Kocmeister
Re: Kocmeister
2-Koci
Ne nepleteš ,přesně tuto vlastnost jsem kdysi vypozoroval a kritizoval na většině repro od Dynaudia ,téměř 0. -lová reakce na změnu např. zesilovačů (dle mě) nevěstila nic dobrého. S jediným rozdílem ,že ten těžký stejnozvuk mi osobně nepřipadal ani v nejmenším líbivej.
Ne nepleteš ,přesně tuto vlastnost jsem kdysi vypozoroval a kritizoval na většině repro od Dynaudia ,téměř 0. -lová reakce na změnu např. zesilovačů (dle mě) nevěstila nic dobrého. S jediným rozdílem ,že ten těžký stejnozvuk mi osobně nepřipadal ani v nejmenším líbivej.
-
- Příspěvky: 611
- Registrován: 03 črc 2010 10:03
- Kontaktovat uživatele:
- Vybavení
Re: Kocmeister
Jo Dynaudia, nikdy jsem vlastně od nich neslyšel žádnej vrchol. Jen samý lowendy a střední třídu. Co třeba C1, C5 apod. taky se tak chovaj?
kabelguru.cz
Re: Kocmeister
2-Koci
C-cosi popravdě nevím, v té dřevní době jsem měl to pochybné štěstí slyšet některé 2-pásma jako contour, různé menší 2,5 pásma ,dále nějaké gemini d-appolito a podobné hnusy. Hrálo to všechno podobně NEŽIVĚ ,pro někoho kdo měl nějakou chybu v řetězci to asi dobře maskovalo případnou ostrost nebo něco, pro někoho kdo na tohle přešel z beden s různými zvuk. excesy Focal atd. to taky mohla být úleva ,ale. Tří nebo vícepásma jsem ale později od této zn. slyšel taky a nikdy se mi to doopravdy po zvuk. stránce nezdálo OK.
C-cosi popravdě nevím, v té dřevní době jsem měl to pochybné štěstí slyšet některé 2-pásma jako contour, různé menší 2,5 pásma ,dále nějaké gemini d-appolito a podobné hnusy. Hrálo to všechno podobně NEŽIVĚ ,pro někoho kdo měl nějakou chybu v řetězci to asi dobře maskovalo případnou ostrost nebo něco, pro někoho kdo na tohle přešel z beden s různými zvuk. excesy Focal atd. to taky mohla být úleva ,ale. Tří nebo vícepásma jsem ale později od této zn. slyšel taky a nikdy se mi to doopravdy po zvuk. stránce nezdálo OK.
Re: Kocmeister
dod.
mě na tom celém - té věhlasné značce ale překvapilo právě to jak jde pokazit obyčejné dvoupásmo, prakticky cokoli vedle toho hrálo živěji , o zmíněném efektu NEzměn v řetězci nemluvě.
mě na tom celém - té věhlasné značce ale překvapilo právě to jak jde pokazit obyčejné dvoupásmo, prakticky cokoli vedle toho hrálo živěji , o zmíněném efektu NEzměn v řetězci nemluvě.
Re: Kocmeister
Já měl kdysi aktivy XEO 3 a bída veliká. Divně syntetickej zvuk, nahlas řvaly, až jsem se při poslechu kroutil a potichu zase nehrály vůbec. Po týdnu marné snahy o zamilování šly z domu. Jasně, je to mnohem nižší liga, než co zmiňujete, ale ony byly mizerný i v poměru výkonu k ceně. Proti nim byly KEF LS50 - Wireless úplně jiná liga, ačkoliv byly svou snahou simulovat "velkej zvuk" taky tak trochu svoje, žít bych s nimi asi mohl i dneska.
Nadral reprosoustavy
-
- Příspěvky: 611
- Registrován: 03 črc 2010 10:03
- Kontaktovat uživatele:
- Vybavení
Re: Kocmeister
Je to zajímavý, přitom má ta značka obrovskou skupinu "die hard" fandů. I na fórech v ČR se mi vybavuje třeba Zdeny.
kabelguru.cz
Re: Kocmeister
jo ,divný to je. 

Re: Kocmeister
Kamarád má ve studiu monitory Core59 a vyselektoval je z poslechu asi 4-5 jiných výrobců.
Re: Kocmeister
obdobne mam skusenost a nazor na Dynaudio s tym rozdielom ze par modelov povazujem za vydarenejsie v svojej cenovej hladine (Audience 40, Contour 1.3 a Contour 3.0). Najma novsie drahsie modely ma vzladom k ich cene az nemilo sklamali
Re: Kocmeister
Včera jsem byl na návštěvě u Kocmeistera a strávil tam téměř celej den.Naposled jsem u něj byl v druhý půlce června, kdy jsme montovali hifi stolek a poslouchali na jeho sestavě s dvoupásmovkama od Kocoura (str 4 v tomhle vlákně).Od tý doby u Kocmeistera proběhly nějaký drobný změny, tak jsem přijel, abych to viděl na živo, poslech si nějakou hudbu a udělal si vlastní názor.
Ještě se vrátím k těm dvoupásmovkám Ghibli, který jsem měl možnost slyšet u něj, ale i u sebe doma.Úžasnej zvuk, neuvěřitelně vysoký rozlišení a rozhodně dostatek pevnejch basů v množství, který je na velikost těhle bedýnek až nepochopitelný.
Byl jsem opravdu hodně zvědavej, čím se taková zvuková kvalita dá nahradit a jestli ten zvukovej posun, popisovanej v tomhle vláknu, je až takovej.
A musím říct, že jsem byl příjemě překvapenej.Za prvý...vzhled reprosoustav ATC je perfektní, barva dýhy reprobeden dokonale ladí s barvou dýhy subwooferu B&W.A za druhý...zvuk je opravdu perfektní, ta neuvěřitelná živost středů a jejich rozlišení je až nepochopitelný.
Poslouchali jsme muziku kterou oba dobře známe (máme výhodu, že já i Kocmeister posloucháme stejný věci), prohazovali jsme si poslechový místo (chvíli seděl v křesle Koc, chvíli já), ale i když jsem si sednul vedle poslechovýho křesla, mimo střed, charakter zvuku se nezměnil.
Asi nemá smysl popisovat poslechovej zážitek, množství a kvalitu detailů, nejen, že to moc neumím, ale tohle je prostě potřeba slyšet na vlastní uši.
Pak jsme přikročili k úpravě reproterminálů, tak jak to popisoval Pytel a Kychtax.Nejsložitější na týhle akci je to, jak správně uchopit reprebednu, přestěhovat a položit tak, aby se nemačkal závěs nějakýho měniče a přitom byl dobrej přístup k terminálu a drátům uvnitř.Práce ve zkroucený poloze, vkleče na zemi a podobně, není pro mě.Už jsem na to moc starej a unavenej a chytám křeče do nohou.
A teď napíšu o největším zklamání toho dne.Po odšroubování reproterminálu se objeví vnitřní kabeláž.A to je opravdu smutnej pohled .Takový tenký různobarevný drátečky bych spíš čekal v nějakým lowendovým hifi zařízení z přelomu osmdesátejch/devadesátejch let.Rozhodně ne v reprobedně, která cenou překračuje stotisícovou hranici.
Fastony s pojistkou držely velice dobře, žádný viklání.Drátky s nesmyslnejma barvama tenoučkýho průřezu (odhadem tak 0,7 až 1mm2),Pocínovanej vodič v PVC izolaci (postříbřenej ?...tak to ani náhodou, to by v tom obláčku unikajícího chloru vypadal jinak).
A tady se nabízí otázka...jak to, že to má tak fantastickej zvuk i s tak ubohou vnitřní kabeláží ?
