A dopis od stastného majitele jednoho ze zesilovačů.S tímto pánem bych si určitě rozuměl.Je super,že jsou na světě lidé,kteří hudbu milijí tak vášnivě.
Martin Pytlík, majitel RAMESSE, jednoho z nejlepších, nejoriginálnějších a nejkrásnějších zesilovačů v této části vesmíru zvaném ZEMĚ.
Moto: „Teprve s Tvým zesilovačem je HIFI šílenství krásné“.
Vážený doktore,
děkuji Ti za to, že jsi mé maličkosti dovolil, aby se podílela na konečných úpravách takového hifi skvostu, jakým tento zesilovač snů, RAMESSE, originální a jediný, bezesporu je. Jen Tvoje laskavost a trpělivost umožnila, že jsem ve finále mohl pozitivně ovlivnit tvoji jedinečnou a geniálně zhmotněnou myšlenku do té míry, aby výsledné elektrické i estetické vlastnosti tohoto originálu byly naprosto bez kompromisů dotvořeny i k obrazu mému.
Ve spojení se zbytkem mého neméně kvalitního řetězce je vymalováno! Muzikanti přišli mezi nás i se svými nástroji a obsadili můj obývací pokoj zatlumený jako jeskyně obrostlá mechem tak suverénně, že jejich fyzická přítomnost a atmosféra koncertního sálu mne donutila obléci si společenský oděv.
Nástroje mají nejen správnou velikost, realistickou barvu zvuku, ale i přesné umístnění v prostoru. Pevné, dobře konturované a neuvěřitelně rychlé basy si jenom pobrukují, aerogelové membrány reproduktorů AUDAX přenáší celé střední pásmo s krystalickou čistotou a výšky, ty jsou přímo andělské!
Svoji velkou výkonovou rezervu prezentuje tento suverénní 80-ti kilový drobeček s takovou úžasnou lehkostí a uvolněností, že to z reprodukce činí jedinečný zážitek, při kterém přestává posluchač registrovat techniku a začne vnímat pouze hudbu, která ho vtáhne do koncertního sálu nebo nahrávacího studia (pokud je ovšem nahrávka kvalitní, protože kde nic není, to ani on nezahraje) a stane se autentickou součástí produkce.
Ještě jednou dík za ten high-endový skvost! Je to sice již třetí zesilovač z Tvé produkce, který vlastním a už to asi bude diagnóza. Domníval jsem se tudíž bláhově, že už mi nemůžeš ničím překvapit, ale po prvním poslechovém dni s RAMESSEM jsem ten ohromný zážitek nemohl rozchodit.
A věz, že v mém předdůchodovém věku se mnou emoce již hned tak necloumají! Najednou jsem se cítil po létech jako zamilovaný student a chtěl jsem s ním neustále být, mazlit se s ním, naslouchat jeho sladké řeči ………… a dost už! Nebo se z těch pozitivních emocí rozbrečím a nebudu moci vnímat onu krásnou muziku, která se z něj line a kvůli které tyhle šílenosti vlastně děláme.
P.S. Chtěl bych být při tom, až za nějakých dva tisíce let naši potomci vykopu tento bytelný přístroj a budou si marně lámat hlavu nad tím, k čemu asi mohl sloužit.
Zappo, já jsem jenom zvědav, jak dlouho vydržíš s tranzistorem
Už Tě znám dobře a mám u Tebe pochybnosti................................................
Mark Levinson píše:Zappo, já jsem jenom zvědav, jak dlouho vydržíš s tranzistorem
Už Tě znám dobře a mám u Tebe pochybnosti................................................
To neměj,to co mám doma zůstane na hodně dlouho.Mně se líbil ten design toho zesilovače na prvním obrázku.Nevím jestli mně tak zas dobře znáš.Napsat jak dlouho vydržím s tranzistorem je trochu přehnané.Nevím proč mně cpete do těch lamp,ty už bych dnes nemohl poslouchat,aspon dlouhodobě ne.
Hou, hou, nemyslel jsem to zle .
Spíš mne napadlo, že se Ti zvuk dobrých lamp vždycky líbil, ale teď jsi mne vyvedl z omylu. Tentokrát s Tebou souhlasím
Já vím Viktore,sám jsem si o to říkal.To víš hledání zvuku,který mi sedí ,je velmi trnité a vyžaduje mnoho usilí.Ale je v podstatě hotovo,už jen doladovat.
Od Ing.Petříka jsem slyšel model VOBA - tranzistorák 2x40W v áčku, který se řadí mezi lacinější výrobky z "tuctovým" vzezřením. Ze zvuku jsem nebyl nikterak nadšen, dokonce jsme se i s majitelem tenkrát shodly, že lépe (zejména čistěji) hrál DIY PASS Aleph 3 za zhruba třetinovou cenu, se kterým proběhl porovnávací test.
Každopádně jsou to všechno vyloženě bytelné a parádní designy. Bohužel pan Petřík ve svých zesilovačích stále používá v zásadě tentýž koncept. Odmítá MOSFETové tranzistory a jak píše, tak používá obvody jako Mark Levinson No38, což je 15 let starý předzesilovač postavený na operačních zesilovačích!? Toto jsou pro mě z technického hlediska informace, které hasí mé nadšení. Díky tomu, že co kus to originál a s vyloženě nápaditým a krásným designem je jasné, že se autor vyžívá zejména v designu a technologickém zpracování skříně. Cena vždy odpovídá exkluzivitě, tedy zákazním si pořizuje unikátní přístroj s neoslňujícím poměrem „výkon“/cena.
Ten pán v před důchodového věku, který jak píše si pořídil již třetí zesilovač od Ing. Petříka svým činem jen dokládá o co jde. Jsou to nádherná umělecká díla, která se nepořizují jako hnací motor highendové sestavy, ale pořizují se jako sochy, obrazy či veteránské automobily.
naprostý souhlas s NA, navíc jsou to sochy, obrazy či veteráni českých značek. Nikdy to nebude nic, z čehož by se v sousedních zemích rozsypali. (Díky Machalíkovi za báječný výraz - "rozsypat se") Neobvyklé, mechanické provedení je jistě extrémně drahé, je však trochu samoúčelné a místy kýčovité. Rozhodně by mi to nesmělo přes práh.
Na druhou stranu MBL je kýčovité úplně stejně, ale to by mi přes práh zatraceně mohlo. Asi to bude tím, že kdykoliv jsem MBL slyšel, vždy se mi líbilo, což vedlo k tomu, že jsem design podvědomě akceptoval ....
Díky pánové to je co jsem chtěl slyšet.Designn je otázka vkusu a tak pro někoho to je kýč as pro někoho designový skvost v oblasti hifi.Souhlasím zvuk je nejdůležitějším měřítkem.
Zesilovač této značky jsem viděl a slyšel několikrát. Vždy jsem si říkal, že ty stroje jsou neuvěřitelně laciné. Nejde o to, jak hrají, to je otázka zapojení a topologie a s cenou to až tak nesouvisí. Mechanické provedení je ale velmi efektní a náročné a za cenu kolem cca 60.000,- Kč zcela nevídané.
Buď zdráv Sycaaaaaku!
Nevím kde jsi přišel právě na 60.000,-,. Za tuto sumu nejspíš nebyl ani ten nejobyčejnější kousek(novej).
Tento GOLD WAVE ELLITE je nabízen z druhé ruky za 150.000,-