STEREO SESTAVA + - 30 000 tisíc

Dotazy a žádosti o radu co nakoupit, vylepšit, změnit ve vašich sestavách, ...
hifikos
Kontaktovat uživatele:

STEREO SESTAVA + - 30 000 tisíc

Příspěvek od hifikos »

Poradíte mi, prosím vás, co a kde hledat v této cenové relaci pro tyto účely (jaký koupit stereo receiver + repro)?
Požadavky pro využití: TV a hlavně k poslechu hudby tohoto stylu https://www.youtube.com/watch?v=LDLdVSs6QHU
Cena + - 30 000 Kč.
Popřípadě doporučit nějaké větší centrum (PCE, HK, Praha).
Vše vyzkoušet prohlédnout a rozumně se pobavit se znalcem této branže, jelikož jsem laik a nechci úplně levný set z Electro Worldu.

Díky za info, rady a ochotu ;)

MB
Kontaktovat uživatele:
Vybavení

Re: STEREO SESTAVA + - 30 000 tisíc

Příspěvek od MB »

na tu hudbu kludne zajdi do electroworldu po najlacnejsi set...

hifikos
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od hifikos »

Domníval jsem se, že píši na fórum HiFinázory.
Tvá odpověď není k tématu, tak se prosím nevyjadřuj.
Za každý tvůj názor, nebo poznatek k STEREO sestavě budu jedině rád.

Díky!

NIN
Kontaktovat uživatele:
Vybavení

Příspěvek od NIN »

MB to napsal celkem výstižně. Pokud posloucháš pouze tento styl muziky jaký je v odkazu, tak si kup zesilovač a bedny podle designu jaký se ti líbí. Předpokládám, že budeš hrát z PC. Za ty peníze bude hrát všechno.

jirie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jirie »

MB píše:na tu hudbu kludne zajdi do electroworldu po najlacnejsi set...
*thumbs up* *thumbs up* *thumbs up* :D

hifikos
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od hifikos »

Do moderního, kvalitně zařízeného obývacího pokoje s televizí za 50 000 Kč (vše po wifi a (Apple AirPlay)) nechci žádná chrchtadla z Elektro Worldu kupovat.
Našel jsem třeba DYNAVOICE-DF-8 + YAMAHA-R-S700-S.
Proto jsem čekal doporučení a komentář stylu "Toto je pro Tvoji hudbu a využití mnohem lepší, než třeba Jamo S 628, které se hodí na jiný hudební styl. Receiver za tyto peníze nemá konkurenci... atd."