Promiň, ale milimetrové ustavení je nesmysl. Posun reprobedny o několik milimetrů prostě nemůže mít vliv a při poslechu změnu nepoznáš ať jsi jakýkoliv netopýrdadaft píše:správně - absolutně nedoporučuji. pro každý konkrétní poslechový prostor existují dvě tři milimetrově přesné ustavení, které navíc nejsou univerzální ...
Akustické rozsahy hudebních nástrojů
Re: Akustické rozsahy hudebních nástrojů
Re: Akustické rozsahy hudebních nástrojů
má to vliv - posunutí o dva centimetry je znát. ale hlavně i velmi jemné pootočení je okamžitě velmi hodně slyšet.
- sostakovic
- Příspěvky: 456
- Registrován: 17 dub 2008 07:30
- Kontaktovat uživatele:
Re: Akustické rozsahy hudebních nástrojů
Mě by zajímal systém milimetrového uchycení hlavy. K milimetrovému usazení beden patří milimerové uchycení hlavyRowing píše: Promiň, ale milimetrové ustavení je nesmysl. Posun reprobedny o několik milimetrů prostě nemůže mít vliv a při poslechu změnu nepoznáš ať jsi jakýkoliv netopýr
Re: Akustické rozsahy hudebních nástrojů
Dadaft - a to jako posadíš návštěvu do nějakého křesla a přikurtuješ?
Re: Akustické rozsahy hudebních nástrojů
proboha proč?
bedny jsou na milimetr - ale člověk je volný - hraje to (skoro) kdekoliv v poslechovce úplně stejně. o to šlo.

bedny jsou na milimetr - ale člověk je volný - hraje to (skoro) kdekoliv v poslechovce úplně stejně. o to šlo.
- sostakovic
- Příspěvky: 456
- Registrován: 17 dub 2008 07:30
- Kontaktovat uživatele:
Re: Akustické rozsahy hudebních nástrojů
Aha. Tak to ano 
Re: Akustické rozsahy hudebních nástrojů
Kluci přede mnou mlátí hřebík po hlavičce.Buďto chceš mít doma kvalitní kmitočtově vyváženou stereo reprodukci s hezky plastickým prostorem,lokalizací,ale to bude vždy jen v jednom víceméně ideálním poslechovém místě,nebo se doma snažíš o diskotékový sound,kde to skoro všude zní stejně,ale většinou blbě a je to opravdu pseudoreprodukce.Může se Ti to dokonce i zalíbit a nikdo Ti to nemůže vykecat,ale Ty pak nemůžeš mluvit o přesné lokalizaci,přesných zaostřených hlasech a kvalitním stereoprostoru v pravém slova smyslu při poslechu všude a nikde,protože se dopouštíš mystifikace.
Doufám,že nám to vyjde a dáme kafe společně s Aleškou.
Přes řeku do stínu stromů.
Re: naprosto šílené!
Přesto obdivuji, co strávíš času experimentováním. Hlavně vydržať!! Nic ve zlém.
Re: Akustické rozsahy hudebních nástrojů
tak to jsem postoupil - z pseudoprostoru už jsem to dotáhl na pseudoreprodukci! dva roky makám, abych získal diskotékový sound!! (což je pseudohudba, není-liž pravda? - ale spousta věcí je dnes tímhle stylem dělaná ne?) a jelikož jsem šťastným majitelem danceflooru, z legrace a nudy mystifikuju ubohé hifisty o lokalizaci a stereoprostoru. ale můžu si za to sám.korys píše:Proboha,dadafte,chlape,já vím,že seš srandista a je s Tebou prdel,ale to je blbost,aby to v uzavřeném malém prostoru hrálo (skoro)všude stejně a dobře,jak píšeš.
Kluci přede mnou mlátí hřebík po hlavičce.Buďto chceš mít doma kvalitní kmitočtově vyváženou stereo reprodukci s hezky plastickým prostorem,lokalizací,ale to bude vždy jen v jednom víceméně ideálním poslechovém místě,nebo se doma snažíš o diskotékový sound,kde to skoro všude zní stejně,ale většinou blbě a je to opravdu pseudoreprodukce.Může se Ti to dokonce i zalíbit a nikdo Ti to nemůže vykecat,ale Ty pak nemůžeš mluvit o přesné lokalizaci,přesných zaostřených hlasech a kvalitním stereoprostoru v pravém slova smyslu při poslechu všude a nikde,protože se dopouštíš mystifikace.
samozřejmě. to je velmi ledabylá formulace. měl jsem na mysli, že když se pohybuju po poslechovce, tak Peter Gabriel stojí pořád na tom samém místě a já ho slyším pořád stejně dobře. třeba nejdřív z leva a potom z prava, když ho obejdu. ale na tom nesejde. mě tenhle rozhovor bude zajímat, až budou obě, ne jen jedna strana vědět, o čem je řeč.dadaft píše:bedny jsou na milimetr - ale člověk je volný - hraje to (skoro) kdekoliv v poslechovce úplně stejně. o to šlo.
vyjít to musí. moc se na to těším. dáme kafe, poslechneme ňáký disko...
svensound
v pohodě.
Re: Akustické rozsahy hudebních nástrojů
Jak říkám, je to umělec a básník, a proto jej musíš brát takového, jaký je. To jeho (skoro)všude stejně a dobře, musíš tedy brát s troškou nadsázky. Ale i bez ní (té nadsázky) mu to hraje dobře, takže je spokojený. Jeho cesta není cestou jiných, ale proto jej přece nebudeme hanět a zatracovat. Bez takových lidí jako Dadaft by nebylo vývoje, to nejhorší je prosazovat jednu jedinou "tu správnou" cestu. Každý si musí svoji cestu vyšlapat a Dadaft nikoho nenutí, aby jej následoval.korys píše:![]()
![]()
Proboha,dadafte,chlape,já vím,že seš srandista a je s Tebou prdel,ale to je blbost,aby to v uzavřeném malém prostoru hrálo jak píšeš.....
......
Doufám,že nám to vyjde a dáme kafe společně s Aleškou.
A navíc, není sám - je zde (a sám Merhaut to potvrdil) i jedna velice známá a věhlasná firma, která se snaží cestou "pseudoprostoru" jít a touto cestou jde. A je zde stále a z jejich pidireproduktorů se line zvuk někdy až k neuvěření, přesto že to k doopradovému Hi-Fi hóooooooooooodně chybí....Tak proč touto cestou se nesmí dát Dadaft ?
Období napadání a urážek na tomto fóru máme již (jak doufám) za sebou, takže držme Dadaftovi palce, ať mu to hraje, protože si přiznejme: Každý z nás (a to i ti co s ním nesouhlasí) jeho vlákna čte. To nejhorší, co by toto fórum mohlo potkat, by bylo, že nikdo vlákna tohoto fóra nečte a na náměty neodpovídá. Kam to spěje, mnozí z nás vědí...
PS: Kafe a cigáro u Dadafte bez tebe, to bys' mi snad ani neudělal...
Re: Akustické rozsahy hudebních nástrojů
Už se těším,jak budem s Aleškou usrkávat kafe a Ty nám budeš názorně obcházet Petra Gabriela. 
Přes řeku do stínu stromů.
Re: Akustické rozsahy hudebních nástrojů
přesně tak. není nad názorné příklady. klidně můžem cvičně obejít i někoho jiného...
Re: Akustické rozsahy hudebních nástrojů
abychom se trochu vrátili k tematu...
dadaft na začátku uvádí " problematické oblasti"-500 a 4000 Hz..
problematické ?
třeba hlas dobrého operního zpěváka se vyznačuje tím, že tyto oblasti jsou zdůrazněny-vyšší formant dodává tzv. nosnost(tedy hlas je slyšet na dálku)a nižší plnost, mohutnost zvuku...
takže pro věrnou reprodukci je (v případě školeného hlasu) potřeba vyváženost těchto frekvenčních oblastí-rozhodně víc, než nějaké 50. harmonické..
dadaft na začátku uvádí " problematické oblasti"-500 a 4000 Hz..
problematické ?
třeba hlas dobrého operního zpěváka se vyznačuje tím, že tyto oblasti jsou zdůrazněny-vyšší formant dodává tzv. nosnost(tedy hlas je slyšet na dálku)a nižší plnost, mohutnost zvuku...
takže pro věrnou reprodukci je (v případě školeného hlasu) potřeba vyváženost těchto frekvenčních oblastí-rozhodně víc, než nějaké 50. harmonické..
Re: Akustické rozsahy hudebních nástrojů
uniká mi, cos tím chtěl říct...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host

