Soundbar Sony HT-S60 krátký kabel
Soundbar Sony HT-S60 krátký kabel
Ahoj, dobrý den. Koupil jsem si tento levný soundbar Sony HT-S60 Theatre System 6 jenom do obýváku na sledování filmů a zadní repráky maji krátké kabely. Nějaké oficiální prodložovací Sony neprodává. A já nerozumím ani zvukotechnice a ani nejsem elektrikář ale počítám, že kdybych kabel rozstřihl a napájel tam dalších 5 metrů obyčejné dvojlinky tak to bude fungovat, je to tak? Nebo jsou ty konektory nějaký standart abych si vyrobil prodlužky a nemusel zasahovat do kabelů co vedou z repráků abych neztratil záruku? Díky za jakékoliv rady.

Re: Soundbar Sony HT-S60 krátký kabel
Rozstřihnout a napájet.
Výbornej nápad.
Kam lidi na takovýhle ptákoviny pořád chodí to by mě fakt zajímalo.
- jarda_k_2005
- Kontaktovat uživatele:
- Vybavení
Ahoj! Tady je třeba mají https://www.ubuy.cz/en/product/5603TSWF ... e-redirect. Pohledej. Jinak, přestřihnout v polovině a nastavit dvoulinkou by to šlo taky, samozřejmě, když si označíš polaritu žil a dáš to správně, jak to má být. Ale lepší je.....
Střihnout a napojit. Ale záruka bude problem.
Nejrychlejší možnost jak to vyřešit, je to opravdu střihnout a nastavit.Protože sice koupíš kabel se stejnejma koncovkama, jak uvádí Jarda_k_2005, ale konektory jen na jedný straně, tzn. z toho stejně funkční prodlužovák nevyrobíš.
Teda šlo by to i udělat tak, aby se dal zachovat původní stav origo kabelů, ale úplně jednoduchý to nebude.Asi by se dal najít vhodnej konektor, kterej by se dal upravit takovým způsobem, že by z něj vzniknul protikus k tomu originálnímu konektoru.
Jenže tohle se opravdu těžko vyřeší raděním na fóru.
Teda šlo by to i udělat tak, aby se dal zachovat původní stav origo kabelů, ale úplně jednoduchý to nebude.Asi by se dal najít vhodnej konektor, kterej by se dal upravit takovým způsobem, že by z něj vzniknul protikus k tomu originálnímu konektoru.
Jenže tohle se opravdu těžko vyřeší raděním na fóru.
kabelguru.cz
- jarda_k_2005
- Kontaktovat uživatele: