Sinclair

Představení jednotlivých členů fóra, jejich aparatur, oblíbené muziky atd.
Odpovědět
sinclair
Kontaktovat uživatele:

Sinclair

Příspěvek od sinclair »

Zdravím všechny příznivce dobrého HiFi.
Mnozí z Vás, kteří navštěvují i jiná diskusní fóra, mne jistě dobře znají. Po absolutoriu na VŠB oboru slaboproudá elektronika a kybernetika jsem téměř 12 let pracoval v servisu Tesly Eltos a zároveň dělal servis na tehdejší tzv. "povolení k vykonávání drobných služeb obyvatelstvu". Po rozpadu Eltosu v roce 1992 mi v podstatě nezbylo nic jiného, než živnostenský list..
Slaboproudou elektronikou se zaměřením na nf techniku a elektroakustiku se v podstatě bavím už od nějakých 14let.
Dalších 11 let jsem pracoval jako servisní technik pro firmu JBPtech s.r.o., která se zabývala výhradním dovozem autohifi komponentů a hlavně značky NAD, což byla víceméně moje parketa a je dosud. Mám tedy obrovské zkušenosti s výrobky Tesla a NAD, které servisuji doposud. Dost velkou zálibu jsem našel ve stavbě phono předzesilovačů Actidamp Mk.II až Mk.IV-3, ten poslední je dosti upravený původní Actidamp Mk.IV, přepínatelný pro přenosky MM a MC a opatřený subsonickým filtrem, je to prakticky nejdokonalejší phono předzesilovač, který nemá ani tady, ani ve světě konkurenci. Pokud byste se chtěli podívat,jak mnou vyrobené předzesilovače vypadají, najdete je na stránce http://www.electronicservis.cz v sekci Předzesilovače Actidamp.