Ale kdybych chtěl bejt fakt drsnej, tak bych se zeptal...proč je výrobce reprobeden takový prase a nestojí mu za to, dát dovnitř aspoň trochu slušný vodiče průřezu třeba 1,5mm2 a nebo víc ?
Možná na to koukám pohledem DIYera, kterýmu přijde normální použít do svej reprobeden na vnitřní kabeláž několik metrů kvalitního vodiče s dostatečným průřezem.Ale velkej výrobce hodně ušetří na každý maličkosti, každej ušetřenej dolar se připočítává k celkovýmu zisku.
Vrátim se raději k samotný montáži.Origo fastony jsem ustříhal, spojil všechny vodiče dohromady a nakrimpoval pozlacený značkový fastony.Převrtal jsem díry v misce terminálu a našrouboval nový, pořádně tlustý reprosvorky.Práci jsme museli s Kocem přerušit, páč byl oběd.A ten byl vynikající (děkuju Radko ) Po obědě jsme práci dokončili a poslechli si výsledek.
A tady asi došlo k největšímu překvapení dne...zvuk se zlepšil.Vubec jsem týhle úpravě nevěřil, prostě jsem jí udělal, páč to po mě Kocmeister chtěl.Ale vážně jsem si nemyslel, že to bude mít nějakej smysluplnej výsledek.Netuším, čím je to způsobený.Snad tím, že jsou vynechaný ty plechový propoje mezi jednotlivejma reprosvorkama, ale rozhodně to funguje.
Takže děkuju Pytlovi, že na tuhle úpravu na českým fóru upozornil a dal i fotky provedení a tím nám práci na úpravě poněkud zjednodušil.
No a pak jsme zase poslouchali, Kocmeister provedl opakovaně měření akustiky a srovnání frekvenční charakteristiky a opravdu, výsledek stál za to.
Uf...to jsem se zase po dlouhý době rozepsal.
Ještě se vrátím k těm dvoupásmovkám Ghibli, který jsem měl možnost slyšet u něj, ale i u sebe doma.Úžasnej zvuk, neuvěřitelně vysoký rozlišení a rozhodně dostatek pevnejch basů v množství, který je na velikost těhle bedýnek až nepochopitelný.
Byl jsem opravdu hodně zvědavej, čím se taková zvuková kvalita dá nahradit a jestli ten zvukovej posun, popisovanej v tomhle vláknu, je až takovej.
A musím říct, že jsem byl příjemě překvapenej.Za prvý...vzhled reprosoustav ATC je perfektní, barva dýhy reprobeden dokonale ladí s barvou dýhy subwooferu B&W.A za druhý...zvuk je opravdu perfektní, ta neuvěřitelná živost středů a jejich rozlišení je až nepochopitelný.
Poslouchali jsme muziku kterou oba dobře známe (máme výhodu, že já i Kocmeister posloucháme stejný věci), prohazovali jsme si poslechový místo (chvíli seděl v křesle Koc, chvíli já), ale i když jsem si sednul vedle poslechovýho křesla, mimo střed, charakter zvuku se nezměnil.
Asi nemá smysl popisovat poslechovej zážitek, množství a kvalitu detailů, nejen, že to moc neumím, ale tohle je prostě potřeba slyšet na vlastní uši.
Pak jsme přikročili k úpravě reproterminálů, tak jak to popisoval Pytel a Kychtax.Nejsložitější na týhle akci je to, jak správně uchopit reprebednu, přestěhovat a položit tak, aby se nemačkal závěs nějakýho měniče a přitom byl dobrej přístup k terminálu a drátům uvnitř.Práce ve zkroucený poloze, vkleče na zemi a podobně, není pro mě.Už jsem na to moc starej a unavenej a chytám křeče do nohou.
A teď napíšu o největším zklamání toho dne.Po odšroubování reproterminálu se objeví vnitřní kabeláž.A to je opravdu smutnej pohled .Takový tenký různobarevný drátečky bych spíš čekal v nějakým lowendovým hifi zařízení z přelomu osmdesátejch/devadesátejch let.Rozhodně ne v reprobedně, která cenou překračuje stotisícovou hranici.
Fastony s pojistkou držely velice dobře, žádný viklání.Drátky s nesmyslnejma barvama tenoučkýho průřezu (odhadem tak 0,7 až 1mm2),Pocínovanej vodič v PVC izolaci (postříbřenej ?...tak to ani náhodou, to by v tom obláčku unikajícího chloru vypadal jinak).
A tady se nabízí otázka...jak to, že to má tak fantastickej zvuk i s tak ubohou vnitřní kabeláží ?
Ale kdybych chtěl bejt fakt drsnej, tak bych se zeptal...proč je výrobce reprobeden takový prase a nestojí mu za to, dát dovnitř aspoň trochu slušný vodiče průřezu třeba 1,5mm2 a nebo víc ?
Možná na to koukám pohledem DIYera, kterýmu přijde normální použít do svej reprobeden na vnitřní kabeláž několik metrů kvalitního vodiče s dostatečným průřezem.Ale velkej výrobce hodně ušetří na každý maličkosti, každej ušetřenej dolar se připočítává k celkovýmu zisku.
Vrátim se raději k samotný montáži.Origo fastony jsem ustříhal, spojil všechny vodiče dohromady a nakrimpoval pozlacený značkový fastony.Převrtal jsem díry v misce terminálu a našrouboval nový, pořádně tlustý reprosvorky.Práci jsme museli s Kocem přerušit, páč byl oběd.A ten byl vynikající (děkuju Radko ) Po obědě jsme práci dokončili a poslechli si výsledek.
A tady asi došlo k největšímu překvapení dne...zvuk se zlepšil.Vubec jsem týhle úpravě nevěřil, prostě jsem jí udělal, páč to po mě Kocmeister chtěl.Ale vážně jsem si nemyslel, že to bude mít nějakej smysluplnej výsledek.Netuším, čím je to způsobený.Snad tím, že jsou vynechaný ty plechový propoje mezi jednotlivejma reprosvorkama, ale rozhodně to funguje.
Takže děkuju Pytlovi, že na tuhle úpravu na českým fóru upozornil a dal i fotky provedení a tím nám práci na úpravě poněkud zjednodušil.
No a pak jsme zase poslouchali, Kocmeister provedl opakovaně měření akustiky a srovnání frekvenční charakteristiky a opravdu, výsledek stál za to.
Uf...to jsem se zase po dlouhý době rozepsal.
kabelguru.cz
Re: Kocmeister
Smutný že se v této cenové kategorii takto šetří. Přitom ta úspora je minimální a navíc s celkem velkým negativním vlivem na zvuk.To palec dolů pro výrobce. Ale palec nahoru za tu úpravu a jinak skvěle bedniska. 

Re: Kocmeister
preco ste teda nevymenili i vnutornu kabelaz?
Re: Kocmeister
Keď už ste merali "akustiku", zmerali ste aj boxy ( kmit. charakteristiku, smerovky, skreslenie) pred a po úprave? Ak áno, čo sa výmenou fastonov reálne zmenilo ?
Re: Kocmeister
Asi výrobce ví, co má opravdu vliv na zvuk a osazuje bedny adekvátními komponenty dle sebe, ne podle poblázněného kroužku českých hifistů 

-
- Příspěvky: 611
- Registrován: 03 črc 2010 10:03
- Kontaktovat uživatele:
- Vybavení
Re: Kocmeister
Jak jsem slíbil, napíšu něco víc. Nejjednodušší je to pro mě v bodech, co mě tak přišlo na mysl:
1) BVa – repro nebylo měřeno. To bych si ani na seriózní úrovni netroufl, abych neudělal nějakou principiální chybu. To bych nechal třeba na Kocourovi, sám rozhodně ne.
2) ATC SCM40 opravdu můžou hrát i nepřesvědčivě, když se sejde špatná kombinace v sestavě. Nebo když něco hifista podcení (to hlavně). Před nějakou dobou jsem zmínil, že jsem přestoupil z Hegel H360 integráče na kombo HD30 dac a H20 koncák. Napsal jsem tady tehdy první dojem, jaká je to bomba. Pravda byla jiná. Bomba nevybuchla. První dojem byl opravdu, že byly neskutečný basy se skvělým důrazem a dynamikou. Jenže už po krátký době poslechu jsem si nemohl nevšimnout, že ty kouzelně ultradetailní středy jsou pryč a výšky jsou taky slabý jak čaj. Takže radši nedat na první dojem. Zkrátka hrálo to skoro jak klasický blátivý sloupy, kterých jsou plný hifistudia. Jen s o hodně lepšim basem. Hrálo to přesně tak, proč tuhle koncepci repro (štíhlý 3-pásmový sloupky) nemám moc rád a proč se mi zdály SCM40 tak jiný a lepší. Na abych to zkrátil. Věděl jsem dobře, že jsem sestavu zapojil kompromisně. Zásadně tuhle problematiku ve svým vlákně neřešim, protože to vyvolává osobní útoky, poznámky na obchodní zájmy apod. na což jsem alergickej, ale tentokrát to prostě musim zmínit. Propojil jsem HD30 a H20 prvně XLR kabely řekněme standardní kvality kolem 2000,-, protože jsem zrovna jiný neměl u sebe. Dac HD30 pak hrál navíc s přístrojem dodanou napájecí tkaničkou. Právě v týhle kombinaci jsem zažil první dojmy. Ihned po napravení těchto dvou nedostatků byl zvuk totálně jako proměněný. Zase byla zpět lehkost a detailnost reprodukce a to vše v míře zase o kousek větší než předtím s integráčem H360. Prostorové podání velice odlišné, prostor se nafoukl do všech stran a do hloubky. Zvuk více spojitý. Předtíms H360 to bylo spíše tak, že středy zastínily svou kvalitou zbytek, který byl tak trochu do počtu. Teď už mi to nepřijde. Plyne z toho jediný poučení, není možný zanedbat nic v sestavě. I když jsem to zažil už mockrát, stejně mě to vždycky překvapí znova a znova. Pro racionálně uvažující lidi je bez diskuze lepší vzít integráč – budou mít lepší zvuk než s dělencem. A to výrazně. Ostatní, kteří si s tím pohrajou, to budou mít naopak.
3) ATC tuning dle Pytla/Kychtaxe. Na tohle jsem se hrozně těšil. Bylo mi jasný, že z principu to bude pěkný skok a taky, že byl! Už to tu zmínil Šeďour. Pro BVa – rozhodně tady nešlo o žádný fastony, ty tam jsou jen pro dobrej pocit, šlo o spojení triwiringovýho zapojejí do singlewiru, obejití plechů a těch mosaznejch odporností od výrobce. Pravda je, že čínská děsivě vypadající vnitřní kabeláž je opravdu zklamání. Kdyby tohle bylo vyměneno za solid core stříbrnou metráž v teflonu, to by byl jistě zase skok, ale na to jsme včera nebyli připraveni. Ozvučnice vyráběná v Číně naopak působí hezky nejen na venek, ale je poctivě dělaná celkově. Jen tak v rychlosti jsem změřil tloušťku zadní stěny šuplérou, 2cm. Výhybka, pěkné – vzduchový cívky tam není co vytknout. Kondenzátory by jistě bylo super vyměnit za highendový jako Jantzen Silver Z-Cap, ale je jich tam docela dost, takže by to bylo spousta peněz.
No a to hlavní, co se událo po tuningu? Už předtím se jevil zvuk přesný a vyrýsovaný jako totálně podle pravítka. Po úpravě jako, kdybys tužku, kterou jsi rýsoval podle toho pravítka dokonale ořezal. Středy a výšky jsou ještě křišťálovější než křišťálové. Hned při poslechu první skladeb po úpravě jsem si pořád řikal… ty vole, jak je tohle možný. Ale pozor, je třeba říct, že se hodnotí zvuk celý sestavy, ne pouze repro. Jistě každému to tak dobře ani se stejnými repro nehraje.
No a ještě přiznám, že kromě úpravy ATC bylo zároveň provedeno i tohle ve stejný okamžik. Asi netřeba vůbec vyslovit co přesně to je vzhledem k silné nenávisti k tomuto tématu z řad některých na tomto fóru….
4) Reprodukce SCM40 jako takových není v žádnym případě plnorozsahová, to bych řekl, je jejich asi jediná skutečná nevýhoda. Mě to netrápí, protože to mám vyřešeno, ale ostatní, kdo o repro uvažujete, čekejte opravdu spíše projev bližší regálovce. Ne samozřejmě jen tak ledajaký chcípácký regálovce. Různý poslechový prostor samozřejmě udělá různý zakřivení na basech, takže si toho někdo možná ani nevšimne. Třeba v paneláku… Já srovnávám všechno do roviny na DRC a je to prostě tak jak to je. Co naopak jde v této souvislosti napsat jako pochvala, je že byť výrobce uvádí začátek na 48Hz +-6dB, tak subjektivní dojmy jsou spíš ve smyslu, že jdou rozhodně níže.
5) Poslední věc, co jsem vyzkoušel novýho – betonový dlaždice 4cm vysoký, 40x40cm pod repro. Katastrofa, bláto. Žádný další šutry zkoušet nebudu. Zůstává ocelová plotna 6mm.
6) Vlastně ještě jedna věc – závaží na repro. Nic. Netřeba se tomu dál věnovat.
1) BVa – repro nebylo měřeno. To bych si ani na seriózní úrovni netroufl, abych neudělal nějakou principiální chybu. To bych nechal třeba na Kocourovi, sám rozhodně ne.
2) ATC SCM40 opravdu můžou hrát i nepřesvědčivě, když se sejde špatná kombinace v sestavě. Nebo když něco hifista podcení (to hlavně). Před nějakou dobou jsem zmínil, že jsem přestoupil z Hegel H360 integráče na kombo HD30 dac a H20 koncák. Napsal jsem tady tehdy první dojem, jaká je to bomba. Pravda byla jiná. Bomba nevybuchla. První dojem byl opravdu, že byly neskutečný basy se skvělým důrazem a dynamikou. Jenže už po krátký době poslechu jsem si nemohl nevšimnout, že ty kouzelně ultradetailní středy jsou pryč a výšky jsou taky slabý jak čaj. Takže radši nedat na první dojem. Zkrátka hrálo to skoro jak klasický blátivý sloupy, kterých jsou plný hifistudia. Jen s o hodně lepšim basem. Hrálo to přesně tak, proč tuhle koncepci repro (štíhlý 3-pásmový sloupky) nemám moc rád a proč se mi zdály SCM40 tak jiný a lepší. Na abych to zkrátil. Věděl jsem dobře, že jsem sestavu zapojil kompromisně. Zásadně tuhle problematiku ve svým vlákně neřešim, protože to vyvolává osobní útoky, poznámky na obchodní zájmy apod. na což jsem alergickej, ale tentokrát to prostě musim zmínit. Propojil jsem HD30 a H20 prvně XLR kabely řekněme standardní kvality kolem 2000,-, protože jsem zrovna jiný neměl u sebe. Dac HD30 pak hrál navíc s přístrojem dodanou napájecí tkaničkou. Právě v týhle kombinaci jsem zažil první dojmy. Ihned po napravení těchto dvou nedostatků byl zvuk totálně jako proměněný. Zase byla zpět lehkost a detailnost reprodukce a to vše v míře zase o kousek větší než předtím s integráčem H360. Prostorové podání velice odlišné, prostor se nafoukl do všech stran a do hloubky. Zvuk více spojitý. Předtíms H360 to bylo spíše tak, že středy zastínily svou kvalitou zbytek, který byl tak trochu do počtu. Teď už mi to nepřijde. Plyne z toho jediný poučení, není možný zanedbat nic v sestavě. I když jsem to zažil už mockrát, stejně mě to vždycky překvapí znova a znova. Pro racionálně uvažující lidi je bez diskuze lepší vzít integráč – budou mít lepší zvuk než s dělencem. A to výrazně. Ostatní, kteří si s tím pohrajou, to budou mít naopak.
3) ATC tuning dle Pytla/Kychtaxe. Na tohle jsem se hrozně těšil. Bylo mi jasný, že z principu to bude pěkný skok a taky, že byl! Už to tu zmínil Šeďour. Pro BVa – rozhodně tady nešlo o žádný fastony, ty tam jsou jen pro dobrej pocit, šlo o spojení triwiringovýho zapojejí do singlewiru, obejití plechů a těch mosaznejch odporností od výrobce. Pravda je, že čínská děsivě vypadající vnitřní kabeláž je opravdu zklamání. Kdyby tohle bylo vyměneno za solid core stříbrnou metráž v teflonu, to by byl jistě zase skok, ale na to jsme včera nebyli připraveni. Ozvučnice vyráběná v Číně naopak působí hezky nejen na venek, ale je poctivě dělaná celkově. Jen tak v rychlosti jsem změřil tloušťku zadní stěny šuplérou, 2cm. Výhybka, pěkné – vzduchový cívky tam není co vytknout. Kondenzátory by jistě bylo super vyměnit za highendový jako Jantzen Silver Z-Cap, ale je jich tam docela dost, takže by to bylo spousta peněz.
No a to hlavní, co se událo po tuningu? Už předtím se jevil zvuk přesný a vyrýsovaný jako totálně podle pravítka. Po úpravě jako, kdybys tužku, kterou jsi rýsoval podle toho pravítka dokonale ořezal. Středy a výšky jsou ještě křišťálovější než křišťálové. Hned při poslechu první skladeb po úpravě jsem si pořád řikal… ty vole, jak je tohle možný. Ale pozor, je třeba říct, že se hodnotí zvuk celý sestavy, ne pouze repro. Jistě každému to tak dobře ani se stejnými repro nehraje.
No a ještě přiznám, že kromě úpravy ATC bylo zároveň provedeno i tohle ve stejný okamžik. Asi netřeba vůbec vyslovit co přesně to je vzhledem k silné nenávisti k tomuto tématu z řad některých na tomto fóru….
4) Reprodukce SCM40 jako takových není v žádnym případě plnorozsahová, to bych řekl, je jejich asi jediná skutečná nevýhoda. Mě to netrápí, protože to mám vyřešeno, ale ostatní, kdo o repro uvažujete, čekejte opravdu spíše projev bližší regálovce. Ne samozřejmě jen tak ledajaký chcípácký regálovce. Různý poslechový prostor samozřejmě udělá různý zakřivení na basech, takže si toho někdo možná ani nevšimne. Třeba v paneláku… Já srovnávám všechno do roviny na DRC a je to prostě tak jak to je. Co naopak jde v této souvislosti napsat jako pochvala, je že byť výrobce uvádí začátek na 48Hz +-6dB, tak subjektivní dojmy jsou spíš ve smyslu, že jdou rozhodně níže.
5) Poslední věc, co jsem vyzkoušel novýho – betonový dlaždice 4cm vysoký, 40x40cm pod repro. Katastrofa, bláto. Žádný další šutry zkoušet nebudu. Zůstává ocelová plotna 6mm.
6) Vlastně ještě jedna věc – závaží na repro. Nic. Netřeba se tomu dál věnovat.
kabelguru.cz
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů