Phono preamp

Prostor pro milovníky poslechu LP
HighEndTom
Kontaktovat uživatele:

Phono preamp

Příspěvek od HighEndTom »

Prosím ,jak obstojí phono board Ad-20 Accuphase vs např. preamp Transrotor,porovnával někdo AD-20 s něčím dalším?
Stojím před problémem jaky preap k Accupsase E-460.Docela mě to tlačí,už mám vybraný gramofón ZET1,Jelco a cadenza black.

efičák
Kontaktovat uživatele:
Vybavení

Re: Phono preamp

Příspěvek od efičák »

Ahoj Tome.
Jsem jen laik, snad napíší elektronci.
V phonu od Transrotoru vidím operáky, a na jedný fotce od Accuphase vidím hezký "čepičky" diskrétních tranzistorů, v tom by mohla být výhoda.

Ale pak záleží jak si to sedne s přenoskou a jak je phono konstruované.
Pocitově je phono od gramce laděné ve stejném kovovém lesku a tím jednotné.

Výhoda karty AD 20 je v "neviditelnosti", jednoduchosti a minimem kabelů.
Nelze-li ozkoušet testem někde v Německu nebo na Slovensku?

Ortofon Cadenza Black je pěkně rafinovaná přenoska, vysoko postavený model.
Nevyužít jí, by byla škoda.¨Doporučit Ti něco nemohu, jen za sebe bych zvolil jednoduchost karty.

Těším se, jestli nám napíšeš víc o zkušenostech s provozem Tvého aparátu.

Obrázek

Prospero
Kontaktovat uživatele:
Vybavení

Příspěvek od Prospero »

Slysel jsem tu kartu pred par lety v nejakem nizsim modelu ACP (260, 360?) a musim rict, ze se mi to velmi libilo. (Prenoska tenkrat byla, myslim, VDH „The Frog“.)

Jak pise efi – je to poctivy, „diskretne postaveny“ modul a je mysleny i pro model "E 560"(!), takze bych asi moc nevahal.
I v testu z roku 2011(http://www.accuphase.com/review_pdf/Ste ... 8_2011.pdf) je o nem mozno cist jen pozitiva.

P.S.: Pochybuji, ze je ten model od TR v necem lepsi, prehrala i „Lehmann Black Cube SE”….. :mrgreen: (Nekde dokonce cetl, ze skutecnou konkurenci pro "AD 20" predstavuje teprve Linn "Linto" a ten uz je opravdu pomerne dost "vysoko". ;)

TriezvyAudiofil
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TriezvyAudiofil »

Ahoj Tom,