Apogee a Harman nehrají

Dotazy a žádosti o radu co nakoupit, vylepšit, změnit ve vašich sestavách, ...
Vaki
Kontaktovat uživatele:

Apogee a Harman nehrají

Příspěvek od Vaki »

Zdravím,
pořídil jsem si nové (bazarové) repro Apogee Centaur a k tomu zesilovač Harman Kardon 6800.
Oboje jsem při převzetí vyzkoušel a fungovalo v pořádku (ne dohromady, ale s jinými zesiky / repro)

Po propojení ovšem z beden vychází velmi nelibe zvuky. Výšky jsou jakoby pod peřinou a bzuci. Bas není slyšet. Není to, že by si zvukově pouze nesedly, ale zvuk je defektni.

Zkusil jsem oboje se svojí starou výbavou (bedny tannoy mercury mx3 a zesik denon 655r) a na kříž vše funguje při stejném zapojení (tzn Denon + apogee a HK + tannoy). Harman jsem s Apogee zkoušel jak v režimu 4 ohm tak 8 ohm, žádná změna.

Nevíte, v čem by mohl být zakopaný pes? Mohu případne večer poslat foto zapojení.

P. S. Jsem členem hifi začátečník a technicky tomu příliš nerozumím.

Diky

RedBaron
Kontaktovat uživatele:
Vybavení

Re: Apogee a Harman nehrají

Příspěvek od RedBaron »

Skoro to zní jako přefázování jedné bedny - kabely na opačných pólech než patří.

Vaki
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vaki »

RedBaron píše:Skoro to zní jako přefázování jedné bedny - kabely na opačných pólech než patří.
To me taky napadlo, ale když prehodim kabely do druhého zesiku, tak hrají bez problémů. Ještě to zkusím večer přehodit. Diky

Vaki
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vaki »

Tak jsem zkousel prehazovat polaritu, na jedne i obou bednach, pripojit jen jednu bednu ve 4ohm rezimu zesilovace, ruzne vstupy zesilovace...a porad to same

Jarda69
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jarda69 »

jenom pro jistotu, zkus do reprokabelu vřadit nějaký odpor kolem 4 ohmů nebo dát bedny do serie na jeden kanál. třeba je tam nějaká ochrana, jestli nějak nevadí malá impedance beden. i když potichu by žádná proudovka neměla reagovat. co přesně je to za bedny? Máš nějaké schema nebo podrobný popis?

PMA
Kontaktovat uživatele: