hrot

Prostor pro milovníky poslechu LP
Odpovědět
gotzila
Kontaktovat uživatele:

hrot

Příspěvek od gotzila »

Koupil jsem na Aukru gramofon a chtěl bych se zeptat na hrot. Je tam přenoska Shure M 71 a původní majitel povídal,že přenoska je doživotní a občas je potřeba vyměnit hrot i když je tam nový,ale abych ho měl v rezevě.
Moc děkuji.

efičák
Kontaktovat uživatele:
Vybavení

Re: hrot

Příspěvek od efičák »

Jestli je v pořádku vystupni napěti a zvuk se majiteli líbí ...
Mě by to nedalo zkusit Music Hall Tracker, Appoudiotechnica 95, Ortofon 3e, Nagaoka a spousta dalsich modelů. Shure je legenda, uvidíš.
Copa to je za gramo ?

gotzila
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od gotzila »

Gramo se jmenuje Elite PH 8000 a protoźe jsem laik na gramo proto se ptam ,jedna se o jehlu a ne o prenosku

nope
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od nope »

V gramo se příliš nevyznám, ale nebyla by ta vytuněná NC 470, kterou máte doma lepší?
Viz. Vaše vlákno zde.
http://www.hifinazory.cz/forum/viewtopi ... =36&t=9806

Prospero
Kontaktovat uživatele:
Vybavení

Příspěvek od Prospero »

Typ gramofonu je vedlejsi. Jestlize na nem je vlozka Shure M 71, potrebujes nahradni jehlu pro ni.
Napriklad tady:
http://www.ebay.de/itm/Nadel-Dual-DN-32 ... 0342352144 ;)
Velice seriozni prodejce, myslim ale, ze se da sehnat i primo v CR.

gotzila
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od gotzila »

Měl jsem 470 a protože odešla mým zásahem koupil jsem si jiné gramo a Elite se vyrábélo v Mnichově je to ta napsáno Vite jsem Čech a prostě umím jen česky a jiné řeči neznám .Potřeboval byc to česky v bay tomu nerozumim

efičák
Kontaktovat uživatele:
Vybavení

Příspěvek od efičák »

Gramec se mi líbí, je tam takové to středně těžké ramínko, solidní.
Jestli je v dobrém stavu, poslouží dobře.
Klidně zatím novou jehlu.

gotzila
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od gotzila »