NA
Re: NA
Great Lucid přehrál Tannoy úplně ve všech směrech.
Osobně jsem byl zvukem GL úplně stržen a nadšen, uchvácen.
Kombinace GL + Sroll + Cd transport Thorens... pro mě sestava snů.
Pavel
Pokud se GL zvukově vejdou do normální místnosti...
Ještě teď jsem z toho zvuku nadšený.
Bomba!
Zappa
díky za možnost poslechu a pozvání.
posledních 20 minut byl zážitek!
Osobně jsem byl zvukem GL úplně stržen a nadšen, uchvácen.
Kombinace GL + Sroll + Cd transport Thorens... pro mě sestava snů.
Pavel
Pokud se GL zvukově vejdou do normální místnosti...
Ještě teď jsem z toho zvuku nadšený.
Bomba!
Zappa
díky za možnost poslechu a pozvání.
posledních 20 minut byl zážitek!
Re: NA
GL -- tak takový zvuk jsem nečekal -- ve veliké místnosti hrály fantasticky a jak uvedl Lachim -- Kombinace GL + Sroll + Cd transport Thorens... pro mě sestava snů ,..... abych nezapoměl kabely Kimber -- Pavle
. Chtěl bych to slyšet v menší místnosti, je to přeci jen hodně velká bedna.
Bohužel ProAc jsme neslyšeli, když jsme dorazili tak je zrovna odváželi -- ale kdosi řekl že nebyly ještě rozehrané.
Předtím zdroj Meridian a BenCanto, Pavel měl výborné testovací CD různých žánrů, a např. kontrabas nebo Novosvětská -- Label Esoteric -- famozní.
Někteří chlapci nocují u Michala , tak až se vypinkají tak snad napíši. Michale díky za pozvání a velice dobrou pizzu.


Bohužel ProAc jsme neslyšeli, když jsme dorazili tak je zrovna odváželi -- ale kdosi řekl že nebyly ještě rozehrané.
Předtím zdroj Meridian a BenCanto, Pavel měl výborné testovací CD různých žánrů, a např. kontrabas nebo Novosvětská -- Label Esoteric -- famozní.
Někteří chlapci nocují u Michala , tak až se vypinkají tak snad napíši. Michale díky za pozvání a velice dobrou pizzu.
Re: NA
no sem s hodnocením ostatních... vypadá to fakt zajímavě....
NA : Koukám taky že jsi už udělal nějakou povrchovku ...
NA : Koukám taky že jsi už udělal nějakou povrchovku ...
Re: NA
ach jo...PMA píše:Takže špičková koncepce dual concentric neuspěla? Pokud si chce člověk uchovat legendu, neměl by dělat srovnávací testy.
Re: NA
T-M
Tome, to je jen lehké ošálení zraku z dálky, jestli sem dá své detailní fotky Pajuna (obletoval to tam s obrovským kanónem ze všech stran
) tak ten hnus uvidíš. Já ho prosil ať nefotí detail, že je to zatím jen z 85-90% o finálním zvuku, (v tomto provizorním stavu) že provedením se chlubit nelze.
Subjektivně se ke zvuku nebudu vyjadřovat, ale pro Tebe by mohlo být zajímavé vidět i výsledky měření. Došlo k měření jen T.C. a G.L. AMT.
První obrázek ukazuje měření s nastavením stejné hlasitosti na zesilovači a ze vzdálenosti 70cm v ose coaxiálu Tannoy MODRÁ a na spodní hraně výškového pásku mých soustav ZELENÁ. Útlum výšek nad 15kHz je dán umístěním mikrofonu vůči páskovému měniči (pod jeho osou), který je nad a pod osu více směrový než běžné konstrukce, jak sám dobře víš. Úrovně basové složky nejsou k sobě objektivní, protože T.C. mají osu výškového měniče a tedy umístění mikrofonu i v ose basáku, výrazně blíže podlaze, a bezpečně se přičítají i basreflexi na bocích čelní stěny. Mikrofon u G.L.AMT byl o nějakých 25cm výše od podlahy, dál od basáku a basreflex do podlahy se nemohl plně projevit.
Měření těchto T.C. dopadlo vyrovnaností ale výrazně lépe než to co předvedl model Westminster který jsem měřil v létě.Průběh byl v hrubých rysech podobný měření ze Stereoplay co jsem dával do vlákna Tannoy Westminster Royal Prestige Series
Tady u T.C. je dělící frekvence těsně za 1kHz bez výrazné díry mezi 1-2kHz. Ty T.W. měly dělení až blízko 2kHz!

Na druhém obrázku je průběh spodního pásma jak je v poslechovém místě. Hlasitost srovnaná na stejnou úroveň pro přesnější zobrazení.
ČERVENÁ jsou T.C.
MODRÁ - G.L. AMT

Byl bych velmi nerad kdyby se to tu nějak zvrhlo, tak prosím zvažovat co a jak kdo napíše, díky
PMA, třeba to další vnímali jinak....
Tome, to je jen lehké ošálení zraku z dálky, jestli sem dá své detailní fotky Pajuna (obletoval to tam s obrovským kanónem ze všech stran

Subjektivně se ke zvuku nebudu vyjadřovat, ale pro Tebe by mohlo být zajímavé vidět i výsledky měření. Došlo k měření jen T.C. a G.L. AMT.
První obrázek ukazuje měření s nastavením stejné hlasitosti na zesilovači a ze vzdálenosti 70cm v ose coaxiálu Tannoy MODRÁ a na spodní hraně výškového pásku mých soustav ZELENÁ. Útlum výšek nad 15kHz je dán umístěním mikrofonu vůči páskovému měniči (pod jeho osou), který je nad a pod osu více směrový než běžné konstrukce, jak sám dobře víš. Úrovně basové složky nejsou k sobě objektivní, protože T.C. mají osu výškového měniče a tedy umístění mikrofonu i v ose basáku, výrazně blíže podlaze, a bezpečně se přičítají i basreflexi na bocích čelní stěny. Mikrofon u G.L.AMT byl o nějakých 25cm výše od podlahy, dál od basáku a basreflex do podlahy se nemohl plně projevit.
Měření těchto T.C. dopadlo vyrovnaností ale výrazně lépe než to co předvedl model Westminster který jsem měřil v létě.Průběh byl v hrubých rysech podobný měření ze Stereoplay co jsem dával do vlákna Tannoy Westminster Royal Prestige Series
Tady u T.C. je dělící frekvence těsně za 1kHz bez výrazné díry mezi 1-2kHz. Ty T.W. měly dělení až blízko 2kHz!

Na druhém obrázku je průběh spodního pásma jak je v poslechovém místě. Hlasitost srovnaná na stejnou úroveň pro přesnější zobrazení.
ČERVENÁ jsou T.C.
MODRÁ - G.L. AMT

Byl bych velmi nerad kdyby se to tu nějak zvrhlo, tak prosím zvažovat co a jak kdo napíše, díky
PMA, třeba to další vnímali jinak....
Noble Audio - výroba a prodej
Re: NA
osobně bych cháru pod 500 hz vůbec neuváděl vše co tam je vidět je pro oba reproně prakticky stejný - jinými slovy měříš místnost...... jediné co je vidět je určitý rozdíl v citlivosti - toť vše.
Re: NA
Ďalšie fotky by neboli?
Ďakujem
Ďakujem

Re: NA
jinak dostal jsem jeden dotaz plynoucí z neúplného pochopení co jsem myslel. tak doplňuji:
a) na nízkých kmitočtech pod 500Hz se nedá rozpoznat co je rovné a co není , jediné co je vidět, že červená má o trochu menší citlivost a jde hlouběji....
b) Na vyšších kmitočtech především nad 1k je velmi dobře vidět, že červená je rovná zatímco modrá má tak trochu alpské panoráma.
a) na nízkých kmitočtech pod 500Hz se nedá rozpoznat co je rovné a co není , jediné co je vidět, že červená má o trochu menší citlivost a jde hlouběji....
b) Na vyšších kmitočtech především nad 1k je velmi dobře vidět, že červená je rovná zatímco modrá má tak trochu alpské panoráma.
Re: NA
Jo je to macek, tyhle Italové Ciare vyrábějí měniče o 10 let déle než slavný SCAN-SPEAK a jeden je jako druhej aniž by je párovali.
Nedávno jsem ho pravděpodobně našel tady:

Nedávno jsem ho pravděpodobně našel tady:

Noble Audio - výroba a prodej
Re: NA
no vůbec ty PA měniče jsou trochu jiná záležitost než hifi - velmi podobně se projevuje 18sound a nebo precision devices. BTW taky taliáni
Re: NA
T-M
"jediné co je vidět, že červená má o trochu menší citlivost a jde hlouběji...."
Trochu překlep ne, je to obráceně MODRÁ křivka jde hlouběji
A jen o toto u toho grafu šlo, o sílu na nejnižších basech, ne o nějakou vyrovnanost, ta je obdobná.
"jediné co je vidět, že červená má o trochu menší citlivost a jde hlouběji...."
Trochu překlep ne, je to obráceně MODRÁ křivka jde hlouběji

Noble Audio - výroba a prodej
Re: NA
Prvně chci poděkovat Zappadaddymu za pozvání, hoštění a vůbec za organizaci super akce. Vyzařuje z něho totální pohoda a vlny pozitivní energie
. Tam jsem doufám nebyl naposled.
Gratuluji NA k výborným bednám
.Kombinace se Šrollem a Meridianem i Thorensem hrála jako vyladěná pro moje ucho. Zvuk rychlý, skvělé časování, velký zvuk. A to byla basová sekce ve stavu silného provizoria. Má to potenciál jak sviňa. A už teď je to výborné.
Pokud bych měl hodně hnidopišit, tak možná bych uvítal občas trochu hutnější zvuk v pásmu nižší středy/vyšší basy. Prostě o fousek víc energie v dělicím pásmu basák-střeďák. Ale jak říkám, to je maximálně hnidopišská poznámka a jde čistě o subjektivní líbivost. Zappa má pohodovou akustiku poslechovky, nepostřehl jsem tam nějaký výrazný problém.
S porovnáním beden bych to neviděl vůbec jednoznačně. Když hrály Pavlovy bedny, poslech mne vyloženě bavil bavil i u hudby, kterou normálně neposlouchám. Snad jen CD co pouštěl Lachim s tou lidovkou s ženským vokálem mne vůbec neoslovilo s hlediska obsahu a nebavilo mne, ale to je můj problém, ne beden.
Když Pavel s bednama odjel, poslouchali jsme zase Tannoye na různém železe. Dokonce se tam vyskytly i lampové konce monobloky Carry (tuším jen cca 15W!)a to hrálo sice úplně jinak než Šroll i Lucidy, ale bylo to zábavné a track 14 z testovacího Pavlova CD hrál možná i nejzábavněji (neříkám nejvěrněji) ze všech předvedených kombinací strojů. Až neuvěřitelně to zvládalo zahrát důraz na basech při vysoké hlasitosti. Tannoye hrají sice úplně, ale úplně a totálně jinak než Lucidy, ale poslech mne také vyloženě bavil. Nejvíc se mi líbily (mimo zmíněného tracku 14) v kombinaci se Šrollem. Poslech z Tannoy přináší spoustu barev, nálad a pocitů. Zvuk je na středech hutnější, bas umí jít hodně hluboko. A zvládají opravdu vysokou poslechovou úroveň, stejně jako Lucidy. Velmi příjemné bylo objevit jsem mrak nové hudby a nové lidi jak z fóra, tak mimo fórum. Tímto děkuji trutnovsko/jaroměřské výpravě za zajímavá CD, techniku (lampáče) a následnou dopravu do Pardubic.
Prostě spokojenost a díky všem za příjemně strávený den.







Re: NA
To zmiňované mé testovací CD má na svědomí Pink Panter a já (výběr skladeb), a mimochodem jsem ho tam zapoměl, ale byl to jen výpalek.
Ta skladba 14 je Hugh Masekela-Stimela a nachází se také na sampleru Burmester CD3
Ta skladba 14 je Hugh Masekela-Stimela a nachází se také na sampleru Burmester CD3
Noble Audio - výroba a prodej
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host