Předzesilovač

Integrované i dělené zesilovače, předzesilovače, koncové zesilovače, monobloky, ...
Uživatelský avatar
daliborr
Příspěvky: 651
Registrován: 25 dub 2008 21:21
Kontaktovat uživatele:
Vybavení

Předzesilovač

Příspěvek od daliborr »

Mám jednu nádhernou skušenost a to se musím podělit s ostatními lidmi na tomto fóru. S přičiněním jednoho člena tohoto fóra jsem koupil předzesilovač
http://www.xshn.com/display.asp?id=106 Poslechl jsem a konstatoval jsem že basy jsou špatné. Dal jsem tento předzesilovač technikovi na měřáky a ejhle šel maxiálně basy 150hz při zátěži. Po předělání vazebních kondezátorů je zvuk špičkový. Takových techniků je potřeba hodně moc . *2thumbsup*

efičák
Příspěvky: 1971
Registrován: 18 dub 2008 11:38
Kontaktovat uživatele:

Re: Předzesilovač

Příspěvek od efičák »

daliborr píše:Mám jednu nádhernou skušenost a to se musím podělit s ostatními lidmi na tomto fóru. S přičiněním jednoho člena tohoto fóra jsem koupil předzesilovač
http://www.xshn.com/display.asp?id=106 Poslechl jsem a konstatoval jsem že basy jsou špatné. Dal jsem tento předzesilovač technikovi na měřáky a ejhle šel maxiálně basy 150hz při zátěži. Po předělání vazebních kondezátorů je zvuk špičkový. Takových techniků je potřeba hodně moc . *2thumbsup*

Dobrý konec.
Koupit předek bez poslechu je pěkný adrenalin. :-)
Ale vyšlo ti to. *thumbs up*
Vazební kondenzátory jsou problém. Mundorf jsou k nezaplatitelné.
V mém gramofonovém předzesilovači není žádný kond. Jen 47 kOhmový odpor.
Je to výborné.

bohus
Příspěvky: 518
Registrován: 19 dub 2008 13:27
Kontaktovat uživatele:

Re: Předzesilovač

Příspěvek od bohus »

Jó jó Efičáčku pravdu díš, ale snad za nedlouho poslechnem pecku. Jsem na Tvé ucho zvědavý.

BVa
Příspěvky: 2900
Registrován: 11 srp 2008 11:50
Kontaktovat uživatele:
Vybavení

Re: Předzesilovač

Příspěvek od BVa »

V mém gramofonovém předzesilovači není žádný kond. Jen 47 kOhmový odpor.
Je to výborné.