Bez meraní (s filtrom/bez filtra ) a vyhodnotenia, čo sa reálne zmení (zlepší) je to len tápanie.
Pretože ,ak je pravda (reálna zmena zvuku..)toto
Já mám dac s externím zdrojem, tlumivky v sérii, malý kondíky paralelně, každý "spotřebič" na desce s lokálním paralelním regulátorem, a stejně je vliv filtru slyšet.
tak ten filter musí byť pred tým externým (spínaným??) zdrojom a obmedzí aj vyžarovanie toho zdroja do siete a tým aj rušenie iných , nezdravo "citlivých" častí audio reťazca. A signál na výstupe DACu sa vôbec nemusí zmeniť..
Fidas, tak ta cena je už dosť prestrelená, ta lišta je drahšia ako dac. Za 83t. Kč už kúpiš filter SYNERGISTIC RESEARCH PowerCell 8 UEF SE, ktorý má v cene i super sieťový kabel (MC len sieťovky je 2t.€). Filter SYNERGISTIC RESEARCH vlastním a som s ním spokojný a možem ho doporučiť. Inak na audiodrome dostal tento filter 100% hodnotenie.
lubos:
Já vím, ale pan Sroll cenu nakonec stanovil takto. Já si ten filtr od něj beru. Podotýkám, že to opravdu není jen lišta. Na fotce jsou čitelné i údaje, odkud až kam a s jakým útlumem filtruje.
Ten filtr Sroll by prý měl být srovnatelný s výrobky GMG (X-Blocker a Hammer 3000P). Pokud je to pravda, tak cena mi přijde adekvátní.
Jsem zvědav až se takový test někde uskuteční.
Jinak se musím usmát, když si vzpomenu jak mi L.Š. před 4roky psal, že ultimátní filtr už bude brzo...
ZdenekJR
Probíral jsem hlavně staré české písničky, náhodně z Tidalu, žádné “vědecké” zkoumání... dále bigbít šedesátých let. Jak jsem slyšel, tak to říkám, rozdíl oproti původnímu filtru je velký.
Ambientní zvuky ... tím chci říct, že se roztáhl prostor zevně beden. Bohužel nejsem recenzent a neumím popsat tak jako např. pan Březina své dojmy.
Rozdíly v agresivitě před a po jsou slyšet u každé skladby.
Prostě doporučuji vyzkoušet a sám rád přivítám popis změn.
Jistou shodou okolností jsem o víkendu instaloval filtr Sroll Purity Quantum na své aparatuře. Neočekával jsem nic, s filtry dlouhodobě nemám dobré zkušenosti. Na druhou stranu s přístroji Sroll léta žiju, spokojeně na nich poslouchám hudbu a považuji je za špičkové. Tak jsem filtr zkusil, když už byl doma. Celý filtrační systém i s nově vyvinutými kabely Sroll Purity Quantum Power (černé anakondy o průměru 3,5 cm) jsem do sestavy zapojil v neděli navečer, abych jej pokusně vyzkoušel. Výsledek byl takový, že jsem šel spát až dlouho po půlnoci, protože jsem fascinovaně poslouchal jednu nahrávku za druhou a nevěřil vlastním uším, co se s muzikou stalo.
Změnilo se všechno, a to všechno se změnilo k výrazně lepšímu. Mám do domu pro audio přivedený samostatný stíněný okruh, bydlím na kraji města u lesa bez okolních průmyslových zdrojů rušení. Teoreticky by nemělo být moc co filtrovat. Podle přínosu ve zvuku se toho ale muselo přihodit opravdu hodně. Nepátrám po technických příčinách, pokusím se popsat své poslechové domy, které považuji za jediné relevantní hodnotící hledisko.
Ve hudbě je daleko lepší rozlišení, přibylo mnoho detailů, pročistily se středy, na problematických nahrávkách zmizely nepříjemné sykavky. Stereobáze je širší, nástroje jsou v ní rozmístěny daleko hmatatelněji, v prostoru se odehrává daleko více akustického děje. Do muziky přibyla větší pohoda a poslouchatelnost. Markantní je nárůst dynamiky. Basy mocně kopou, bicí mají jasně definovaný a strukturovaný úder, každé drnknutí struny je plasticky vymodelované. Tóny jsou čitelné a zostřené. Nic se nerozmazává, nic nehuhlá, neduní, nesyčí. Značný přínos v celém frekvenčním spektru, ve celé výrazové škále u všech nástrojů, vokálů i žánrů. Muzika zní živě a negititálně (zatím testováno jen na digitální části mého audia). Kompromisní nahrávky dávají lepší zážitek, špičkové nahrávky jdou za hranice mých dosavadních představ. Krása a radost poslouchat.
Po pravdě, dlouho jsem nezažil na vlastní aparatuře takový posun, pokud vůbec kdy. Snad naposledy nákupem Titanů a přepojením ze stávajích malých budek.
Zapojena i analogová větev řetězce. Vylepšení nastalo také, zhruba v duchu výše uvedeného, ale ne v takové míře. Přece jen se zřetelně projevuje omezení formátu, tedy fyzikální hranice vinylu, na kterou se jít nedá. Současně může někdo vnímat jako negativum, že některé dosud milosrdně maskované nectnosti u horších desek vcelku nekompromisně vylezou. Tedy praskot, šum, hluk drážky a další projevy jsou zřetelnější. Platí že dobře udělaný digitál hraje podstatně lépe než vinyl, což platilo vždycky, ale tady se to projevuje masivně.
To co jsi Anthony popsal, znamená pouze to, že tvoje analogová větev je horší než digitální.
Můžeš prosím svojí analogovou větev popsat? Jestli nechceš zveřejnit, prosím do sz.
S tím mohu jedině souhlasit. Moje analogová větev je horší než digitální, to už z principu. Akorát se po aplikaci filtru Sroll všechny rozdíly projevily o dost víc než před tím, plus nectnosti gramofonu vylezly dopředu. Digitál se za stejných podmínek posunul do plusu výrazně, analog jen trochu, nůžky se rozevřely.
Analog jsem doplnil do sekce "Vybavení".