bzučení reproduktorů

Dotazy a žádosti o radu co nakoupit, vylepšit, změnit ve vašich sestavách, ...
Marque
Kontaktovat uživatele:

bzučení reproduktorů

Příspěvek od Marque »

Dobrý den,
chtěl bych poprosit o radu. Na úvod bych chtěl říci, že jsem běžný uživatel, nejsem elektrikář, takže po technické stránce tomu nerozumím. Koupil jsem si dvojici reproduktorů + zesilovač, jedná se o takto nabízený set včetně kabeláže. Doma jsem vše zapojil, vypadá to následovně: notebook je přes USB kabel napojen na externí zvukovou kartu, z té potom 2 x cinch kabel na line-in vstup na mixážním pultu, z výstupu master mixážního pultu vede 2 x cinch kabel do zesilovače. Když to všechno jen zapnu, ani nemusím pouštět žádnou hudbu, tak se z reproduktorů ozývá intenzivní bzučení (kmitočet se mění podle toho, jak pracuje disk v počítači), když samozřejmě přidám zvuk na zesilovači, tak se bzučení ještě zesiluje. Tudíž hudba se tímto stylem nedá poslouchat. Jakmile ale notebook odpojím ze sítě, bzučení přestane a zvuk je čistý.
Již mi kdosi radil. Zkoušel jsem notebook zapojit na stejnou zásuvku, na jinou zásuvku v místnosti, na zásuvku v jiné místnosti, vše má ale stejný účinek, tj. stále se ozývá intenzivní bzučení.
Mohl by mi prosím někdo poradit, kdo tomu rozumí, jak se tohoto problému zbavit? Zda-li existuje např. nějaká zemnící prodlužovačka, či nabíječka? Nebo nějaká odstíněná USB redukce či co já vím, protože takhle to opravdu nejde a nevím si s tím rady.
Za přínosné odpovědi předem moc děkuji

kychtax
Kontaktovat uživatele:
Vybavení

Re: bzučení reproduktorů

Příspěvek od kychtax »

jakou zvukovku? Podstatná informace.. a hledat na netu prip. podobne problemy s ni..

Marque
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marque »

Jedná se o NI Audio 4.

Lad2000
Kontaktovat uživatele:
Vybavení

Příspěvek od Lad2000 »

Odpoj notebook od zvukovky, pokud to bude nadále bzucet, je to zvukovky, když ne, zkus notebook na baterii, pak se uvidí

Fox25
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fox25 »