Kocmeister

Představení jednotlivých členů fóra, jejich aparatur, oblíbené muziky atd.
Odpovědět
Uživatelský avatar
šeďour
Příspěvky: 742
Registrován: 05 dub 2011 15:11
Kontaktovat uživatele:
Vybavení

Re: Kocmeister

Příspěvek od šeďour »

Ale tady žádný proudy netečou Jardo.Z práce jsem taky zvyklej na jiný součástky a kabely, ale s tímhle to nesouvisí.

No a Bacil, ten mě odhalil, bravo Bacile ! Už víš, jakou kompenzaci jsem použil ?

Z některejch komentářů je cejtit opravdovej zájem o věc (ironie).Má to opravdu nějakej vliv na chování auta (elektroinstalace), nebo je to jen pocit majitele ?
Ale nejsme na autofóru, takže některý ty rádoby posměšný komentáře, jsou mi v podstatě dost ukradený.
Je to jako bavit se s Oktávkářem o pocitu z řízení zadokolky.
kabelguru.cz

Jarda69
Příspěvky: 2517
Registrován: 24 kvě 2015 21:39
Kontaktovat uživatele:
Vybavení

Re: Kocmeister

Příspěvek od Jarda69 »

A co tam teda teče? Sem myslel, že to má řešit rušení na baterce. A to musí být hodně ošklivé, když to baterka nezvládá.
Jedině, že by byla v prdeli a měla veliký vnitřní odpor.

blesk666
Příspěvky: 882
Registrován: 03 dub 2013 16:57
Kontaktovat uživatele:
Vybavení

Re: Kocmeister

Příspěvek od blesk666 »

baterka? nie je napajacia siet nahodou pocas prevadzky napajana z alternatora? Alternator moze byt kludne uz nacaty a/alebo zapalovacie cievky

Kocmeister
Příspěvky: 611
Registrován: 03 črc 2010 10:03
Kontaktovat uživatele:
Vybavení

Re: Kocmeister

Příspěvek od Kocmeister »

Přečetl jsem o problematice podobných přístrojů hodně teorie i zkušeností z praxe. Je toho popsáno fakt mraky. Všeobecný konsezus je, že ke zlepšení zvuku palubního audia dojde vždy, ke zlepšení pružnosti motoru - kroutícího momentu pouze v některých případech, ale bez nějaké statistiky, spíš od oka, mi to vychází tak 70:30 ve prospěch uživatelů pozorujících pozitivní změnu i zde. Zajímavostí je, že vyšší kapacita kondenzátorů nevedla vždy k lepším výsledkům, dokonce v nějakém testu to bylo právě naopak. Snad tedy půjde o kvalitu kondenzátorů, materiál (ne hliník) a průřez kabelů a signálové cesty. Tahle krabička byla prvotní experiment, další zkusíme s vyšší kapacitou. Stojí to pár korun.
kabelguru.cz

blesk666
Příspěvky: 882
Registrován: 03 dub 2013 16:57
Kontaktovat uživatele:
Vybavení

Re: Kocmeister

Příspěvek od blesk666 »

Kocmeister: ak chces mozme si k tomu napisat cez SZ. Som strojny inzinier a mam asi 15r. prax so studiom a aplikaciou roznych uprav a meranim na valcovych skusobniach v ramci mojho ineho hobby

Kocmeister
Příspěvky: 611
Registrován: 03 črc 2010 10:03
Kontaktovat uživatele:
Vybavení

Re: Kocmeister

Příspěvek od Kocmeister »

Ahoj po delší době. Navážu na poslední věc, kterou jsem zde někdy na začátku roku popisoval. Tedy jakýsi kapacitní stabilizázor napětí do auta. Zjednodušeně a ve zkratce jde o baterii kondenzátorů připojenou k autobaterii. Již dlouho s tím jezdím ve Swiftu Sport 1.6, r. 2007 s neuvěřitelně skvělými výsledky hlavně po stránce pružnosti motoru, ale pro účely tohoto fóra došlo i ke zlepšení palubního audia. Odpojení krabičky za účelem zapůjčení někomu jinému byl pro mě negativní zážitek. Skoro by se dalo říct, že se potvrdilo pravidlo, že změny k horšímu jsou poznat více než ty k lepšímu. Nyní mám pár dní vylepšenou verzi s výrazně vyšší kapacitou 50 000 mikro Faradů a zvláště krátkými kabely v Chevrolet Corvette 6.2, r. 2008. K pružnosti motoru se nedokážu vyjádřit, protože změn na motoru jsem dělal hodně za poslední dobu a nevím co, která způsobila, takže jen k tomu podstatnému - audiu. Je tam sériově dodávaný systém Bose, nevím snad 7 repro. Ujde, určitě lepší než třeba příplatkový Harman Kardon v Mercedes Benz E, ale žádný top. Poslech autorádií s výborným příjmem signálu odhalil prakticky ihned hodně překvapivou čistotu v pásmu středů a výšek. Dokonce začaly být velmi zřetelné rozdíly mezi jednotlivými stanicemi, kde některé byly ostré jako břitva, jiné tolik ne, což jsem dříve vůbec nevnímal. Vždycky mi to splývalo. Jak to zakončit? Hmm snad jen... taková blbost, přitom takový efekt.
IMG_20220911_112211504_HDR.jpg
IMG_20221004_080654.jpg
kabelguru.cz

Fidji99
Příspěvky: 1055
Registrován: 19 srp 2018 01:33
Kontaktovat uživatele:
Vybavení

Re: Kocmeister

Příspěvek od Fidji99 »

Vo vyssich triedach Mercedesu je priplatkovy Burmester.
[mimochodom ovela lepsi ako top option B&W v BMW]

Yiakubou
Příspěvky: 474
Registrován: 07 črc 2020 18:06
Kontaktovat uživatele:
Vybavení

Re: Kocmeister

Příspěvek od Yiakubou »

Nedavno jsem se bavil s lidmi, co meri repraky pro Skodovky. Kazdy jeden reprak nestoji vic nez 1 USD a to priplatkove audio znamena, ze tam daji nejak DSP modul a to je cely. Nerikam, ze u BMW, Mercedesu a podobnych luxusnejsich znackach to nebude lepsi, ale o to vetsi tam bude i marze. Do tovarniho audia bych prachy fakt nedal, to uz snad vyjde levnejc si to udelat sam a kvalita bude uplne jinde.

Fidji99
Příspěvky: 1055
Registrován: 19 srp 2018 01:33
Kontaktovat uživatele:
Vybavení

Re: Kocmeister

Příspěvek od Fidji99 »

@Yiakubou - ono sa to v tom "Executive Package" za 15.000 euro strati ;-).
Chod si niekedy dat skusobnu jazdu v Mercedese/BMW [tak od 5ky/Ecka vyssie] v top vybave a uvidis - je tam to audio uz skutocne dobre. Hlavne su tie auta uplne inac odhlucnene a tie velavalcove motory ani necitit, to tiez spravi vela. [Off topic]

ALe mas pravdu - priplatkova vybava je najvacsia ryza. Robil som v Automotive a je to cista marza tak 80% na priplatkoch.

Kocmeister
Příspěvky: 611
Registrován: 03 črc 2010 10:03
Kontaktovat uživatele:
Vybavení

Re: Kocmeister

Příspěvek od Kocmeister »

Yiakubou: Ano, je to tak. Sám jsem něco už předělával. Nejde jen o kvalitu repro, zesilovače a dsp, ale hlavně vytlumení dveří. To je u aut značek řekněme konzumní třídy jako Škoda úplně nulové, přitom má zásadní vliv na zvuk. Sundáš tapec, uděláš vše potřebné dle návodů a i když necháš repro a ostatní jak bylo, skok jako blázen.
Přílohy
IMG_20220402_125619.jpg
IMG_20220402_121915.jpg
IMG_20220402_113620.jpg
kabelguru.cz

Jarda69
Příspěvky: 2517
Registrován: 24 kvě 2015 21:39
Kontaktovat uživatele:
Vybavení

Re: Kocmeister

Příspěvek od Jarda69 »

Máš nějaké měření napětí s krabičkou a bez? Aby bylo vidět jaké je tam rušení? Při ostrých pulzech by to i takhle krátké kabely dost kazily.
Na odrušení jsme dávali měděný plech, něco kolem 1x25mm 2kusy po 60mm. Už při 2x15cm 10mm2 kabelu bylo na osciloskopu vidět rozdíl.
Ale to asi není nic nového.

Uživatelský avatar
Ramones
Příspěvky: 1550
Registrován: 19 zář 2009 19:05
Kontaktovat uživatele:

Re: Kocmeister

Příspěvek od Ramones »

Ohledne vytlumenych dveří. Molitan do dveří? Bych mel obavu, ze nasaje a hlavne udrzi vlhkost a ta podpori korozi....

blesk666
Příspěvky: 882
Registrován: 03 dub 2013 16:57
Kontaktovat uživatele:
Vybavení

Re: Kocmeister

Příspěvek od blesk666 »

To nie je molitan ale nenasiakava ANS pena s uzavretymi pormi.

blesk666
Příspěvky: 882
Registrován: 03 dub 2013 16:57
Kontaktovat uživatele:
Vybavení

Re: Kocmeister

Příspěvek od blesk666 »

BMW myslim od rady F osadza ako priplatkove audio Harman Kardon. Kedysi som si do niekolkych aut instaloval audio - urobit to naozaj komplexne je vazna prplacka na mnoho hodin. Ak sa k tomu pripocitaju aj lacnejsie komponenty strednej triedy, tak cena daleko presiahne priplatok co to stoji prave za H&K v BMW. Zodpovedne mozem povedat ze vysledok tohto snazenia by musel nasobne prekrocit cenu toho priplatku aby to bolo lepsie. Pre mna je to jedna z must poloziek u BMW (od cca roku 2012 od kedy sa tusim H&K montuje ako priplatok do BMW). Nie je to len o komponentoch ale maju aj velmi dobre navrhnute umiestnenie menicov.

Uživatelský avatar
Ramones
Příspěvky: 1550
Registrován: 19 zář 2009 19:05
Kontaktovat uživatele:

Re: Kocmeister

Příspěvek od Ramones »

blesk666 píše:
05 říj 2022 01:18
To nie je molitan ale nenasiakava ANS pena s uzavretymi pormi.
Tak potom OK 👌🎶

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti