Přehrávání hudby z HDD přez TV

Dotazy a žádosti o radu co nakoupit, vylepšit, změnit ve vašich sestavách, ...
Hanes
Kontaktovat uživatele:

Přehrávání hudby z HDD přez TV

Příspěvek od Hanes »

Dobrý den,

mám v plánu kupovat nové repro a stereo zesík k TV a na hudbu. (Nyní mám u TV srtarou věž Aiwa připojenou přez sluchátkouvej výstup). Vymyslel jsem to tak, že z TV přez optiku připojím stereo zesík s bednama. Nicméně mám většinu hudby ve formátu mp3 (320) a FLAC. Chci mít přes USB napíchlej hardisk s hudbou trvale k TV a na TV přehrávači přehrávat hudbu. (Vím, že kvůli hudbě budu muset mít zaplou TV, ale to neřeším). Zesík mám v plánu koupit použitej za cca 5 000 - 6000Kč a bedny nové za cca 10 000 až 12 000 Kč.

Můj dotaz zní: je to dobrej nápad z pohledu zvukového řetězce při zesíku a bednách v uvedené cenové relaci? Případně uvedený poměr ceny zesíku a beden je optimální?

Nebo je lepší to udělat úplně jinak s tím, že by to moc navíc nestálo? Jsem v audio světě nováček tak bych něrad udělal nějakou botu :-)

Díky. Hanes

bh69
Kontaktovat uživatele:
Vybavení

Re: Přehrávání hudby z HDD přez TV

Příspěvek od bh69 »

Pouzity stereo zesilovac s optikou bude asi trochu problem sehnat (i kdyz nedavno byl v inzeratech Marantzt PM6005, ktery bych videl asi jako optimalni reseni).

Dalsi otazka je, jestli tvoje TV opravdu umi prehravat FLAC ? Nemam pocit, ze to je bezny ..

Jarda69
Kontaktovat uživatele:
Vybavení

Příspěvek od Jarda69 »

Nebyl by lepší receiver co by uměl z usb přehrávat bez TV ?

CZ550
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od CZ550 »

Já bych volil jako zesilovač Yamahu RN-301(mám RN-500 a plně splnila moje očekávání) nebo tenhle set http://www.hifionline.cz/akcni-sestavy/ ... magic-6ex/. RN 301 jsem i slyšel hrát, jen už si nepamatuji na jakých to bylo repro. Pokud mě paměť neklame, pán měl limit nějakých +-18 tisíc a já se náhodou připletl k tomu jeho poslechu.

Hanes
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hanes »