
Pítrs: Jak to je s těmi NADovskými středy? Já NAD nikdy neslyšel a čistě ze čtených dojmů o jeho zvukové signatuře (muzikálnost, neúnavnost, důraz na bas), cítím, že by mi mohl sedět, ale zároveň vím, jak daleko od poslechové reality může tohle kusé hodnocení být. Lákají mě tam všechny ty možnosti a hlavně ta korekce místnosti je úplně super fíčura. Na druhou stranu, mám zkušenosti s různými filtry, resamplingem a vždycky mě tyhle digitální zásahy do signálu nakonec začaly rušit víc, než různé hrby a propady, co mi dělá místnost sama. Netvrdím, že room correction, v tomhle případě prý úžasný Dirac není pecka, ale chtěl bych s tím nejdřív chvíli žít, protože první dojem se aspoň u mě často ukázal jako zavádějící a nakonec jsem se vracel k původnímu nastavení se signaturou zesiku a beden

Důležitý je pro mě i fakt, že p. Březina nedělal test u sebe, ale ve studiu prodejce, na bednách, které běžně k testování nepoužívá, což sice neudělal ani zdaleka poprvé, ale zároveň to není jeho běžná praxe. Počítám, že tam s NADem nestrávil týden života a mohl být i přes své zkušenosti ovlivněn prvním dojmem z krabičky, která umí všechno a ještě k tomu výborně hraje.
Jak říkám, moc si přeju, aby to byla taková pecka, protože mnohým z nás, by pak vyřešila nejeden problém
