již je tomu opravdu mnoho pátků, kdy jsem poprvé zavítal na místní fórum. Několik pátku uběhlo i od mé registrace a tak považuji za slušnost se představit.
Já ?:
Jmenuju se Vláďa. Asi tady budu zastupovat mladší generaci posluchačů, momentálně mi je 25. Se svou skoromanželkou žiju v centru Českého Krumlova. Byt s námi obývá ještě náš bojový kocour Zloba, potrhlá spolubydlící a její pro změnu naprosto flegmatická kočka. Jsem od přírody líný člověk, také drzý a cynický, někdy až nezdravě (kdybych se tím mohl živit, byl bych jistojistě boháč). Rád se toulám venku i ve městě. Zajímám se o IT - hardware i software, také si rád něco přečtu ( hlavně fantasy a sci-fi ), občas si mimo Black Books a Červeného trpaslíka pustím i něco ke koukání. Spoustu času trávím hraním pc her ( převážně rpg/kdo si hraje, nezlobí ). Mimo pc hry jsem hrál i na housle, ale nemohl jsem přece chudáka učitele utrápit, tak jsem s tím skončil dobrovolně. Hrál jsem i divadlo, kde jsem snad už nikoho netrápil a celkem mi to chybí. Mým dalším koníčkem, který mě provází od dob kam až moje paměť sahá, je samozřejmě hudba
Já a hifi?: