Cambridge Audio

Diskuse o vašich oblíbených značkách. Denon, Marantz, Vincent, Lyngdorf, Densen, Electrocompaniet, NAD a další.
Odpovědět
Uživatelský avatar
DRVOŠTĚP
Příspěvky: 922
Registrován: 27 bře 2010 19:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Cambridge Audio

Příspěvek od DRVOŠTĚP » 17 úno 2011 20:08

aj my máme servisného technika *palec*

ak tovar pochádza z čiech, pozáručný servis nerobíme ani za úhradu (je to dohoda medzi nami a Tykon).
V klídku,řeší se tu Vaše odpověď.Pokud čtete ost.příspěvky tak nikdo nechápe Vaše reakce na pozáruční servis a ost. *bravo* *bravo* *bravo*

britishaudio
Příspěvky: 40
Registrován: 02 čer 2009 23:44
Kontaktovat uživatele:
Vybavení

Re: Cambridge Audio

Příspěvek od britishaudio » 17 úno 2011 20:34

Ok. riešila sa tu aj otázka záručneho servisu a prvá otázka sa smerovala citujem: "Zdravim Vas, ako je to so servisom v CR/SR s touto znackou? Hlavne pri kupe zo zahranicia. :?: Dakujem!" na to som odpovedal si myslím seriozne, napísal som fakt, že to neriešime a uvádzal som aj dôvod (pravdepodobne každý distribútor bude s mojim argumentom súhlasiť, ak pracuje s takou zmluvou ako my s CA). Náš postoj sa nezmení k otázke pozáručneho servisu na tie komponenty, ktoré boli kúpené v ČR. Nie je tu žiadný kartel, každý z nás robí svoj businness. Okrem nás dvoch (Tykon/my) dovžajú do SR/ČR aj iní predajcovia túto značku (na rozdiel od nás žiadne tisícky Eur do servisu neinvestovali, len posielajú kupujúcich kvôli záruke k nám) *headbang* .
Podľa mňa čo sa týka servisu v SR a ČR nie je tu niečo riešiť. My aj Tykon máme spokojných zákazníkov, riešime záručný a pozáručný servis, nikomu sme nezakázali aby túto značku kupovali v ČR alebo v SR a ja osobne si myslím (teraz píšem v mene distributora pre SR) že tí predajcovia, ktorí kupujú značku rôznou "neoficiálnou" (*) cestou by mali zabezpečiť aj záručný aj pozáručný servis. Sorry, že som reagoval neprimerane na niektoré kommenty, ktoré obsahovali nepravdy, polopravdy alebo omyly, ale podobné názory ("tzv. europská záruka", povinnosť opravy bezplatne a podobné hovadiny) už počúvame od vtedy, čo sme s dovozom začali. ja neviem ako je to v servise distribútora ČR, ale prevážna väčšina telefonátov do servisu sa týka požiadavky opraviť komponent tejto značky bezplatne, ktorá bola kúpená v zahraničí.

(*) sorry, ale žiadny iný terminus tecnikus som sem nedokázal napísať

Slavek69
Příspěvky: 99
Registrován: 14 led 2011 23:24
Kontaktovat uživatele:

Re: Cambridge Audio

Příspěvek od Slavek69 » 17 úno 2011 20:46

Tvrdíte nesmysly. Pozáruční sevis neděláte ze zcela jasných, zjištných důvodů. Nutíte tak kupujícího k tomu, aby si přístroj koupil od vás a to je diskriminační jednání a nekalá konkurence. Ceny zboží v Německu jsou někdy takové a jindy jiné, vzhledem ke kurzu koruny. Stejně tak v Anglii nebo USA. Vy zastupujete tuto značku a tak by jste se měli dle toho chovat a ne tuto značku svým jednáním poškozovat. Jak jinak nazvat jednání, kdy znemožňujete přístup k pozáruční opravě v případě, že přístroj není zakoupený u vás. Vám je úplně jedno, jestli je přístroj zakoupený od oficiálního prodejce. Vám jen stačí říci, že je přístroj zakoupený v Anglii a do pozáruční opravy ho odmítáte vzít. Nebo snad chcete tvrdit, že všichni prodejci v Anglii prodávají přístroje po opravě? To si dovolujete dost. A i kdyby tomu tak bylo, nechápu důvod, proč nevzít do opravy i takový přístroj. Vždyť oprava je plně hrazena zákazníkem. Tak tady neoblbujte a řekněte na rovinu, o co Vám jde.

britishaudio
Příspěvky: 40
Registrován: 02 čer 2009 23:44
Kontaktovat uživatele:
Vybavení

Re: Cambridge Audio

Příspěvek od britishaudio » 17 úno 2011 23:01

slavek69
to je Váš názor, máte na to právo.

finito...

Uživatelský avatar
Sany
Příspěvky: 276
Registrován: 28 úno 2009 07:42
Kontaktovat uživatele:
Vybavení

Re: Cambridge Audio

Příspěvek od Sany » 17 úno 2011 23:21

Typická česká povaha, poslechnout doma, nakoupit tam kde je to nejlevnější, ale když se mi to porouchá už jsou doma dobří a ještě se rozčilovat že mi nechtějí opravit přístroj který jsem si dotáhl bůhví odkud a prodejce s ním nemá nic společného!!! :lol: Já osobně nakupuji v TYKONu již 7 let a vždy jsem 100% spokojen a nedivím se že neberou vyrobky koupené jinde už tak tam maj práce dost:zákazníky, montáže, distribuci,opravy,rozvoz a k tomu jsou vždy příjemní a vyjdou maximálně vstříc.

boxer

Re: Cambridge Audio

Příspěvek od boxer » 18 úno 2011 09:45

Když si koupím (třeba) Škodovku u prodejce v Německu a porouchá se mi,tak když ho dotáhnu do autorizovaného servisu Škodovky v ČR,tak mě pošlou do p..a dále ,že to mám odvýzt do Němec?

Ptám se.

Mih
Příspěvky: 772
Registrován: 18 dub 2008 08:45
Kontaktovat uživatele:

Re: Cambridge Audio

Příspěvek od Mih » 18 úno 2011 09:52

No nevím jak tady, dcera si zde koupila Octávku ale protože žije v Hamburgu, tak veškeré opravy a servis probíhal tam. Nedivili se a bez problémů probíhal servis, stejně jako kdyby zakoupila auto u nich.

Dismembered
Příspěvky: 81
Registrován: 17 dub 2008 17:45
Kontaktovat uživatele:

Re: Cambridge Audio

Příspěvek od Dismembered » 18 úno 2011 10:18

boxer píše:Když si koupím (třeba) Škodovku u prodejce v Německu a porouchá se mi,tak když ho dotáhnu do autorizovaného servisu Škodovky v ČR,tak mě pošlou do p..a dále ,že to mám odvýzt do Němec?

Ptám se.
Jasně. A nejen do Němec, ale přímo tam, kde jsi to koupil. A pokud už náhodou ta firma (autosalon, prodejce...) neexistuje, neopraví ti to nikdo a můžeš auto prodat na ND. *2thumbsup* To je běžná praxe, ne?

stano_stano
Příspěvky: 21
Registrován: 21 zář 2010 22:10
Kontaktovat uživatele:

Re: Cambridge Audio

Příspěvek od stano_stano » 18 úno 2011 11:22

Ach jaj, mame este co dobiehat...... *headbang*

BVa
Příspěvky: 1251
Registrován: 11 srp 2008 11:50
Kontaktovat uživatele:

Re: Cambridge Audio

Příspěvek od BVa » 18 úno 2011 11:37

2 britishaudio
Nevidím jediný rozumný dôvod (právny, ani ekonomický), prečo nerobiť pozáručný, plne platený servis aj na výrobky kúpené v zahraničí pre značku ktorú zastupujete a "servisujete". Je to platené a máte z toho určitý profit (na rozdiel od záručných opráv..), ste sami proti sebe, nie? Jedine že by váš servis bol tak vyťažený záručnými opravami , že nestíha, ale to dúfam nie je tento prípad.

britishaudio
Příspěvky: 40
Registrován: 02 čer 2009 23:44
Kontaktovat uživatele:
Vybavení

Re: Cambridge Audio

Příspěvek od britishaudio » 18 úno 2011 13:04

hifinázory čítam ale ako už som napísal včera (finito) reagovať viac nebudem. Už ma tu nebaví nič vysvetlovať, mám oveľa dôležitejšie úlohy. Ten, kto potrebuje pomoc alebo nejaké riešenie, dostane od nás zprávu. Reagovať na rôzne tézy, predstavy a urážky (dokonca porovnávanie automobilového priemyslu s audio) je z mojej strany už bezpredmetné. Prajem všetkým užívateľom tohoto fóra ničím nerušený víkend a krásne počúvanie hudby.

boxer

Re: Cambridge Audio

Příspěvek od boxer » 18 úno 2011 16:08

Ale já myslím,že náhodná polemika s auty není od věci.

Navíc BVa se zeptal co by taky prodejce a na slušnou otázku by se minimálně kolegiálně mělo odpovědět.

BVa argument mě napadl hned po prvním příspěvku. Jsou to přeci prachy do vaší kasičky.

Uživatelský avatar
james
Příspěvky: 36
Registrován: 02 kvě 2010 10:07
Kontaktovat uživatele:

Re: Cambridge Audio

Příspěvek od james » 18 úno 2011 17:16

Asi dost běžná věc u nás, když třeba nedejbože koupíte Epos na ebay
nebo kdekoli mimo republiku a pak budete chtít pozáruční opravu u jediného
autorizovaného dovozce v CR na Belgické, tak vás vyfakujou i když budete za opravu nabízet
třeba zlato. No aspoň už vím u koho nic nekupovat.

Slavek69
Příspěvky: 99
Registrován: 14 led 2011 23:24
Kontaktovat uživatele:

Re: Cambridge Audio

Příspěvek od Slavek69 » 18 úno 2011 20:12

Jediná možnost, jak s tímhle pohnout, napsat přímo výrobci, že se toto u nás děje a jak se taty oficiální dovozci a servisy chovají a počkat si na odpověď, jak se k tomu staví a jestli to třeba není důvod k odebrání výhradního zastoupení. Pustím se do toho, ale byl bych rád, kdyby mi pomohl někdo, kdo umí dobře anglicky.
Možná se informovat i u antimonopolního úřadu nebo u komise pro hospodářskou soutěž v EU.
Dle mne je to totiž nelegální jednání.
Popřípadě, pokud se někomu stane, že mu nebude provedena pozáruční oprava, protože výrobek zakoupil např. v Anglii, okamžitě si stěžovat výrobci. Nebojte se, až se těch stížností sejde více, on už si výrobce s těmi našimi vypečenými obchodníčky poradí. Nevěřím, že by mu bylo jedno, že někdo takto poškozuje jeho značku a firmu.

Uživatelský avatar
jirie
Příspěvky: 721
Registrován: 03 pro 2008 11:35
Kontaktovat uživatele:

Re: Cambridge Audio

Příspěvek od jirie » 19 úno 2011 14:43

Jak vidím mají páni výhradní zastupiči poněkud zvláštní názory na pozáruční servisy. Jak bylo řečeno výše byly by to jejich love .No asi jich mají dost . Většina studií dnes zeje prázdnotou, pokud jde o zákazníky. Primární je nadělat si peníze z předražených prodejů a zbytek je nezajímá. Marže českých prodejců se tu pobíraly mnohokrát a bezvýsledně.

Slyšel jsem od jednoho nejmenovaného prodejce pěknou historku:
Byl za ním majitel jednoho zesilovače bratru 15 let starého (anglický High End). Bylo to takový kousek jeho "já", a proto bez ohledu na to , kde to koupil ( Jugoslávie) to jednoduše projednal s výrobcem a pak to poslal do fabriky. Po nějakém čase se pro opravenou mašinku vrátil majitel. Po krátkém poslechu byl rozzářený jako malé dítě u vánočního stromku. To je sice ojedinělý přístup,ale nicméně tak by to mělo fungovat vždy, pokud se jedná o opravdu solidního prodejce a solidní značku. Maximálně vyhovět zákazníkovi.

P.S. Na CA mě nejvíc mrzí, že už taky své krabičky matlou v Číně :oops: :oops: :oops:

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti