti
zdaleka nedosahují takové úrovně, abych si dovolil porovnávat cokoliv, co jsem neslyšel na vlastní uši.
Poslouchám z 90% nejtvrdší metalové žánry, ale nepohrdnu ani kvalitním rockem a věřím, že jednou dojdu i na klasiku (z ní mě zatím nejvíce chytil za srdce John Williams s jeho hudbou pro Star Wars).
Pokud jste dočetli až sem, pak děkuji za pozornost a všem přeji hodně hezkých zážitků s hudbou.
na nové fórum jsem se moc těšil, počínání administrátora na f-sportu se mi vůbec nelíbilo.
Tam jsem se ani nepředstavoval, tak to tady napravím a zároveň trošku přispěji do rozběhu fóra.
Jmenuji se Tomáš, jsem student z Tábora a o audio se zajímám cca 5-6 let.
První počin, kdy jsem se dostal do HIFI kolotoče, byl NAD C-320BEE a k němu reproduktory Behringer B2030P.
K poslechu používám výhradně počítač, ve kterém mám momentálně zvukovku M-Audio Audiophile 24/96.
Behringery byly vyměněny za Mission M32 a NAD za Harman/Kardon HK 970.