Příšerná kvalita originálních CD
Re: Příšerná kvalita originálních CD
No, tak to se zlepšují.. Tihle borci, Knight Area, předchozí album masterovali na DR4, teď DR5. Ještě tak 20 let a budou u desítky..
Důvodem je nejenom podělaný zvuk na CD, ale hlavně hlušci, kteří tyhle zvukové sračky rozjásaně velebí. Vydavatelé mají tak pozitivní zpětnou vazbu a zvuk prasí vesele dál.
Důvodem je nejenom podělaný zvuk na CD, ale hlavně hlušci, kteří tyhle zvukové sračky rozjásaně velebí. Vydavatelé mají tak pozitivní zpětnou vazbu a zvuk prasí vesele dál.
Re: Příšerná kvalita originálních CD
Máš pravdu, už jsem to nějak vymazal z paměti. To bylo tak příšerné, že jsem tenkrát nedokázal doposlechnout ani první skladbu
Analyzed: Knight Area / Heaven and Beyond
--------------------------------------------------------------------------------
DR Peak RMS Duration Track
--------------------------------------------------------------------------------
DR4 -0.09 dB -5.14 dB 7:06 01-Unbroken
DR4 0.00 dB -5.55 dB 5:14 02-Dreamworld
DR4 -0.09 dB -6.11 dB 7:11 03-The Reaper
DR4 -0.09 dB -5.61 dB 3:47 04-Box Of Toys
DR4 -0.07 dB -4.59 dB 4:06 05-Starlight
DR4 -0.09 dB -6.06 dB 7:43 06-Heaven And Beyond
DR4 -0.09 dB -4.94 dB 4:08 07-Saviour Of Sinners
DR7 -0.12 dB -9.20 dB 3:26 08-Eternal Light
DR4 -0.09 dB -5.31 dB 7:17 09-Twins Of Sins
DR4 -0.09 dB -5.28 dB 6:25 10-Tree Of Life
DR4 -0.08 dB -5.37 dB 5:48 11-Memories
--------------------------------------------------------------------------------
Number of tracks: 11
Official DR value: DR4
Samplerate: 44100 Hz
Channels: 2
Bits per sample: 16
Bitrate: 1056 kbps
Analyzed: Knight Area / Heaven and Beyond
--------------------------------------------------------------------------------
DR Peak RMS Duration Track
--------------------------------------------------------------------------------
DR4 -0.09 dB -5.14 dB 7:06 01-Unbroken
DR4 0.00 dB -5.55 dB 5:14 02-Dreamworld
DR4 -0.09 dB -6.11 dB 7:11 03-The Reaper
DR4 -0.09 dB -5.61 dB 3:47 04-Box Of Toys
DR4 -0.07 dB -4.59 dB 4:06 05-Starlight
DR4 -0.09 dB -6.06 dB 7:43 06-Heaven And Beyond
DR4 -0.09 dB -4.94 dB 4:08 07-Saviour Of Sinners
DR7 -0.12 dB -9.20 dB 3:26 08-Eternal Light
DR4 -0.09 dB -5.31 dB 7:17 09-Twins Of Sins
DR4 -0.09 dB -5.28 dB 6:25 10-Tree Of Life
DR4 -0.08 dB -5.37 dB 5:48 11-Memories
--------------------------------------------------------------------------------
Number of tracks: 11
Official DR value: DR4
Samplerate: 44100 Hz
Channels: 2
Bits per sample: 16
Bitrate: 1056 kbps
- Přílohy
-
Re: Příšerná kvalita originálních CD
No jo, tak už to bohužel je. Když jsem zakládal toto vlákno, tak mě nadzvedla ze židle opravdu tristní kvalita všeho, co jsem sehnal od Offspring. Bohužel je to už nějaká doba za kterou jsem se přesvědčil, že cca tak 80% (možná i víc) nahrávek jsou zprasené. S tím se samozřejmě vyvíjí i mé HIFI "vybavení" a dalším smutným hřebíčkem do rakve je fakt, že čím lepší aparaturu mám, tím víc trpím (ale to všichni víme)...
Pak jsem občas rád, že se dá sehnat i dobře nahraná/zpracovaná skladba, která mou aparaturu dovede rozeznít v celém baráku a i na ulic - častokrát i navzdory hodnotě DR.
Můžete posoudit sami, jestli vám písnička níže "hraje/nehraje" a to má jen DR 7 !
Samozřejmě, že nejvíce stěžejní je žánr, což u v tomto případě je poměrně jednoduchá záležitost, takže i nižší DR skoro "nevadí"...
Pak jsem občas rád, že se dá sehnat i dobře nahraná/zpracovaná skladba, která mou aparaturu dovede rozeznít v celém baráku a i na ulic - častokrát i navzdory hodnotě DR.
Můžete posoudit sami, jestli vám písnička níže "hraje/nehraje" a to má jen DR 7 !
Samozřejmě, že nejvíce stěžejní je žánr, což u v tomto případě je poměrně jednoduchá záležitost, takže i nižší DR skoro "nevadí"...
Kód: Vybrat vše
https://uloz.to/file/VBVBbzNUeiB2/h-zagorova-biograf-laska-flac
Re: Příšerná kvalita originálních CD
Jojo, evidentně rok 92 a 95 byl pro Offsprings velmi vyvážený - ovšem v rámci vinylu...
Re: Příšerná kvalita originálních CD
Co se týče prasení nahrávek dynamickou kompresí, aby zněly atraktivněji hlasitěji, je to problém víc jak 20 let. Je potřeba o tom mluvit, protože spousta lidí sice vnímá, že je něco blbě, ale mávají nad tím rukou. Takový "tojedobrýzmus" vede do pekla.
Moderní nahrávky lze udělat tak, aby měly placatou dynamiku, ale jakž takž šly poslouchat. Je to sice kompromis, s lepším dynamickým rozsahem by zněly o hodně lépe, ale lze je se skřípěním zubů přijmout. Z poslední doby, co jsem zaznamenal, tak například CD ASYLUM PYRE - Spirited Away (2015) DR6, je solidní prog power metal, a zvuk kupodivu snesu... Ovšem většina DR6 a nižších letí po první skladbě, protože se to prostě nedá.
K těm nešťastným KNIGHT AREA, spousta posluchačů chrochtá blahem i s DR4. Když jsem na to upozornil, byl jsem akorát za debila..
http://www.progboard.com/Knight-Area/He ... nd/1009616
Moderní nahrávky lze udělat tak, aby měly placatou dynamiku, ale jakž takž šly poslouchat. Je to sice kompromis, s lepším dynamickým rozsahem by zněly o hodně lépe, ale lze je se skřípěním zubů přijmout. Z poslední doby, co jsem zaznamenal, tak například CD ASYLUM PYRE - Spirited Away (2015) DR6, je solidní prog power metal, a zvuk kupodivu snesu... Ovšem většina DR6 a nižších letí po první skladbě, protože se to prostě nedá.
K těm nešťastným KNIGHT AREA, spousta posluchačů chrochtá blahem i s DR4. Když jsem na to upozornil, byl jsem akorát za debila..
http://www.progboard.com/Knight-Area/He ... nd/1009616
Re: Příšerná kvalita originálních CD
Antony:
Si zvykej...
Doba je taková, že si žádá jen kývače, nikoliv revoltu...
Si zvykej...
Doba je taková, že si žádá jen kývače, nikoliv revoltu...
Re: Příšerná kvalita originálních CD
Občas se ale světlé výjimky najdou
--------------------------------------------------------------------------------
Analyzed: EDENSONG / Years In The Garden Of Years
--------------------------------------------------------------------------------
DR Peak RMS Duration Track
--------------------------------------------------------------------------------
DR10 0.00 dB -12.43 dB 7:34 01-Cold City
DR10 0.00 dB -13.01 dB 5:36 02-Years In The Garden Of Years: End Times in Retrospect
DR11 -0.03 dB -13.85 dB 5:01 03-Years In The Garden Of Years: In the Longest of Days
DR13 -0.07 dB -16.92 dB 9:33 04-Years In The Garden Of Years: The Hollowed
DR11 -0.07 dB -13.66 dB 6:07 05-Years In The Garden Of Years: Down the Hours
DR12 -0.15 dB -14.96 dB 9:37 06-Years In The Garden Of Years: Chronos
DR12 -3.25 dB -20.41 dB 3:42 07-Years In The Garden Of Years: Generations
DR10 0.00 dB -12.46 dB 9:28 08-Years In The Garden Of Years: The Atman Apocalypse
DR12 0.00 dB -16.21 dB 8:05 09-Years In The Garden Of Years: Regenerations
DR10 -0.09 dB -12.14 dB 6:18 10-Yawn Of A Blink
--------------------------------------------------------------------------------
Number of tracks: 10
Official DR value: DR11
Vynikající album "Years In The Garden Of Years" americké kapely EDENSONG z roku 2017 nehraje vůbec špatně --------------------------------------------------------------------------------
Analyzed: EDENSONG / Years In The Garden Of Years
--------------------------------------------------------------------------------
DR Peak RMS Duration Track
--------------------------------------------------------------------------------
DR10 0.00 dB -12.43 dB 7:34 01-Cold City
DR10 0.00 dB -13.01 dB 5:36 02-Years In The Garden Of Years: End Times in Retrospect
DR11 -0.03 dB -13.85 dB 5:01 03-Years In The Garden Of Years: In the Longest of Days
DR13 -0.07 dB -16.92 dB 9:33 04-Years In The Garden Of Years: The Hollowed
DR11 -0.07 dB -13.66 dB 6:07 05-Years In The Garden Of Years: Down the Hours
DR12 -0.15 dB -14.96 dB 9:37 06-Years In The Garden Of Years: Chronos
DR12 -3.25 dB -20.41 dB 3:42 07-Years In The Garden Of Years: Generations
DR10 0.00 dB -12.46 dB 9:28 08-Years In The Garden Of Years: The Atman Apocalypse
DR12 0.00 dB -16.21 dB 8:05 09-Years In The Garden Of Years: Regenerations
DR10 -0.09 dB -12.14 dB 6:18 10-Yawn Of A Blink
--------------------------------------------------------------------------------
Number of tracks: 10
Official DR value: DR11
Re: Příšerná kvalita originálních CD
Již nemůžu příspěvek upravit Pro hnidopichy -> album je z roku 2016
Re: Příšerná kvalita originálních CD
PetrD - tady máš ode mě bonus:
EDENSONG
Historie EDENSONG začíná v 90. letech, kdy se ve středoškolské prog metalové skupině ECHOES OF EDEN sešli Benjamin Wigler, Tony Waldman, Alex Hornbake a především James Byron Schoen. Po rozpadu této skupiny zakládá Schoen na podzim roku 2002 spolu s Mattem Cozinem (bicí) novou kapelu. Později se k nim přidal Ben Wigler. Tato trojice pracovala jak na novém materiálu, tak na starém z dob ECHOES OF EDEN. Po krátkém čase však Wigler sestavu opuští.
James a Matt pokračují dál a připravují tříhodinovou "surrealistickou pseudo-rockovou operu" (jak sami říkají), obsahující množství hudby, kterou napsali již dříve. V té době se k nim přidali další hudebníci, Ian Carbone (basa), Aurora Maoz (flétna) a Asa Sourdiffe (housle, klávesy). První vystoupení se pod názvem projektu BEYOND EDEN uskutečnilo v dubnu 2003 díky grantu Wesleyovy univerzity z Connecticutu. Poté se chtěli vydat na turné, ale pro náročné zkoušení i provedení tohoto projektu je opuští na Aurora a Asa. Nahradili je Rachel Kiel (flétna) a Mike Drucker (housle). Po ukončení turné začala tato sestava vytvářet materiál, ze kterého později vzniklo debutní album The Fruit Fallen, během práce se připojil Arthur Sugen (klavír, varhany) a Iana Carboneho nahradil TD Towers.
V letech 2005 a 2006 intenzivně koncertují, získávají množství fanoušků, ale na jaře 2006 únava a napětí z turné vede k rozpadu kapely. James Byron Schoen se ocitl sám a soustředí se na dokončení rozpracovaného alba. Veškerý materiál byl již nahraný, bylo třeba provést smíchání a případné dohrávky. V říjnu 2007 mastering alba provedl Bob Katz, a tak mohlo The Fruit Fallen vyjít v létě 2008. Krátce předtím mění Schoen název na EDENSONG. Album obsahuje skladby zaznamenané různými sestavami skupiny ještě před jejím rozpadem. Po vydání Schoen začal dávat dohromady nové obsazení skupiny, se kterou by vyrazil na turné a propagoval tak právě vydané album. Nová verze kapely nakonec působila ve složení Schoen, původní bubeník ze ECHOES OF EDEN Tony Waldman, navrátivší se TD. Towers na baskytaru, plus noví členové Stefan Paolini (klávesy) a Barry Seroff (flétna).
Roku 2009 a 2010 se EDENSONG účastní festivalů zaměřených na prog rockovou muziku, jako jsou Progday, The Three Rivers, kanadský Terra Incognita. Skupina také vlastním nákladem vydala v roce 2010 album Echoes Of Edensong: From The Studio And Stage, které obsahuje částečně nový materiál, částečně přepracované skladby z období ECHOES OF EDEN, a také několik živých nahrávek z nedávných koncertů.
Nová sestava EDENSONG sdružuje profesionální hudebníky různorodých stylů a vlivů, a ukázala se jako stabilní i životaschopná. Zatímco v následujících letech o sobě nedávali příliš vědět, tvrdě pracovali na novém albu. Přípravy trvaly více jak 5 let a nakonec bylo CD přichystáno k vydání. Koncepční album Years In The Garden Of Years bylo vydáno prostřednictvím známého a kvalitou produkce pověstného labelu The Laser's Edge na podzim roku 2016, opět za podpory Boba Katze. Po vydání následuje intenzivní koncertní činnost na turné a festivalech především v USA a Kanadě. Jako zatím poslední počin je 10.04.2017 uvedeno na stránkách The Prog Report oficiální video ke skladbě “In The Longest Of Days”.
2008 Edensong - The Fruit Fallen
2010 Edensong - Echoes Of Edensong: From The Studio And Stage
2016 Edensong - Years In The Garden Of Years
Zpracováno z pramenů:
http://www.edensongtheband.com/homepage
http://www.progarchives.com/artist.asp?id=3845
https://edensong.bandcamp.com/
05/2017 Antony
EDENSONG
Historie EDENSONG začíná v 90. letech, kdy se ve středoškolské prog metalové skupině ECHOES OF EDEN sešli Benjamin Wigler, Tony Waldman, Alex Hornbake a především James Byron Schoen. Po rozpadu této skupiny zakládá Schoen na podzim roku 2002 spolu s Mattem Cozinem (bicí) novou kapelu. Později se k nim přidal Ben Wigler. Tato trojice pracovala jak na novém materiálu, tak na starém z dob ECHOES OF EDEN. Po krátkém čase však Wigler sestavu opuští.
James a Matt pokračují dál a připravují tříhodinovou "surrealistickou pseudo-rockovou operu" (jak sami říkají), obsahující množství hudby, kterou napsali již dříve. V té době se k nim přidali další hudebníci, Ian Carbone (basa), Aurora Maoz (flétna) a Asa Sourdiffe (housle, klávesy). První vystoupení se pod názvem projektu BEYOND EDEN uskutečnilo v dubnu 2003 díky grantu Wesleyovy univerzity z Connecticutu. Poté se chtěli vydat na turné, ale pro náročné zkoušení i provedení tohoto projektu je opuští na Aurora a Asa. Nahradili je Rachel Kiel (flétna) a Mike Drucker (housle). Po ukončení turné začala tato sestava vytvářet materiál, ze kterého později vzniklo debutní album The Fruit Fallen, během práce se připojil Arthur Sugen (klavír, varhany) a Iana Carboneho nahradil TD Towers.
V letech 2005 a 2006 intenzivně koncertují, získávají množství fanoušků, ale na jaře 2006 únava a napětí z turné vede k rozpadu kapely. James Byron Schoen se ocitl sám a soustředí se na dokončení rozpracovaného alba. Veškerý materiál byl již nahraný, bylo třeba provést smíchání a případné dohrávky. V říjnu 2007 mastering alba provedl Bob Katz, a tak mohlo The Fruit Fallen vyjít v létě 2008. Krátce předtím mění Schoen název na EDENSONG. Album obsahuje skladby zaznamenané různými sestavami skupiny ještě před jejím rozpadem. Po vydání Schoen začal dávat dohromady nové obsazení skupiny, se kterou by vyrazil na turné a propagoval tak právě vydané album. Nová verze kapely nakonec působila ve složení Schoen, původní bubeník ze ECHOES OF EDEN Tony Waldman, navrátivší se TD. Towers na baskytaru, plus noví členové Stefan Paolini (klávesy) a Barry Seroff (flétna).
Roku 2009 a 2010 se EDENSONG účastní festivalů zaměřených na prog rockovou muziku, jako jsou Progday, The Three Rivers, kanadský Terra Incognita. Skupina také vlastním nákladem vydala v roce 2010 album Echoes Of Edensong: From The Studio And Stage, které obsahuje částečně nový materiál, částečně přepracované skladby z období ECHOES OF EDEN, a také několik živých nahrávek z nedávných koncertů.
Nová sestava EDENSONG sdružuje profesionální hudebníky různorodých stylů a vlivů, a ukázala se jako stabilní i životaschopná. Zatímco v následujících letech o sobě nedávali příliš vědět, tvrdě pracovali na novém albu. Přípravy trvaly více jak 5 let a nakonec bylo CD přichystáno k vydání. Koncepční album Years In The Garden Of Years bylo vydáno prostřednictvím známého a kvalitou produkce pověstného labelu The Laser's Edge na podzim roku 2016, opět za podpory Boba Katze. Po vydání následuje intenzivní koncertní činnost na turné a festivalech především v USA a Kanadě. Jako zatím poslední počin je 10.04.2017 uvedeno na stránkách The Prog Report oficiální video ke skladbě “In The Longest Of Days”.
2008 Edensong - The Fruit Fallen
2010 Edensong - Echoes Of Edensong: From The Studio And Stage
2016 Edensong - Years In The Garden Of Years
Zpracováno z pramenů:
http://www.edensongtheband.com/homepage
http://www.progarchives.com/artist.asp?id=3845
https://edensong.bandcamp.com/
05/2017 Antony
Re: Příšerná kvalita originálních CD
Pro milovníky dobře zahraného a nahraného progu (kterého vychází každoročně dost, jen hledat), musím vypíchnout toto album:
TIGER MOTH TALES - Story Tellers - Part Two (2018) DR12
Pro mě už klasika..
TIGER MOTH TALES - Story Tellers - Part Two (2018) DR12
Pro mě už klasika..
-
- Příspěvky: 524
- Registrován: 09 kvě 2019 22:43
- Kontaktovat uživatele:
- Vybavení
Re: Příšerná kvalita originálních CD
Prešiel som si diskusiu k tomu albumu na progboard. Ten šum hneď v prvej skladbe je clipping alebo nejaký zle zosnímaný nástroj (činely)? No zaujal ma diskutér, ktorý porovnáva pôvodnú verziu Kansas Point..., ktorá má DR12 s remasterom (DR8) a údajne ten remaster hrá lepšie - po stránke dynamiky i čistoty. Zaujímavý jav - kto to remastroval, zrejme mal v rukách väčší cit aj napriek zníženej dynamike.Antony píše: ↑22 zář 2019 21:40Co se týče prasení nahrávek dynamickou kompresí, aby zněly atraktivněji hlasitěji, je to problém víc jak 20 let. Je potřeba o tom mluvit, protože spousta lidí sice vnímá, že je něco blbě, ale mávají nad tím rukou. Takový "tojedobrýzmus" vede do pekla.
Moderní nahrávky lze udělat tak, aby měly placatou dynamiku, ale jakž takž šly poslouchat. Je to sice kompromis, s lepším dynamickým rozsahem by zněly o hodně lépe, ale lze je se skřípěním zubů přijmout. Z poslední doby, co jsem zaznamenal, tak například CD ASYLUM PYRE - Spirited Away (2015) DR6, je solidní prog power metal, a zvuk kupodivu snesu... Ovšem většina DR6 a nižších letí po první skladbě, protože se to prostě nedá.
K těm nešťastným KNIGHT AREA, spousta posluchačů chrochtá blahem i s DR4. Když jsem na to upozornil, byl jsem akorát za debila..
http://www.progboard.com/Knight-Area/He ... nd/1009616
Re: Příšerná kvalita originálních CD
Z hlediska okamžité atraktivnosti se může nezkušenému posluchači krátkodobě jevit dynamicky komprimovaná nahrávka jako "lepší". Asi jako přesarutované barvy na TV. Ale z dlouhodobějšího hlediska je obojí otravné a obtěžující.
Domnívám se však, že je již "vychována" generace odkojená placatou dynamikou. Ti budou asi jen v malé míře schopni rozlišit prasení od nezkreslujícího masteringu. Až se dostanou do studií a začnou vytvářet sobě libé mixy a masteringy, bude standard DR2.
Domnívám se však, že je již "vychována" generace odkojená placatou dynamikou. Ti budou asi jen v malé míře schopni rozlišit prasení od nezkreslujícího masteringu. Až se dostanou do studií a začnou vytvářet sobě libé mixy a masteringy, bude standard DR2.
-
- Příspěvky: 882
- Registrován: 13 čer 2016 04:17
- Kontaktovat uživatele:
- Vybavení
Re: Příšerná kvalita originálních CD
Ale no tak. DR8 není jako přesaturované barvy.
Ten remasterovaný záznam může být klidně kvalitnější, nejde jen o dynamiku.
Ten remasterovaný záznam může být klidně kvalitnější, nejde jen o dynamiku.
Re: Příšerná kvalita originálních CD
Existuje hodně stupňů saturace barev. Jasně, že DR8 není extrém. Ale pokud původní nahrávka měla dynamiku DR12, je změna, (přesycení, splacatění), jasně slyšitelná. A hlavně nežádoucí.
"Ten remasterovaný záznam může být klidně kvalitnější, nejde jen o dynamiku."
Teoreticky ano, v jiném parametru. Ale deformovaná dynamika to spolehlivě zazdí.
"Ten remasterovaný záznam může být klidně kvalitnější, nejde jen o dynamiku."
Teoreticky ano, v jiném parametru. Ale deformovaná dynamika to spolehlivě zazdí.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host