Dipolové reprosoustavy - vlastnosti
Re: Dipolové reprosoustavy - vlastnosti
Dipolové reprosoustavy Mirage M-3si byly na našem fóru i Slovanetu k prodeji od Machalíka. Recenze je například v http://www.stereophile.com/floorloudspe ... 192mirage/. Byly nádherné.
Re: Dipolové reprosoustavy - vlastnosti
Monolithy taky nejsou špatný.


Re: Dipolové reprosoustavy - vlastnosti
Jedna věc jim ale chybí.Machalík píše:Monolithy taky nejsou špatný.
Osobně nemám moc zkušeností s dipólem. Loni na Highendu jsem slyšel uzavřené dipóly od Definitive Technology. Napojené na Creek s poloaktivem na basových repro. Při celkové ceně sestavy (myslím že to s řadou Evolution vyšlo do 100 tisíc nebo něco kolem) to bylo moc dobré. V evropě je to ale kromě Quad docela exotika, řekl bych.
Naposledy upravil(a) agavel dne 20 bře 2009 14:12, celkem upraveno 1 x.
Re: Dipolové reprosoustavy - vlastnosti
jestli tě lákají dipóly, tak to už začínáš být zralý pro opravdové bedny!
opačná fáze je u dipólů opravdu problém, ale existují tzv. bi-polární reprosoustavy (hrajou na obě strany ve fázi). dělá je americká firma Definitive Technology. až budeš někdy v Praze zajdi do Belgické do High-End Audio Studia. budeš čubrnět.
http://www.highend.cz/productpages/defi ... ology.html
jsou to takové úzké vysoké sloupky, nádherně zpracované, a člověk by na pohled nic moc nečekal. ale mají z boku zabudované aktivní suby.

ano, ty bedny musí být umístěné v prostoru, ale zase nejsou tak háklivé, jak by se mohlo zdát. mnohem míň než třeba ty dipóly. a navíc díky tomu subu nepotřebuješ žádný asfaltový trhač!
já to slyšel u známého s lampáčem Cayin a byla to SÍLA !!!
nenapadá mě nic, co by se s tím mohlo měřit.
puristi budou plivat, že to není to opravdové stereo, že je to diskozvuk všude, ale všude nekonkrétní... kecy. nikdy to neslyšeli, protože jinak by to nemohli říct. a Sandy Gross se jim směje.
je to magická hlubina.
hraje to jako v reálném světě, tj. není to úzce směrové a svázané s hot spotem. o kvalitě pásem a svázání atd. nemá cenu mluvit. vše je shrnuto ve jménu firmy.
nemám to naposlouchané dýl, a ten známý je zase ve Státech, takže nemůžu úplně na beton říct, že se to časem nepřejí, ale myslím, že ne. jestli jsem v životě slyšel něco, co by šlo označit za "věrný" zvuk, tak jedině BP 7002!
prostě ti doporučuju si to poslechnout...
opačná fáze je u dipólů opravdu problém, ale existují tzv. bi-polární reprosoustavy (hrajou na obě strany ve fázi). dělá je americká firma Definitive Technology. až budeš někdy v Praze zajdi do Belgické do High-End Audio Studia. budeš čubrnět.
http://www.highend.cz/productpages/defi ... ology.html
jsou to takové úzké vysoké sloupky, nádherně zpracované, a člověk by na pohled nic moc nečekal. ale mají z boku zabudované aktivní suby.

ano, ty bedny musí být umístěné v prostoru, ale zase nejsou tak háklivé, jak by se mohlo zdát. mnohem míň než třeba ty dipóly. a navíc díky tomu subu nepotřebuješ žádný asfaltový trhač!
já to slyšel u známého s lampáčem Cayin a byla to SÍLA !!!
nenapadá mě nic, co by se s tím mohlo měřit.
puristi budou plivat, že to není to opravdové stereo, že je to diskozvuk všude, ale všude nekonkrétní... kecy. nikdy to neslyšeli, protože jinak by to nemohli říct. a Sandy Gross se jim směje.
je to magická hlubina.
hraje to jako v reálném světě, tj. není to úzce směrové a svázané s hot spotem. o kvalitě pásem a svázání atd. nemá cenu mluvit. vše je shrnuto ve jménu firmy.
nemám to naposlouchané dýl, a ten známý je zase ve Státech, takže nemůžu úplně na beton říct, že se to časem nepřejí, ale myslím, že ne. jestli jsem v životě slyšel něco, co by šlo označit za "věrný" zvuk, tak jedině BP 7002!
prostě ti doporučuju si to poslechnout...
Re: Dipolové reprosoustavy - vlastnosti
Pipisi, čím to hraje výšky? Je tam koaxiální středovýškáč nebo ne? Hezký to je, do určité míry. Možná je to taky bipolární, jak píše Dadaft.
Re: Dipolové reprosoustavy - vlastnosti
no jo - nádherné kousky. ono by je to chtělo mít doma, aby si s tím člověk mohl pohrát a pořádně to vyzkoušet. pak by se doopravdy vidělo.
ale první dojem, obzvlášť u těchhle nejvyšších, musí být, že to hraje brutálně dobře.
jestli se ti s nima podaří někde pobýt, tak to sem pak rozhodně písni pipisi!
ale první dojem, obzvlášť u těchhle nejvyšších, musí být, že to hraje brutálně dobře.
jestli se ti s nima podaří někde pobýt, tak to sem pak rozhodně písni pipisi!
Re: Dipolové reprosoustavy - vlastnosti
no jo. to mě nenapadlo. já je (BP7002) slyšel v Opavě...pipis píše:Kdoví, jestli je v Praze mají skladem.
* * * * * * * * * * * * * * *
teď jsem pobavil sám sebe. poznámka pro machaldu: ne v léčebně!
Re: Dipolové reprosoustavy - vlastnosti
Agavel: Jestli mluvíš o basáku, tak nechybí.
Re: Dipolové reprosoustavy - vlastnosti
Nene, ten člověk na fotce nemá viditelné trenýrky!Machalík píše:Agavel: Jestli mluvíš o basáku, tak nechybí.
Re: Dipolové reprosoustavy - vlastnosti
machalíku, ty jsi prostě lovec trofejí !!!
když se podívám na ty fotky, tak si nemůžu nevybavit staré obrázky dobrodruhů z Afriky. jak podobně stojí s puškou u skolených slonů a buvolů...
když se podívám na ty fotky, tak si nemůžu nevybavit staré obrázky dobrodruhů z Afriky. jak podobně stojí s puškou u skolených slonů a buvolů...
Re: Dipolové reprosoustavy - vlastnosti
Jeďme spolu Pipe do Mnichova, tam je dipólů ráj.
Osobně mi u p.Žaloudka učarovaly Magnepan za pouhých 50t. S BVA-300S to nehrálo, jinak bych je vzal.
Do Tvého pokoje bych zvolil něco kolem 100t. abys měl rozsah co nejníže.
Milý kolega Palipol, má velmi velké dipóly Magnepan. Klavír, ženský hlas, akustická hudba má výrazný náskok, před klasickou bednou.
A rytmus mají. Muzika přijde ve správný čas najednou do uší a velmi čistá. Odrazy si nezadají s reálnou vlastností živého koncertu.
Poprvé mi kolega postil Highend u sebe z CD a integráče Classé, krmících dipólové Jamo.
Basák klasický na velké desce. Středovýšky páskové, průzračné, čisté.
Poslech čiré vytržení. Po čase majitel přijde na rozdíl, mezi klasikým a páskovým reprákem.
Budeš něco stavět?
Osobně mi u p.Žaloudka učarovaly Magnepan za pouhých 50t. S BVA-300S to nehrálo, jinak bych je vzal.
Do Tvého pokoje bych zvolil něco kolem 100t. abys měl rozsah co nejníže.
Milý kolega Palipol, má velmi velké dipóly Magnepan. Klavír, ženský hlas, akustická hudba má výrazný náskok, před klasickou bednou.
A rytmus mají. Muzika přijde ve správný čas najednou do uší a velmi čistá. Odrazy si nezadají s reálnou vlastností živého koncertu.
Poprvé mi kolega postil Highend u sebe z CD a integráče Classé, krmících dipólové Jamo.
