Cavte vsetci pritomni (aj nepritomni

),
kedze som bol vychovany co najlepsie v ramci slusnosti, tak sa vam predstavim

. Mam 23 rokov, som student VS a rozhodol som sa vstupit do svet HiFi

. Pred cca pol rokom som zacal uvazovat o vymeneni mojich PC repro Edifier S330D (alebo tak nejak osa volali), ktore som mal cez optiku zapojene do Apple TV, kde som streamoval hudbu c iPadu alebo iPhonu. Kedze hudbu pocuvam cca 4 hodinky denne a je to jedno z mojich naj hobby, tak som dosiel k zaveru, ze by sa zisiel upgrade

.
A vtedy dosla faza vyberu, ktora bola u mna kriticka

. Vedel som, ze urcite chcem stereo a urcite nove komponenty. Taktiez som musel priebezne navysovat rozpocet aby to splnilo moje poziadavky. Teraz ma vsetci mozno odsudite, ale vyberal som asi najhorsim spôsobom - recenzie a fora