Cambridge Audio
Re: Cambridge Audio
Naco brat daco do ciech ked to mam "doma" a naopak.....
Třeba ze Žiliny do Ostravy 100 km a do Bratislavy 200 km.
Břeclav Bratislava 80 km a do Ostravy 220 km.
Když už,tak třeba proto by měly pravidla pozáručního servisu v EU platit všude stejně. Ne vždy je dobré hifi svěřit DHL a pod.
Třeba ze Žiliny do Ostravy 100 km a do Bratislavy 200 km.
Břeclav Bratislava 80 km a do Ostravy 220 km.
Když už,tak třeba proto by měly pravidla pozáručního servisu v EU platit všude stejně. Ne vždy je dobré hifi svěřit DHL a pod.
-
- Příspěvky: 21
- Registrován: 21 zář 2010 22:10
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cambridge Audio
boxer píše:Naco brat daco do ciech ked to mam "doma" a naopak.....
Třeba ze Žiliny do Ostravy 100 km a do Bratislavy 200 km.
Břeclav Bratislava 80 km a do Ostravy 220 km.
Když už,tak třeba proto by měly pravidla pozáručního servisu v EU platit všude stejně. Ne vždy je dobré hifi svěřit DHL a pod.


Kazdopadne v tom inkriminovanom prispevku sa pise ze po dohode beru aj dovezene "stroje"..........sice by to malo byt automaticke, ale .......myslim ze je zbytocne sa vyjadrovat.

Re: Cambridge Audio
Můžu se přece přestěhovat z čech na slovensko nebo naopak. Vůbec nejde o důvod zakoupení zboží a o to kde jsem přístroj zakoupil, ale o přístup našich dovozců, prodejců a servisů. Když už si dovozce dovolí neprodat vám originál napájecí kabel (EU norma), protože je přístroj pořízený v Anglii, tak to je vrchol drzosti, se kterým jsem se nesetkal nikde jinde v EU. Tento originál kabel jsem koupil v Německu bez jakýchkoliv problémů u tamějšího dovozce mého přístroje. Považte, čech kupuje v Německu kabel na přístroj zakoupený v Anglii a žádný problém. Naopak v čechách požaduje čech kabel na přístroj zakoupený v Anglii a nepřekonatelný problém. Tady nejde o drobnost, ale o dost závažné porušování zákonů, které poškozuje jak zákazníky, tak i výrobce. Servis by ani neměl mít právo v případě pozáruční opravy požadovat informaci o původu přístroje. Takto to dopracujeme tak, že si u nás nekoupíme ani žiletky do strojku zakoupeného v Německu.
Ať si naši dovozci konkurují v rámci EU cenovou politikou, popř. kvalitou a servisem a ne nekalým jednáním. Jinak se jim to brzy vymstí.
Nenechme si líbit takové jednání a braňme se, protože jsme v právu!!!
Ať si naši dovozci konkurují v rámci EU cenovou politikou, popř. kvalitou a servisem a ne nekalým jednáním. Jinak se jim to brzy vymstí.
Nenechme si líbit takové jednání a braňme se, protože jsme v právu!!!
-
- Příspěvky: 21
- Registrován: 21 zář 2010 22:10
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cambridge Audio
Slavek69 píše:Nenechme si líbit takové jednání a braňme se, protože jsme v právu!!!


Re: Cambridge Audio
Na co petici. Jen se nenechat odbýt a popřípadě si stěžovat u výrobce, Antimonopolního úřadu a u komise EU. To by mělo stačit. Důležité je znát svá práva a nenechat se oblbovat těmi, kteří neznalosti práv zneužívají.
-
- Příspěvky: 40
- Registrován: 02 čer 2009 23:44
- Kontaktovat uživatele:
- Vybavení
Re: Cambridge Audio
Páni, nie Ste v obraze. Aký Kartel?
Žiadny kartel neexistuje
a protimonopolny úrad?
X obchodov predáva túto značku na slovensku... opýtajte sa majiteľov tých zosilňovačov série 700 a 800, či by kupovali niečo ešte zo zahraničia.
napíšte mi jediný dôvod, prečo by som mal brať do pozáručneho servisu komponent, ktorý bol kupovaný v nemenovanom obchode v UK, ktorý predáva LEN KOMPONENTY KTORÉ BOLI UŽ RAZ PREDANÉ a sú z opravy. 99% importovaných CA komponentov pochádza z tohoto obchodu...
Keď ste takí múdri, napíšte mi dôvod....
A čo sa týka záručneho servisu, sú v platnosti zákony, ktoré platia na všetky predajne. Na rozdiel od iných zákony rešpektujeme. Zokony SR v tejto oblasti sú uplne eurokonformne...Záruku musí zabezpečiť predajca!!!! Keď to niekto nechápe, ja za to nemôžem.
V čom je problém? my to zabezpečujeme, naši predajcovia tiež.

Žiadny kartel neexistuje

a protimonopolny úrad?



X obchodov predáva túto značku na slovensku... opýtajte sa majiteľov tých zosilňovačov série 700 a 800, či by kupovali niečo ešte zo zahraničia.
napíšte mi jediný dôvod, prečo by som mal brať do pozáručneho servisu komponent, ktorý bol kupovaný v nemenovanom obchode v UK, ktorý predáva LEN KOMPONENTY KTORÉ BOLI UŽ RAZ PREDANÉ a sú z opravy. 99% importovaných CA komponentov pochádza z tohoto obchodu...
Keď ste takí múdri, napíšte mi dôvod....
A čo sa týka záručneho servisu, sú v platnosti zákony, ktoré platia na všetky predajne. Na rozdiel od iných zákony rešpektujeme. Zokony SR v tejto oblasti sú uplne eurokonformne...Záruku musí zabezpečiť predajca!!!! Keď to niekto nechápe, ja za to nemôžem.
V čom je problém? my to zabezpečujeme, naši predajcovia tiež.
-
- Příspěvky: 40
- Registrován: 02 čer 2009 23:44
- Kontaktovat uživatele:
- Vybavení
Re: Cambridge Audio
a ešte niečo....
niektorí nešťastní majitelia komponentov kúpených v zahraničí argumentujú tým, že citujem:
"na menovanú značku sa vťahuje europská garancia"
a nakolko SR je členským štátom EU, musíme v záruke komponent opraviť bezplatne

niektorí nešťastní majitelia komponentov kúpených v zahraničí argumentujú tým, že citujem:
"na menovanú značku sa vťahuje europská garancia"
a nakolko SR je členským štátom EU, musíme v záruke komponent opraviť bezplatne













-
- Příspěvky: 21
- Registrován: 21 zář 2010 22:10
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cambridge Audio
Chcete mi snad tvrdit ze autorizovany predajca Richer Sounds predava pouzite pristroje?
-
- Příspěvky: 40
- Registrován: 02 čer 2009 23:44
- Kontaktovat uživatele:
- Vybavení
Re: Cambridge Audio
citát od slavek69
Tímto totiž tlačí zákazníky, aby si kupovali předražené zboží u nás a jedná se o nekalou konkurenci v rámci EU.
Tak to si vyprosím.. aj v mene serioznych predajcov v EU tejto značky...
ak porovnáte naše cenníkové ceny a napríklad NEMECKÉ, zistíte že su identické. Sú to odporúčané ceny od VÝROBCU!!!
ja nechcem komentovať obchodnú politiku niektorých predajcov, ktoré ponúkajú 2nd hand alebo komponenty z opravy za polovičnu cenu (alebo ponukajú rozne iné verzie tejto značky ktoré sú určený na azijsky alebo americký trh). Ak máš google, dokážeš zistiť, ktoré sú tieto firmy.
Tímto totiž tlačí zákazníky, aby si kupovali předražené zboží u nás a jedná se o nekalou konkurenci v rámci EU.
Tak to si vyprosím.. aj v mene serioznych predajcov v EU tejto značky...
ak porovnáte naše cenníkové ceny a napríklad NEMECKÉ, zistíte že su identické. Sú to odporúčané ceny od VÝROBCU!!!
ja nechcem komentovať obchodnú politiku niektorých predajcov, ktoré ponúkajú 2nd hand alebo komponenty z opravy za polovičnu cenu (alebo ponukajú rozne iné verzie tejto značky ktoré sú určený na azijsky alebo americký trh). Ak máš google, dokážeš zistiť, ktoré sú tieto firmy.
-
- Příspěvky: 40
- Registrován: 02 čer 2009 23:44
- Kontaktovat uživatele:
- Vybavení
Re: Cambridge Audio
ja netvrdím nič:-)stano_stano píše:Chcete mi snad tvrdit ze autorizovany predajca Richer Sounds predava pouzite pristroje?
prečítaj si to ešte raz
-
- Příspěvky: 40
- Registrován: 02 čer 2009 23:44
- Kontaktovat uživatele:
- Vybavení
Re: Cambridge Audio
pomôžem však jednou radou:stano_stano píše:Chcete mi snad tvrdit ze autorizovany predajca Richer Sounds predava pouzite pristroje?
napíšte list výrobcovi o s otázkou:
"vyvetlite mi prosím, prečo sa predáva resp. ponúka v "niektorýh obchodoch" v UK (*) komponent za oveľa nižšiu cenu, ako napríklad v ČR, SR alebo v Nemecku".
Uvítal by som potom to, aby Ste odpoveď uverejnili aj tu...
poznámka: (*) ja obchodné meno predajcu neuvádzam, uvedte to Vy...
Re: Cambridge Audio
Pokud je někdo autorizovaný prodejce(servis), musí přijmout do opravy v záruční době komponent koupený u ofic.prodejce třeba z Mongolska.Pokud je seriozní firma(výrobce) tak má jednotný záručák kterým se můžu poukázat skoro po celém světě.A s cenami výrobků se to liší po celém světě až o 40%
Re: Cambridge Audio
DRVOŠTĚP
To neni pravda, zalezi na podminkach zaruky, napr. u zbozi koupenyho v USA nektery firmy neposkytuji zaruku Evrope, lze si ji treba dokoupit. Jak je to u hifi netusim, ale pri nakupu v zahranici si to chce zjistit podminky zaruky u vyrobce.
To neni pravda, zalezi na podminkach zaruky, napr. u zbozi koupenyho v USA nektery firmy neposkytuji zaruku Evrope, lze si ji treba dokoupit. Jak je to u hifi netusim, ale pri nakupu v zahranici si to chce zjistit podminky zaruky u vyrobce.
Re: Cambridge Audio
to Gabik, ano v něčem máš pravdu,proto píšu jednotný záručák.Ale vždy záleží na firmě a jejich podmínkách.Ale jak víš HIFI se musí zaplatit... 

-
- Příspěvky: 40
- Registrován: 02 čer 2009 23:44
- Kontaktovat uživatele:
- Vybavení
Re: Cambridge Audio
Pokud je někdo autorizovaný prodejce (servis) ................... kým je autorizovaný predajca ??? distribútorom???? výrobcom? .......netušíš však ani to, čo je v distrib.zmluveDRVOŠTĚP píše:Pokud je někdo autorizovaný prodejce(servis), musí přijmout do opravy v záruční době komponent koupený u ofic.prodejce třeba z Mongolska.Pokud je seriozní firma(výrobce) tak má jednotný záručák kterým se můžu poukázat skoro po celém světě.A s cenami výrobků se to liší po celém světě až o 40%
musí přijmout ...........kto to povedal? kto to očakáva? ...kde je ten zákon alebo vyhláška? .....alebo sa to očakáva výrobca od distribútora? ...alebo distribútor od predajcu?
do opravy v záruční době komponent koupený u ofic.prodejce třeba z Mongolska....








Pokud je seriozní firma(výrobce) tak má jednotný záručák kterým se můžu poukázat skoro po celém světě.A s cenami výrobků se to liší po celém světě až o 40%



Mýliš sa, ale velmi....
odporúčam túto záležitosť konzultovať s právnikom.
Nie je jediný zákon v EU, ktorý by mohol pritlačiť zmluvné strany k tomu, aby prebrali predmet zmluvy od tretej strany na seba. Ak nechápeš, vysvetlím Ti to (ke´d mi neveríš, takto Ti vyvetlí právnik)...
preklad do češtiny:
kúpou komponentu dôjde k zmluve. zmluvnými stranami sú kupujúci a predajca!!!!!
nie sú

a) susedka, sused, bratranec zo strany kupujúceho
b) iný predajca alebo distribútor, predajca traktorov alebo hamburgerov zo strany predajcu
CAPITO?
samozrejme, bezplatnu záruku zabezpečí predajca cez distributora (kde je aj servisný technik)... predajca a distributor má uzatvorenú zmluvu, ktorá obsahuje aj pasáž, že komponent v záruke bude distributorom (de facto servisným technikom) bezplatne opravená.
viac už nechcem písať o tejto problematike
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti