Libor
Libor
repro B&W 804, zes Accuphase E-550, cdp Accuphase DP-65, tuner Accuphase T-109, analog Luxman PD-272
Re: Libor
Gratuluji k tomu,co je psáno modrým písmem
.Ten zes. je nádhera ve všech ohledech.Myslím jeden z mála, nad kterým uznale pokyvují jak odborníci konstruktéři tak pocitoví slechaři 


Přes řeku do stínu stromů.
Re: Libor
Libor
Jak jsi spokojen se zvukem 804 (v rámci toho co jsi doma jistě zkoušel)?
Na takový aparát co máš by jistě bylo možno jít i výš.
Já doma 804 měl na zkoušení asi měsíc.Měl jsem toho naráz tehdy více.
Tak mě zajímá, s čím jsi je doma porovnával.
Úmyslně píši doma,protože poslechově ve studiích mě to nyní nezajímá.

Jak jsi spokojen se zvukem 804 (v rámci toho co jsi doma jistě zkoušel)?
Na takový aparát co máš by jistě bylo možno jít i výš.
Já doma 804 měl na zkoušení asi měsíc.Měl jsem toho naráz tehdy více.
Tak mě zajímá, s čím jsi je doma porovnával.
Úmyslně píši doma,protože poslechově ve studiích mě to nyní nezajímá.

Re: Libor
Díky za podporu, ale asi Tě zklamu. S fejzem jsem zatím neměl v domácích podmínkách příležitost připojit jiné bedny. Popravdě musím říct, že tuto sestavu jsem dal dohromady až počátkem letošního roku a z minulé sestavy mi zůstala ta bívíčka. Zesilovač a tuner je určitě konečný výběr, u cdp mě láká 67. K jakému repru se během příštího roku dostanu ještě nevím. Mám pro zvuk B&W celkem slabost. Asi je to tím, že moje první (myslím tím první NOVÉ, které jsem si sám zahořoval) byly B&W 602 (dnes s označením S1). Před fejzem jsem měl Luxmana 507f a k těm B&W celkem sedly. S laxíkem jsem hrál na Voba Sforzato, zkoušel horny Klipsch a Electry 926. Už jsem uvedl, kam se vydám ještě nevím, lákají mě 802-ky, chci vyzkoušet sloupy od SF. V jednom nejmenovaném nahrávacím studiu mají sloupy Compact XZ8 - nikdy a nikde jsem je neslyšel ale jsou údajně dosti náročné na zesilovač a nevím jak s tím E-550 poradí. No uvidíme. Ale letos budu řešit phono Accuphase AD-20 a novou přenosku. Pak se chci domluvit s brněnskou skupinou a dovézt fejze na Brněnský podzim a tam se myslím najde příležitost ho připojit k různým bednám. Snad tam bude i něco komornějšího než dospělé repro, něco co půjde napasovat na těch 30W v áčku.
Ještě ty Compacty :

Ještě ty Compacty :

Re: Libor
Ještě malé P.S.
Také jsem přešel f-sportu/hifi. Chtěl jsem použít stejný nick - Gengar, ale registrace se nezdařila. Tak jsem použil svoje jméno, protože takto stejně podepisuji všechny e-maily.
Také jsem přešel f-sportu/hifi. Chtěl jsem použít stejný nick - Gengar, ale registrace se nezdařila. Tak jsem použil svoje jméno, protože takto stejně podepisuji všechny e-maily.
Re: Libor
Já jsem je zvolil při výběru regálů. Perfektně zpracované, to je to první co na nich člověka zaujme. Podotýkám však, že Sforzata jsou cenově výš než tolik diskutované sloupky Note Commona. (v té diskusi mi připadalo, že nejdůležitější je aby se o nich mluvilo). Nevím jak to mají ostatní, ale já když doma zapojím nové (jiné) bedny, tak po testu referenční nahrávkou (pro mě J. Nohavica - Planu z alba Divné století) projedu všechna moje cd oblíbeného žánru. A to je ten subjektiv následného hodnocení. Pro "písničkáře a folkovou hudbu" typu Nohavica, Dobeš, Eben nebo Burian - vynikající. Teprve časem, když jsem založil do cdp Carminu Buranu nebo Def Leppard se projeví limit požitých měničů TVM. Ta kalota není natolik lehounká a pružná aby vykreslila veškeré detaily a tím i prostor vážné hudby, nebo stíhala rychlé rytmy rocku (i když jsou cívky magnetů modifikovány Vobou). Navíc je citlivost těchto beden celkem nízká, takže potřebují pořádné krmení a Laxík byl se svými 100W blíže spodní hranici potřebného výkonu. Každé hodnocení těchto repro je velmi subjektivní, dokáží zahrát něco a někde opravdu překvapujícím způsobem a naopak. Proto tolik rozporů v hodnocení produkce Voba Acoustic.
Re: Libor
Ještě k ad 2) - máš naprostou pravdu. Dokonce ani tolik doporučované Cabasse Altura Bahia se mi moc nelíbily, ty B&W 804 byly lepší.
Re: Libor
Ahoj Libore, vítám tě. K té registraci - ta proběhla úspěšně, uživatel Gengar má účet a může se přihlásit. Díval jsem se na detaily a v mailu jsi udělal chybu a místo (zavináč)volny.cz jsi zadal (zavináč)olny.cz takže ti nedošel potvrzovací mail. Na účtu Libor to již je OK. Řešení vidím tedy toto, účet Gengar na našem fóru odstraním a tento účet, z kterého již přispíváš mohu přejmenovat na Gengar, záleží na tobě.Libor píše:Ještě malé P.S.
Také jsem přešel f-sportu/hifi. Chtěl jsem použít stejný nick - Gengar, ale registrace se nezdařila. Tak jsem použil svoje jméno, protože takto stejně podepisuji všechny e-maily.
Jinak toto vlákno s tvým představením, až na první příspěvek o tipu na výhodnou koupi, přesunu do Kdo je kdo, kam patří, ať není zmatek, díky.
Re: Libor
Díky. Přesně tak nějak jsem Tě o to chtěl požádat. Určitě jsem se chtěl nejdříve představit, ale zatím dodělávám rack a nemám použitelné obrázky. Foto přidám, až ta sestava bude trochu vypadat. Registraci na nick Gengar prosím Tě zruš, "mea culpa, mea maxima culpa" měl jsem se pořádně podívat co zadávám. Zůstanu u svého jména.
Re: Libor
libor
známý, v rakousku, má k accuphase takové široké bedny ayon s keramickými měnici. trochu vzhledem jako sf elipsa.
tomu to hraje skvěle. fakt nááádherný, průzračný, rychlý zvuk.
koupil jsem od něj před lety, díky ovlivnění tím zvukem, integráč accuphase.
slyšel jsi někdy accuphase na keramice??
vřele doporučuji.
známý, v rakousku, má k accuphase takové široké bedny ayon s keramickými měnici. trochu vzhledem jako sf elipsa.
tomu to hraje skvěle. fakt nááádherný, průzračný, rychlý zvuk.
koupil jsem od něj před lety, díky ovlivnění tím zvukem, integráč accuphase.
slyšel jsi někdy accuphase na keramice??
vřele doporučuji.
Re: Libor
to lachim
Díky za tip. Zatím jsem fejze na keramice neslyšel. S keramickou membránou jsem se zatím sešel jen u Revelu Concerta. Hrály s nějakým starším Levinsonem a tehdy jsem nemohl uvěřit, že ten materiál je keramika. Pravda je, že při použití stejného materiálu u všech měničů by měl být zvuk více spojitý, ale těžko se to posuzuje v různých poslechových podmínkách. Určitě se budu snažit o ayonech dozvědět něco více (zatím jen vím o jejich dvou řadách soustav Premium a zmíněných Ceramic). Dalším tipem, který jsem dostal je Usher série Dancer. Ten zase pro změnu používá měniče z berilia (což u výškače není žádná novinka, ale středotónový měnič z Be je už mazec) a designově taky krásné kousky. No čeká mě minimálně rok hledání, už se na to celkem těším.
Díky za tip. Zatím jsem fejze na keramice neslyšel. S keramickou membránou jsem se zatím sešel jen u Revelu Concerta. Hrály s nějakým starším Levinsonem a tehdy jsem nemohl uvěřit, že ten materiál je keramika. Pravda je, že při použití stejného materiálu u všech měničů by měl být zvuk více spojitý, ale těžko se to posuzuje v různých poslechových podmínkách. Určitě se budu snažit o ayonech dozvědět něco více (zatím jen vím o jejich dvou řadách soustav Premium a zmíněných Ceramic). Dalším tipem, který jsem dostal je Usher série Dancer. Ten zase pro změnu používá měniče z berilia (což u výškače není žádná novinka, ale středotónový měnič z Be je už mazec) a designově taky krásné kousky. No čeká mě minimálně rok hledání, už se na to celkem těším.
Re: Libor
přesně tyhle to nejsou.
ale hodně podobné
má tři basáky.
ale hodně podobné

má tři basáky.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host