Basák klasický na velké desce. Středovýšky páskové, průzračné, čisté.
Poslech čiré vytržení. Po čase majitel přijde na rozdíl, mezi klasikým a páskovým reprákem.
Budeš něco stavět?
Re: Dipolové reprosoustavy - vlastnosti
myslím pipisi, že ti k těm bednám raději ještě něco řeknu. jednak tady mám reputaci řeznického čokla, takže moje doporučení by mohlo koneckonců zafungovat i úplně opačně než chci, jednak se vždycky hodí mít v ruce dobrou kartu, protože (to si piš) uslyšíš.........
.............to jsou přece bedny co vůbec nejsou hifi ale k domácímu kinu, bedny co vyrábějí pseudo-pro1OOr, bedny co tě ohromí ale za chvíli jich budeš mít po krk, yankeejské pozlátko...
Sandy Gross je fracek ze zazobané americké familie. nikdy v životě nemusel roky poslouchat plastový radiokazeťák panasonic nebo minivěž sony. když chtěl něco na hraní, dostal sonusy a marka levinsnů. vystudoval jednu z nejlepších škol světa. školu, kde musíš mít iq 160 (pokud jsi švorc) nebo pořádný balík. školu, kde tě učí nejen jak se co jmenuje, ale taky co k čemu patří. kde tě naučí myslet (tedy pokud to jde) a vyznat se. víkend u šípkového čaje strávený s kterýmkoliv z tamních profesorů bych do smrti považoval za jednu z největších událostí svého života.
a Sandy nejen, že měl ten balík, ale taky není hloupý.
víš, zrovna teď jsme svědky vyrovnávání tlaků. doba je plná pohybu. někdo stoupá, někdo fičí ke dnu. a muzika k tomu vyhrává...
s modernou je konec, vlády se naplno ujala postmoderna. nejen na filozofických dýcháncích, nejen na plátnech šílených malířů, ale na ulicích a ve fabrikách, v kancelářích a na síti, v TV, v pohodlí našich obýváků. je zase zapotřebí srovnat duši s tělem, materii s ideou, poznané s chtěným... a to v praxi.
jenom někteří ví, co dělat. naši poslanci a senátoři to nejsou. ale třeba takový Sandy (pozor! ne Standa! i když ten vlastně taky) Gross jo.
může si dovolit rozjet svůj koníček ve velkém stylu. ví, kam chce dojít. a ví, jak se to dělá a jak nezabloudit.
myslíš, že nejdražší bedna světa, z nejlepších, nejmodernějších materiálů, bude automaticky hrát nejlíp?
myslíš, že bedna s nejpromakanější výhybkou stvořená nějakým technickým guruem bude hrát nejlíp?
jakou má vůbec to či ono skutečnou váhu?
tady leží klíč pipisi. a musíš mít pořádný rozhled, abys dokázal odtrhnout svůj plamenný pohled od světlých zítřků a svůj netopýří sluch od lahodné hudby budoucnosti, a upřít ho na tak bezvýznamnou maličkost, jako je klíč u svých nohou. a popřát sluchu posluchačům.
a musíš mít dobré zázemí anebo vizi génia, abys to ustál. to krátké zastavení uprostřed davu neklidně sprintem pobíhajícího sem a tam a tam a sem.
a musíš mít sebedůvěru Sandyho G., abys nazval svou firmu Definitive Technology.
BP7000SC není technologický zázrak, převratná novinka s průlomovým technickým patentem, bokovka NASA. je to bedna dotažená na vrchol z hlediska psychoakustiky. je to nejdokonalejší postmoderní bedna. absolutní současnost.
neptá se nejdříve, jak se chová a jaké vlastnosti má signál, co přichází ze zesilovače. nevolá nejdříve po frekvenční a fázové koherenci atd. to všechno ví a má v malíčku. nejdřív se ptá po lidech, po tom, co a jak poslouchají, proč se jim líbí to či ono, jak tohle a támhleto doopravdy slyší, a proč, a jak, co cítí. a tak. pozoruje. přemýšlí... a z těch mnohých a různorodých, často úplně a většinou značně zmatečných odpovědí extrahuje otázky, které klade vědě. a dostává exaktní odpovědi. a ty pak použije. nemůže se splést, protože věda pracuje s důkazy, ne s láskou nebo s vírou. všechno klapne. brnkačka.
co je třeba udělat?
když se podíváš do vlákna o ustavení beden, je tam plánek, který s jistým nadhledem mapuje rozdíl v intenzitě nejnižších basů a nejvyšších výšek člověkem slyšitelných. ten rozdíl je propastný. a tady to slovo sedí. chápeš? basy jsou všesměrové a mocné a nasycující a výšky směrové a lehkonohé a vymezující. extrémy spojené člověčinou středů. rozdíly, které jsou jednotou. zvuk.
ale zajímá tě zvuk? anebo hudba?
já a většina lidí (ženy téměř do jedné) budeme vždy pro hudbu. a to je dobře.
Sandy Gross si v tom udělal přehled. ví, co je pravda a co jsou jen kecy. má naposlouchané nejšpičkovější aparáty světa. ví, co na kolik vyjde v absolutním měřítku a jak je co důležité.........
........... a pak to sečetl, podtrhl a dostal momentálně definitivní bedny. brnkačka.
takže mu vyšlo:
basy. třebaže jsou všesměrové, jsou zvukem stejně jako výšky. nedá se s nima jen tak vyjebávat. subwoofer si nemůžeš postavit kde chceš. navíc jeden nestačí. jsou mocné. rozdělí si prostor podle svého a hnout s nima není jen tak. se zvukomalebností a éterickým šarmem nikam nedojdeš. potřebuješ dvě silné ruce, abys to zvládl. a velkou plochu pod kontrolou. můžeš svěřit do rukou hifistovi 2 x 35cm basák a čtyři stejně velké pasivní zářiče? NE! připojí to na svůj směšný 400W (a kdyby jen to, jsou i 100W maniaci, kteří si myslí, že basy jsou něco jako šlehačka na dortíku...) zesáček a dožene k šílenství celou svou rodinu a sousedy k tomu. takže to je třeba si bezpodmínečně pohlídat. kolik je zapotřebí? 2 x 1800 W... - - - O.K. - budou basy. (fous, mih a možná několik málo dalších ví, o čem je řeč. neber vážně hausnumera, odkud ty bedny chodí - je od 11Hz lepší než od 12Hz??? - nasrat. prostě zvládnou (!) cokoliv na basech...)
středy a výšky. tady Sandy nezkoumal, jak se chovají a odrážejí od různých materiálů, ale jak je člověk vnímá. a odpověď zní: protože jsou víc a víc slaboučké a éterické, o kde co se přerazí a do ledasčeho se zamotají a vyjdou zbídačené, musí dostat šanci. jsou zvukem stejně jako basy. potřebují prostor. pak přestanou být zmatené a řezavé a stanou se jasnými a průzračnými. přestanou šálit a pálit a začnou hladit a zpívat.
zkrátím to.
přidal všechny znalosti z psychoakustiky, akustiky, materiálového inženýrství, designu, atd. atd. (tedy, má na to lidi, že)
pak připočetl zpátečnictví puritánů (tzv. věrný zvuk, chááá), trendy (DK) a pověry (7.1), realitu běžně zařízených obýváků, velikost průměrných peněženek, zvyky našinců a přání manželek, puberťáků a domácích mazlíčků..........
........... a postavil Definitive Technology BP7000SC
to nejsou jen tak nějaké bedny pipisi.
ty bedny nehrajou. nemají takový nebo fakový zvuk. jsou to holografické generátory. dokážou tě uzemnit. nic, co znáš, se s nimi nemůže ani svézt ve výtahu, natož měřit!!!
jeden nehudební příklad: hrabě Monte Cristo už dvacet let kope podzemní štolu. dvacet let hrabe v maličké stísněné šachtě. dvacet let neviděl slunce a otevřenou krajinu. dech se sráží na studeném kamení. jsi s ním, když narazí na ten poslední. tlačí do něj, ale nechce se hnout. místa je málo..........
.............. a pak najednou povolí. nekonečné moře a vzduch a slunce...
já vím, tak to v tom příběhu není. takový nářez by milého hraběte totálně uzemnil a dobrodružství by byl konec.
s BP7000SC bys šel k zemi i ty. válel by ses v křečích ze svobody na svém luxusním koberečku...
to si Dumas nemohl vzít na svědomí...
to nejsou jen tak nějaké bedny pipisi. jediné, kvůli kterým bych opustil své doupě a vydal se dál, než co bys kamenem dohodil. kdyby se třeba náhodou ocitly u tebe, vzal bych dva tři zesáky, takové slaboučké nedochůdčata, co ani větší sloupky na štípání neutáhnou........
................. a něco bych ti ukázal...
.............to jsou přece bedny co vůbec nejsou hifi ale k domácímu kinu, bedny co vyrábějí pseudo-pro1OOr, bedny co tě ohromí ale za chvíli jich budeš mít po krk, yankeejské pozlátko...
Sandy Gross je fracek ze zazobané americké familie. nikdy v životě nemusel roky poslouchat plastový radiokazeťák panasonic nebo minivěž sony. když chtěl něco na hraní, dostal sonusy a marka levinsnů. vystudoval jednu z nejlepších škol světa. školu, kde musíš mít iq 160 (pokud jsi švorc) nebo pořádný balík. školu, kde tě učí nejen jak se co jmenuje, ale taky co k čemu patří. kde tě naučí myslet (tedy pokud to jde) a vyznat se. víkend u šípkového čaje strávený s kterýmkoliv z tamních profesorů bych do smrti považoval za jednu z největších událostí svého života.
a Sandy nejen, že měl ten balík, ale taky není hloupý.
víš, zrovna teď jsme svědky vyrovnávání tlaků. doba je plná pohybu. někdo stoupá, někdo fičí ke dnu. a muzika k tomu vyhrává...
s modernou je konec, vlády se naplno ujala postmoderna. nejen na filozofických dýcháncích, nejen na plátnech šílených malířů, ale na ulicích a ve fabrikách, v kancelářích a na síti, v TV, v pohodlí našich obýváků. je zase zapotřebí srovnat duši s tělem, materii s ideou, poznané s chtěným... a to v praxi.
jenom někteří ví, co dělat. naši poslanci a senátoři to nejsou. ale třeba takový Sandy (pozor! ne Standa! i když ten vlastně taky) Gross jo.
může si dovolit rozjet svůj koníček ve velkém stylu. ví, kam chce dojít. a ví, jak se to dělá a jak nezabloudit.
myslíš, že nejdražší bedna světa, z nejlepších, nejmodernějších materiálů, bude automaticky hrát nejlíp?
myslíš, že bedna s nejpromakanější výhybkou stvořená nějakým technickým guruem bude hrát nejlíp?
jakou má vůbec to či ono skutečnou váhu?
tady leží klíč pipisi. a musíš mít pořádný rozhled, abys dokázal odtrhnout svůj plamenný pohled od světlých zítřků a svůj netopýří sluch od lahodné hudby budoucnosti, a upřít ho na tak bezvýznamnou maličkost, jako je klíč u svých nohou. a popřát sluchu posluchačům.
a musíš mít dobré zázemí anebo vizi génia, abys to ustál. to krátké zastavení uprostřed davu neklidně sprintem pobíhajícího sem a tam a tam a sem.
a musíš mít sebedůvěru Sandyho G., abys nazval svou firmu Definitive Technology.
BP7000SC není technologický zázrak, převratná novinka s průlomovým technickým patentem, bokovka NASA. je to bedna dotažená na vrchol z hlediska psychoakustiky. je to nejdokonalejší postmoderní bedna. absolutní současnost.
neptá se nejdříve, jak se chová a jaké vlastnosti má signál, co přichází ze zesilovače. nevolá nejdříve po frekvenční a fázové koherenci atd. to všechno ví a má v malíčku. nejdřív se ptá po lidech, po tom, co a jak poslouchají, proč se jim líbí to či ono, jak tohle a támhleto doopravdy slyší, a proč, a jak, co cítí. a tak. pozoruje. přemýšlí... a z těch mnohých a různorodých, často úplně a většinou značně zmatečných odpovědí extrahuje otázky, které klade vědě. a dostává exaktní odpovědi. a ty pak použije. nemůže se splést, protože věda pracuje s důkazy, ne s láskou nebo s vírou. všechno klapne. brnkačka.
co je třeba udělat?
když se podíváš do vlákna o ustavení beden, je tam plánek, který s jistým nadhledem mapuje rozdíl v intenzitě nejnižších basů a nejvyšších výšek člověkem slyšitelných. ten rozdíl je propastný. a tady to slovo sedí. chápeš? basy jsou všesměrové a mocné a nasycující a výšky směrové a lehkonohé a vymezující. extrémy spojené člověčinou středů. rozdíly, které jsou jednotou. zvuk.
ale zajímá tě zvuk? anebo hudba?
já a většina lidí (ženy téměř do jedné) budeme vždy pro hudbu. a to je dobře.
Sandy Gross si v tom udělal přehled. ví, co je pravda a co jsou jen kecy. má naposlouchané nejšpičkovější aparáty světa. ví, co na kolik vyjde v absolutním měřítku a jak je co důležité.........
........... a pak to sečetl, podtrhl a dostal momentálně definitivní bedny. brnkačka.
takže mu vyšlo:
basy. třebaže jsou všesměrové, jsou zvukem stejně jako výšky. nedá se s nima jen tak vyjebávat. subwoofer si nemůžeš postavit kde chceš. navíc jeden nestačí. jsou mocné. rozdělí si prostor podle svého a hnout s nima není jen tak. se zvukomalebností a éterickým šarmem nikam nedojdeš. potřebuješ dvě silné ruce, abys to zvládl. a velkou plochu pod kontrolou. můžeš svěřit do rukou hifistovi 2 x 35cm basák a čtyři stejně velké pasivní zářiče? NE! připojí to na svůj směšný 400W (a kdyby jen to, jsou i 100W maniaci, kteří si myslí, že basy jsou něco jako šlehačka na dortíku...) zesáček a dožene k šílenství celou svou rodinu a sousedy k tomu. takže to je třeba si bezpodmínečně pohlídat. kolik je zapotřebí? 2 x 1800 W... - - - O.K. - budou basy. (fous, mih a možná několik málo dalších ví, o čem je řeč. neber vážně hausnumera, odkud ty bedny chodí - je od 11Hz lepší než od 12Hz??? - nasrat. prostě zvládnou (!) cokoliv na basech...)
středy a výšky. tady Sandy nezkoumal, jak se chovají a odrážejí od různých materiálů, ale jak je člověk vnímá. a odpověď zní: protože jsou víc a víc slaboučké a éterické, o kde co se přerazí a do ledasčeho se zamotají a vyjdou zbídačené, musí dostat šanci. jsou zvukem stejně jako basy. potřebují prostor. pak přestanou být zmatené a řezavé a stanou se jasnými a průzračnými. přestanou šálit a pálit a začnou hladit a zpívat.
zkrátím to.
přidal všechny znalosti z psychoakustiky, akustiky, materiálového inženýrství, designu, atd. atd. (tedy, má na to lidi, že)
pak připočetl zpátečnictví puritánů (tzv. věrný zvuk, chááá), trendy (DK) a pověry (7.1), realitu běžně zařízených obýváků, velikost průměrných peněženek, zvyky našinců a přání manželek, puberťáků a domácích mazlíčků..........
........... a postavil Definitive Technology BP7000SC
to nejsou jen tak nějaké bedny pipisi.
ty bedny nehrajou. nemají takový nebo fakový zvuk. jsou to holografické generátory. dokážou tě uzemnit. nic, co znáš, se s nimi nemůže ani svézt ve výtahu, natož měřit!!!
jeden nehudební příklad: hrabě Monte Cristo už dvacet let kope podzemní štolu. dvacet let hrabe v maličké stísněné šachtě. dvacet let neviděl slunce a otevřenou krajinu. dech se sráží na studeném kamení. jsi s ním, když narazí na ten poslední. tlačí do něj, ale nechce se hnout. místa je málo..........
.............. a pak najednou povolí. nekonečné moře a vzduch a slunce...
já vím, tak to v tom příběhu není. takový nářez by milého hraběte totálně uzemnil a dobrodružství by byl konec.
s BP7000SC bys šel k zemi i ty. válel by ses v křečích ze svobody na svém luxusním koberečku...
to si Dumas nemohl vzít na svědomí...
to nejsou jen tak nějaké bedny pipisi. jediné, kvůli kterým bych opustil své doupě a vydal se dál, než co bys kamenem dohodil. kdyby se třeba náhodou ocitly u tebe, vzal bych dva tři zesáky, takové slaboučké nedochůdčata, co ani větší sloupky na štípání neutáhnou........
................. a něco bych ti ukázal...
Re: Dipolové reprosoustavy - vlastnosti
To Dadaft: Napsal jsi toho hodně, napsal jsi to vzletně, básnicky. Ale v tomto případě mluvíš o reprobednách za cca 130k českých a to včetně aktivní basové části. A to jsou jen o 1/5 dražší než v USA, čili nepředražené. Nějak mi to nejde dohromady s cenou vystavených exponátů na letošní výstavě. Já tam nebyl, ty BP 7000SC jsem nikdy neslyšel, ale z tvého nadšení usuzuji, že nad ně není.
Prosím Vás, je na našem fóru vůbec někdo, kdo v reálu ty BP 7000SC slyšel, ba dokonce s nimi čas žil, či žije ?
Prosím Vás, je na našem fóru vůbec někdo, kdo v reálu ty BP 7000SC slyšel, ba dokonce s nimi čas žil, či žije ?
Re: Dipolové reprosoustavy - vlastnosti
pipis a jiní jedou do mnichova. doufám, že tam DT budou. a doufám, že se pak k nim někdo vyjádří. jenom nechci, aby to podcenili.
ty bedny jsou dokonalý systém. to je jádro pudla. nepotřebuješ kosmickou technologii, stačí vědět jak na to.
nemá smysl soudit a porovnávat jednotlivosti.
třeba výškáče = vlastně systém by Tesla ARV 3608 nebo milion jiných. pořizovací cena - babka.

jenže tyhle čtyři obyčejné výškáče žádne dva jakkoliv exkluzivní v normálním pokoji nemají šanci přehrát.
atd.
simsala bim!
tomuhle nikdo z nevědoucích neuvěří. a ono je to pravda.
jako celek řeší téměř vše. a vše do sebe zapadá - - - jsou vychytané na max. neboli blbuvzdorné. nedovolí ti si to posrat. na hifistu nereagují. zesák si nevybírají. kabely neřeší...
nic takového teď nikdo jiný nemůže nabídnout.
ony nejsou o více nebo méně lepší než tyhle nebo jiné klasické bedny. není se třeba drbat na hlavě a přemýšlet, čím by se tyhle (zatím imaginární) bedny daly imaginárně přetrumfnout.
jsou jinde.
tomu nejde uvěřit jinak, než slyšet.
názory budou, neboj...
ty bedny jsou dokonalý systém. to je jádro pudla. nepotřebuješ kosmickou technologii, stačí vědět jak na to.
nemá smysl soudit a porovnávat jednotlivosti.
třeba výškáče = vlastně systém by Tesla ARV 3608 nebo milion jiných. pořizovací cena - babka.

jenže tyhle čtyři obyčejné výškáče žádne dva jakkoliv exkluzivní v normálním pokoji nemají šanci přehrát.
atd.
simsala bim!
tomuhle nikdo z nevědoucích neuvěří. a ono je to pravda.
jako celek řeší téměř vše. a vše do sebe zapadá - - - jsou vychytané na max. neboli blbuvzdorné. nedovolí ti si to posrat. na hifistu nereagují. zesák si nevybírají. kabely neřeší...
nic takového teď nikdo jiný nemůže nabídnout.
ony nejsou o více nebo méně lepší než tyhle nebo jiné klasické bedny. není se třeba drbat na hlavě a přemýšlet, čím by se tyhle (zatím imaginární) bedny daly imaginárně přetrumfnout.
jsou jinde.
tomu nejde uvěřit jinak, než slyšet.
názory budou, neboj...
Re: Dipolové reprosoustavy - vlastnosti
Držím palce, abys měl pravdu, ale nedoufám.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 161 hostů

