Technické údaje:
5 pásiem, rozsah 17 Hz – 30 kHz, citlivosť 85 dB, dlhodobá zaťažiteľnosť viac ako 400 W, hlbokotónový princíp otvorený Compound systém, váha 114 kg/ks,
rozmery 430 x 1330 x 630 mm, prevedenie prírodná dyha Wengé (tmavo hnedá) s chrómovými doplnkami alebo palisander so zlatými doplnkami.
Můžete mi někdo vysvětlit, proč když se říká, že výškáč by měl být v úrovni uší a skoro všichni výrobci to také tak dělají - je Consequence "hlavou dolů"? To se poslouchají také hlavou dolů nebo v leže na zemi?
Platit za ně plnou ceníkovou cenu tak to by mě také neohromily. Asi jako žádná bedna........
Ale ty co nabízí machalík už se zaplatit dají akorát že tady v tom našem státě s malým trhem to bude asi problém někomu prodat.
Slyšel jsem Dynadio 25th regálovky za 125K a bylo to dobré.
Machalík píše:Vidím, že tu koncepci ne a ne opustit.
To by mě zajímalo, jak se budou lišit od klasických Consequence.
Podle váhy mají o mnoho mrtvější skříně, měniče budou zřejmě modifikované-vylepšené a předpokládám i lepší součástky ve vyhybce, doba přeci jen řádně pokročila.
Jojo, vypadají lehce poctivěji, ale ona ta ozvučnice starých Consequence vážně není žádná drnčící skříň; je to fakt dobře oddělené těmi čepy. Měniče jsou vizuelně dost odlišné, výhybka, alespoň basová, vypadá profesionálněji udělaná; na druhou stranu těch 16 Hz jim nevěřím, ani kdyby mě o tom sám pan Ehrenholz přesvědčoval. To je hovadina. 16 Hz má Titan Mk V a to jsou úplně jiný basy než z Consequence, to se nedá vůbec srovnávat. Mám ten rozdíl dobře zažitý v uchu. Dosáhnout takovéto změny bez masivního překopání ozvučnice a nejspíš celého principu basů nelze.
včera som bol počúvať Consequence Ultimate Edition. Pop prdeli. Ak sa len trochu bude dať tak to sem dotiahnem.
Počúvali sme v slušne akustiky urobenej miestnosti (private kino) jedného drahého hamburského hotela, roztáčalo ich kombo Dynaudio Arbiter (škoda hovoriť a škoda že ho už nerobia, vraj sa nejaké dôležité diely už nedajú zohnať).
Zvuk famózny. Ako sám výrobca hlása, s pôvodnými Consequence reprákmi majú spoločné len meno a vzhľad (a ešte trochu vzdialene systém Compound aj keď hodne dopracovaný, od 22 Hz začína fungovať monštrózny vetrák basreflexu v priemere dopravnej trubice priemyselnej potrubnej pošty- to preto tých 17Hz), inak je všetko iné a zvuk úplne inde. Až sa mi tomu nechcelo moc veriť čo z toho lezie pri prvých ukážkach (najprv púšťali všelijaké otrepané výstavné omáčky). Potom ale šupli symfóniu od Berlioza a bolo vymalováno, pochopil som že to je fakt.
Už teraz som zvedavý čo to urobí na elektrónkach a dobrých zosíkoch z tohto sveta (teda nie arbiter čo teda pri všetkej úcte asi tak skoro málokto z nás doma bude mať).
Ak by sa čo len trocha podarilo to sem dostať tak ste samozrejme všetci pozvaní. Keby sa predsa len ten zvuk zdal niekomu odporný, otvoríme pre neho nejaký chutný akustický filter rubínového sfarbenia vytvorený technológiou naturálnej fermentácie plodu révy...
Ešte snáď k tomu že prečo je výškáč dole a basák hore... Nie je to reprosústava určená pre jogínov ani do japonských reštaurácií ale tým ekvalizujú fázu medzi jednotlivými meničmi, čiže opozďujú fyzicky vysokotónové meniče oproti hlbokotónovým aby mali reprosústavy čo najvyrovnanejšiu fázovú charakteristiku. Vďaka vyžarovacej charakteristike ich výškáčov je fakt že nesedíte v ich horizontálnej osi nepodstatný. Je to podobná finta akú používa mnoho výrobcov trochu v inej forme, či už zapustené výškáče (ako napr Dunlavy Labs alebo Wilson AS, alebo naklopené predné čelo ozvučnice a p.
Čo sa týka detailov, tak je to ťažke jak hovado, ozvučnica urobena do nemoty pevne, vo vyhybkach na keramickej platni vrstvove odpory, cievky ešte aj rozmiestnene a natočene aby ich em pole nahodou neovplyvňovalo okolite sučiastky a tak.
čoskoro zverejnime aj nakresy a fotky čriev. treba nam počkať na ukončenie embarga kvoli premieram....
slavo_k
doufám, že alespoň jeden pár prodáte.
jinak o těchto repro asi ani nic nepiš.
nemám totiž slinotěsnou klávesnici.
díky za pochopení.
p.s.: měl jsem se lépe učit. uznávám......
Nikdy jsem nepochyboval o tom, že DA UMÍ vyrobit bedny dobře hrající v každé kategorii. Sám s DA žiji asi 20 let. Faktem ale je, že ne každý skousne jejeich zvuk právě pro jejich "nemilosrdný" projev. O tom se přesvědčili mnozí ze zdejšího fora při poslechu předchůdkyň zde nyní uváděných v jisté jihomoravské metropoli.
A pak nepomůže laborování se zesilovači, přehrávači a kabely. Prostě, DA potřebují rovnocenné partnery a pak hrají tak, jak hrát mají dle jejich tvůrců. Komu se to nelíbí, ať poslouchá bedny jiné. Komu se to líbí, tak má tisíc a jeden důvod, proč s DA žít.
Arbiter - bez komentáře. nej předek na planetě, bohužel z říše snů. jestli bude podobná akce v SR, rád přijedu.
Pozámka na téma staré Cons: hrají také výborně, po dynaudiovsku. tzn. nepřeberné kvantum detailů ve výškách, středech, leč jejich výborný bas nemá (pro některé-bohužel) tu schopost lámat skály. Ale jestli je v nahrávce někde subbas 25Hz, tak je zahrají bez uzardění. Faktem ale zůstává, že kmitočtový průběh s ohledem na kvalitu dnešní masové produkce CD (= většina je zvukově sprzněná), není jejich projev vítaný. Ovšem, pokud je nahrávka dobrá, pak je dobrý i jejich zvuk. tohle platí o všech bednách, jen některé jiné díky svému projevu "zahladí" do značné míry to, že nahrávka je odfláknutá a sprzněná. (mohl bych uvést příklad některých beden z české provenience, ale nerad bych se tím někoho dotknul).