Streamer do 18tis

Dotazy a žádosti o radu co nakoupit, vylepšit, změnit ve vašich sestavách, ...
PavelZ
Kontaktovat uživatele:

Streamer do 18tis

Příspěvek od PavelZ »

Ahojte,
narovinu jsem laik - přesto prosím poraďte, jakej streamer koupit - mám zájem přehrávat z TIDAL, tedy je pro mě podpora TIDAL a formát MQA stěžejní. Ovšem trochu se ztrácím v následujícím -
Je zvuková kvalita u streameru, který přímo podporuje TIDAL a MQA (zatím předvybráno Onkyo NS-6170) stejná datově a kvalitou, jako když vezmu zařízení třeba marantz NA6005 a budu streamovat TIDAL přes airplay? Bude v tom zásadní rozdíl?
Jinak bluesound 2i se mi moc nelíbí. Pioneer n-50ae je již drahý. O n-30ae, onkyo 6130, denon 800ne a další kolem 10t jsem s ohledem na recenze nepřemýšlel..
btw: Poslouchat budu na elac 209.2, zesilovač Onkyo integra 8780 - což není sestava za statisíce, tak abych třeba případně i nějaký rozdíl slyšel
Za jiné návrhy a doporučení budu taky rád. O Raspberry jsem uvažoval, ale jsem spíš líny uživatel, chci koupit a poslouchat :)
Díky moc.

koudy42
Kontaktovat uživatele:

Re: Streamer do 18tis

Příspěvek od koudy42 »

Primaluna - Reference3A - Pioneer - Denon - DH Labs - ViaBlue - konvolut elektronek :)

daliborr
Kontaktovat uživatele:
Vybavení

Příspěvek od daliborr »

K tomu Pioneer N50AE bych se přiklonil. Pak je ještě možnost za hodně solidní cenu se solidní recenzí ,koupit Mitchell & Johnson WLD+211T. https://www.horizontrading.cz/Mitchell- ... -d2827.htm

Vinco
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vinco »

Ved ten nepodporuje Tidal....

Martin_AQ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_AQ »

Přikláněl bych se k tomu Pioneeru, pokud by se podařilo koupit na firmu bez DPH, tak jsi v tom limitu. Zajímavé je, že tato cenová třída kolem 20 tis. moc obsazená není.
vedoucí prodejny AQ audio studio, Brno

tesarpa
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tesarpa »