Cambridge Audio

Diskuse o vašich oblíbených značkách. Denon, Marantz, Vincent, Lyngdorf, Densen, Electrocompaniet, NAD a další.
Odpovědět
boxer

Re: Cambridge Audio

Příspěvek od boxer »

Naco brat daco do ciech ked to mam "doma" a naopak.....

Třeba ze Žiliny do Ostravy 100 km a do Bratislavy 200 km.

Břeclav Bratislava 80 km a do Ostravy 220 km.

Když už,tak třeba proto by měly pravidla pozáručního servisu v EU platit všude stejně. Ne vždy je dobré hifi svěřit DHL a pod.

stano_stano
Příspěvky: 21
Registrován: 21 zář 2010 22:10
Kontaktovat uživatele:

Re: Cambridge Audio

Příspěvek od stano_stano »

boxer píše:Naco brat daco do ciech ked to mam "doma" a naopak.....

Třeba ze Žiliny do Ostravy 100 km a do Bratislavy 200 km.

Břeclav Bratislava 80 km a do Ostravy 220 km.

Když už,tak třeba proto by měly pravidla pozáručního servisu v EU platit všude stejně. Ne vždy je dobré hifi svěřit DHL a pod.
*thumbs up* Pravda! Nejak my to uz nemysli - pokrocila hodina :)
Kazdopadne v tom inkriminovanom prispevku sa pise ze po dohode beru aj dovezene "stroje"..........sice by to malo byt automaticke, ale .......myslim ze je zbytocne sa vyjadrovat. *fnuk*

Slavek69
Příspěvky: 99
Registrován: 14 led 2011 23:24
Kontaktovat uživatele:

Re: Cambridge Audio

Příspěvek od Slavek69 »

Můžu se přece přestěhovat z čech na slovensko nebo naopak. Vůbec nejde o důvod zakoupení zboží a o to kde jsem přístroj zakoupil, ale o přístup našich dovozců, prodejců a servisů. Když už si dovozce dovolí neprodat vám originál napájecí kabel (EU norma), protože je přístroj pořízený v Anglii, tak to je vrchol drzosti, se kterým jsem se nesetkal nikde jinde v EU. Tento originál kabel jsem koupil v Německu bez jakýchkoliv problémů u tamějšího dovozce mého přístroje. Považte, čech kupuje v Německu kabel na přístroj zakoupený v Anglii a žádný problém. Naopak v čechách požaduje čech kabel na přístroj zakoupený v Anglii a nepřekonatelný problém. Tady nejde o drobnost, ale o dost závažné porušování zákonů, které poškozuje jak zákazníky, tak i výrobce. Servis by ani neměl mít právo v případě pozáruční opravy požadovat informaci o původu přístroje. Takto to dopracujeme tak, že si u nás nekoupíme ani žiletky do strojku zakoupeného v Německu.
Ať si naši dovozci konkurují v rámci EU cenovou politikou, popř. kvalitou a servisem a ne nekalým jednáním. Jinak se jim to brzy vymstí.

Nenechme si líbit takové jednání a braňme se, protože jsme v právu!!!

stano_stano
Příspěvky: 21
Registrován: 21 zář 2010 22:10
Kontaktovat uživatele:

Re: Cambridge Audio

Příspěvek od stano_stano »

Slavek69 píše:Nenechme si líbit takové jednání a braňme se, protože jsme v právu!!!
:!: Chcelo by to peticiu! :!:

Slavek69
Příspěvky: 99
Registrován: 14 led 2011 23:24
Kontaktovat uživatele:

Re: Cambridge Audio

Příspěvek od Slavek69 »

Na co petici. Jen se nenechat odbýt a popřípadě si stěžovat u výrobce, Antimonopolního úřadu a u komise EU. To by mělo stačit. Důležité je znát svá práva a nenechat se oblbovat těmi, kteří neznalosti práv zneužívají.

britishaudio
Příspěvky: 40
Registrován: 02 čer 2009 23:44
Kontaktovat uživatele:
Vybavení

Re: Cambridge Audio

Příspěvek od britishaudio »

Páni, nie Ste v obraze. Aký Kartel? *headbang*

Žiadny kartel neexistuje *taktone*

a protimonopolny úrad? :P :P :P

X obchodov predáva túto značku na slovensku... opýtajte sa majiteľov tých zosilňovačov série 700 a 800, či by kupovali niečo ešte zo zahraničia.

napíšte mi jediný dôvod, prečo by som mal brať do pozáručneho servisu komponent, ktorý bol kupovaný v nemenovanom obchode v UK, ktorý predáva LEN KOMPONENTY KTORÉ BOLI UŽ RAZ PREDANÉ a sú z opravy. 99% importovaných CA komponentov pochádza z tohoto obchodu...

Keď ste takí múdri, napíšte mi dôvod....

A čo sa týka záručneho servisu, sú v platnosti zákony, ktoré platia na všetky predajne. Na rozdiel od iných zákony rešpektujeme. Zokony SR v tejto oblasti sú uplne eurokonformne...Záruku musí zabezpečiť predajca!!!! Keď to niekto nechápe, ja za to nemôžem.

V čom je problém? my to zabezpečujeme, naši predajcovia tiež.

britishaudio
Příspěvky: 40
Registrován: 02 čer 2009 23:44
Kontaktovat uživatele:
Vybavení

Re: Cambridge Audio

Příspěvek od britishaudio »

a ešte niečo....

niektorí nešťastní majitelia komponentov kúpených v zahraničí argumentujú tým, že citujem:

"na menovanú značku sa vťahuje europská garancia"

a nakolko SR je členským štátom EU, musíme v záruke komponent opraviť bezplatne

*2thumbsup* *2thumbsup* *2thumbsup* *2thumbsup* *2thumbsup* *2thumbsup*

*headbang* *headbang* *headbang* *headbang* *headbang* *headbang* *headbang*

stano_stano
Příspěvky: 21
Registrován: 21 zář 2010 22:10
Kontaktovat uživatele:

Re: Cambridge Audio

Příspěvek od stano_stano »

Chcete mi snad tvrdit ze autorizovany predajca Richer Sounds predava pouzite pristroje?

britishaudio
Příspěvky: 40
Registrován: 02 čer 2009 23:44
Kontaktovat uživatele:
Vybavení

Re: Cambridge Audio

Příspěvek od britishaudio »

citát od slavek69

Tímto totiž tlačí zákazníky, aby si kupovali předražené zboží u nás a jedná se o nekalou konkurenci v rámci EU.

Tak to si vyprosím.. aj v mene serioznych predajcov v EU tejto značky...

ak porovnáte naše cenníkové ceny a napríklad NEMECKÉ, zistíte že su identické. Sú to odporúčané ceny od VÝROBCU!!!

ja nechcem komentovať obchodnú politiku niektorých predajcov, ktoré ponúkajú 2nd hand alebo komponenty z opravy za polovičnu cenu (alebo ponukajú rozne iné verzie tejto značky ktoré sú určený na azijsky alebo americký trh). Ak máš google, dokážeš zistiť, ktoré sú tieto firmy.

britishaudio
Příspěvky: 40
Registrován: 02 čer 2009 23:44
Kontaktovat uživatele:
Vybavení

Re: Cambridge Audio

Příspěvek od britishaudio »

stano_stano píše:Chcete mi snad tvrdit ze autorizovany predajca Richer Sounds predava pouzite pristroje?
ja netvrdím nič:-)

prečítaj si to ešte raz

britishaudio
Příspěvky: 40
Registrován: 02 čer 2009 23:44
Kontaktovat uživatele:
Vybavení

Re: Cambridge Audio

Příspěvek od britishaudio »

stano_stano píše:Chcete mi snad tvrdit ze autorizovany predajca Richer Sounds predava pouzite pristroje?
pomôžem však jednou radou:

napíšte list výrobcovi o s otázkou:

"vyvetlite mi prosím, prečo sa predáva resp. ponúka v "niektorýh obchodoch" v UK (*) komponent za oveľa nižšiu cenu, ako napríklad v ČR, SR alebo v Nemecku".

Uvítal by som potom to, aby Ste odpoveď uverejnili aj tu...


poznámka: (*) ja obchodné meno predajcu neuvádzam, uvedte to Vy...

Uživatelský avatar
DRVOŠTĚP
Příspěvky: 939
Registrován: 27 bře 2010 19:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Cambridge Audio

Příspěvek od DRVOŠTĚP »

Pokud je někdo autorizovaný prodejce(servis), musí přijmout do opravy v záruční době komponent koupený u ofic.prodejce třeba z Mongolska.Pokud je seriozní firma(výrobce) tak má jednotný záručák kterým se můžu poukázat skoro po celém světě.A s cenami výrobků se to liší po celém světě až o 40%

Uživatelský avatar
gabik
Příspěvky: 177
Registrován: 05 lis 2008 10:51
Kontaktovat uživatele:

Re: Cambridge Audio

Příspěvek od gabik »

DRVOŠTĚP

To neni pravda, zalezi na podminkach zaruky, napr. u zbozi koupenyho v USA nektery firmy neposkytuji zaruku Evrope, lze si ji treba dokoupit. Jak je to u hifi netusim, ale pri nakupu v zahranici si to chce zjistit podminky zaruky u vyrobce.

Uživatelský avatar
DRVOŠTĚP
Příspěvky: 939
Registrován: 27 bře 2010 19:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Cambridge Audio

Příspěvek od DRVOŠTĚP »

to Gabik, ano v něčem máš pravdu,proto píšu jednotný záručák.Ale vždy záleží na firmě a jejich podmínkách.Ale jak víš HIFI se musí zaplatit... *thumbs up*

britishaudio
Příspěvky: 40
Registrován: 02 čer 2009 23:44
Kontaktovat uživatele:
Vybavení

Re: Cambridge Audio

Příspěvek od britishaudio »

DRVOŠTĚP píše:Pokud je někdo autorizovaný prodejce(servis), musí přijmout do opravy v záruční době komponent koupený u ofic.prodejce třeba z Mongolska.Pokud je seriozní firma(výrobce) tak má jednotný záručák kterým se můžu poukázat skoro po celém světě.A s cenami výrobků se to liší po celém světě až o 40%
Pokud je někdo autorizovaný prodejce (servis) ................... kým je autorizovaný predajca ??? distribútorom???? výrobcom? .......netušíš však ani to, čo je v distrib.zmluve

musí přijmout ...........kto to povedal? kto to očakáva? ...kde je ten zákon alebo vyhláška? .....alebo sa to očakáva výrobca od distribútora? ...alebo distribútor od predajcu?

do opravy v záruční době komponent koupený u ofic.prodejce třeba z Mongolska.... *headbang* *headbang* *headbang* *headbang* *headbang* *headbang* *headbang* *headbang*


Pokud je seriozní firma(výrobce) tak má jednotný záručák kterým se můžu poukázat skoro po celém světě.A s cenami výrobků se to liší po celém světě až o 40%

*headbang* *headbang* *headbang* teraz tu bavíme o značke, ktorá je uvedená v hlavičke témy



Mýliš sa, ale velmi....

odporúčam túto záležitosť konzultovať s právnikom.

Nie je jediný zákon v EU, ktorý by mohol pritlačiť zmluvné strany k tomu, aby prebrali predmet zmluvy od tretej strany na seba. Ak nechápeš, vysvetlím Ti to (ke´d mi neveríš, takto Ti vyvetlí právnik)...

preklad do češtiny:

kúpou komponentu dôjde k zmluve. zmluvnými stranami sú kupujúci a predajca!!!!!

nie sú *taktone* zmluvné strany napríklad :
a) susedka, sused, bratranec zo strany kupujúceho
b) iný predajca alebo distribútor, predajca traktorov alebo hamburgerov zo strany predajcu

CAPITO?

samozrejme, bezplatnu záruku zabezpečí predajca cez distributora (kde je aj servisný technik)... predajca a distributor má uzatvorenú zmluvu, ktorá obsahuje aj pasáž, že komponent v záruke bude distributorom (de facto servisným technikom) bezplatne opravená.

viac už nechcem písať o tejto problematike

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti