NIN
Re: NIN
Tenkrat to srovnani s koncem od RIHA jsi mel doma jeste ty 550?( hadam)
Re: NIN
Konce jsou konečně doma. To čekání bylo ale nekonečné a to se muselo nějak projevit. Celou tu dobu jsem měl spoustu času na "chytré" nápady.
Což o to ten první byl celkem neškodný a v podstatě se týká jen estetiky. Zvukově nemohu posoudit, jelikož těch věcí najednou bylo víc. Pořídil jsem cerabally - ty odlehčené s dírkou
(viz vlákno Ceraball) pod repro a následně pod dorazivší konce.
Což o to ten první byl celkem neškodný a v podstatě se týká jen estetiky. Zvukově nemohu posoudit, jelikož těch věcí najednou bylo víc. Pořídil jsem cerabally - ty odlehčené s dírkou

- Přílohy
-
Re: NIN
Počkej Jíro, ty si moc rychlej. Já to mám ještě rozepsaný
Další nápad byl ten, že nechám u kolegy Pytla vyměnit u svých 1,5m signálových kabelů konektory RCA za rhodiové XLR. Říkal jsem si, že zdroj sice plně symetrický není, ale výstupy má a MF jsou symetrické, tak proč ne, že? XLR mi přijdou v zapojení kabelu praktičtější a konektory by měly být také kvalitnější. Takže kabel, který se tváří jako Nordost s outfitem od Odina přišel a čekal, až se spojí s těmi dvěma. Jenže to už takový dobrý nápad nebyl.

Další nápad byl ten, že nechám u kolegy Pytla vyměnit u svých 1,5m signálových kabelů konektory RCA za rhodiové XLR. Říkal jsem si, že zdroj sice plně symetrický není, ale výstupy má a MF jsou symetrické, tak proč ne, že? XLR mi přijdou v zapojení kabelu praktičtější a konektory by měly být také kvalitnější. Takže kabel, který se tváří jako Nordost s outfitem od Odina přišel a čekal, až se spojí s těmi dvěma. Jenže to už takový dobrý nápad nebyl.
Re: NIN
Pak tedy dorazily konce z Casea a já byl zděšenej. Což o to, zvukově to vypadalo dobře, ale šumělo to jako prase. V tichých pasážích nebo při pauze to bylo slyšet až do poslechového místa. Nevěřil jsem tomu co někde poznamenal uživatel bertram. Také výstupní citlivost byla tak velká, že při přepínání skladeb to v repro krátce zabzučelo. No a protože jsem ten, který většinou 1x měří a 2x řeže, tak jsou kabely zase u kolegy Pytla, který mi XLR samičky nahradí zpět na RCA. Bohužel konektory ze stejné stáje zatím nejsou na skladě, tak poslouchám s náhradními kabely z pravěku (nějaké MacAudio - určené pro autohifi), které jsem doma našel a zvukově je to dost nuda. Ale dobře mi tak

Re: NIN
Tyto Cerabally mi kupoval maník v USA z Ebay. Vzhledem k tomu, že cena byla příznivá a krabičku nemají, tak je to asi jasné. Jinak nevím jak to poznat. Audiofilské nahrávky v podstatě nemám, repro spíš na hutnej bigbít, takže budou asi jen na okrasu

Re: NIN
Základ je keramická gulička.Pozri vo vnutri aku máš.Magnet odhalí magnetický kov.
Ceraball teleso je z pravdepodobne zo "zliatiny hliníka"( 2 časti + gumička)+ elox.
Ak su staršie použivané otvoriť a vyčistiť.
Ceraball teleso je z pravdepodobne zo "zliatiny hliníka"( 2 časti + gumička)+ elox.
Ak su staršie použivané otvoriť a vyčistiť.
- PavelDosko
- Příspěvky: 1660
- Registrován: 08 úno 2011 13:06
- Kontaktovat uživatele:
- Vybavení
Re: NIN
ten sum byl jen pri pripojeni XLR ?
Re: NIN
Tak po čase už chvíli zase "normálně" hraju. Můj osvědčený káblík je opět předělán - RCA out/XLR in (ještě jednou díky kolegovi Pytlovi) a postupně provětrávám sbírku. Musím podotknout, že ten rozdíl zvuku při návratu z prastarého a do mé sestavy naprosto nevhodného kabelu byl markantní. Přirovnal bych to např. k sexu bez prezervativu. Nechat ho v sestavě, tak nemělo cenu tunit konce. Po znovuzapojení se scéna nadechla a rozjásala, hudba sviští po strništi a u ostřejších žánrů se mi kopáky s bicíma snaží rozstřílet bydlení
. Po zásahu Casea míří veškeré zvukové výstřelky spodního pásma do středu terče. Hudba je rychlá a přesně načasovaná. Je fakt, že z nahrávek nového data vydání (většinou zmršeného) už asi nic nevydoluju, ale u starších (prvních) vydání a zbytku povedených cédéček byly odhaleny ještě nějaké rezervy. Navíc k tomu mám příjemný pocit, že "kladiva" jsou zase v plné fyzické kondici a ještě nepředvedly všechno (dle modifikátora si vše sedne za cca 100 hodin provozu).

Re: NIN
Jelikož jsem si uvědomil, že raději sahám ve sbírce po osvědčených titulech a nechce si mi otvírat Cd boxy a vlastně i nechtěně přehlídnu nějaký titul, vrátil jsem se k systému "losování", který jsem používal v minulosti. Vytvořil jsem si lístečky 5x5cm - kopie všech cd a před poslechem si vytáhnu (otočím) kartičku.
Všechna hudba v mé sbírce má nějaký důvod, aby tam byla. Tím pádem nemůžu nikdy prohrát.
Kdo si myslí, že jsem blázen tak se nepřu. Možná moc chlastám a už i to víno mi dává nějaké znamení
Všechna hudba v mé sbírce má nějaký důvod, aby tam byla. Tím pádem nemůžu nikdy prohrát.



Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host