Phono RCM - SENZOR PRELUDE IC
Phono RCM - SENZOR PRELUDE IC
Protoze tady na foru je dost posluchacu vynilovych desek , zalozil jsem vlakno pro tento vyjimecny Polsky predzesilovac , vlastnim tento predzesilovac nejakou dobu a mam jiz s nim jiste poslechove zkusenoti , vrele ho doporucuji kazdemu milovnikovi LP desek ..
Na uvod jsem si dovolil prelozit do Cestiny test z Polskeho Hi fi casopisu Highfidelity (W. Pacula) samozrejme z jeho anglickeho textu .
RCM AUDIO
SENSOR PRELUDE IC
WOJCIECH PACUŁA
Translation: Krzysztof Kalinkowski , Zdenek Cibulka
Predzesilovac od Polske firmy RCM Audio byl mym spolecnikem pri poslechu hudby docela dost dlouhy cas . Kdyz jsem ho na nejaky cas zapojil do me aparatury , bylo pro mne pak tezke ho opet odpojovat .. I kdyz mezitim proslo myma rukama mnoho jinych predzesilovacu , vcetne tech lepsich , mel sem tedy moznost dukladne prozkoumat pozitiva a take nedostatky tohoto pristroje , vysledek vseho byla nakonec duvera v prezesilovac RCM Senzor .
V zasade muze byt zvuk Senzoru popsan jako ultra cisty , nadherny , plny , pevné a silne basy , bez zvyraznenych vysek . Trebaze pri dlouhodobejsim poslechu lze zaznamenat jiste tendence , celou dobu vime , ze mame co delat s necim specialnim .
Prvni LP , ktere bylo poslouchane s timto predzesilovacem bylo album Love The Beatles (Apple/EMI, 397 808, 180 g LP). Protoze sem popsal CCD+DVD-A verzi tohoto alba uz drive , v review (odkaz) , kde hi-res format DVD-Audio 24/96 byl prehravan na pristroji Luxman LU-50 a kde tato hi-res verze znela jednoznacne lepe nez CD verze , vicemene sem vedel co ocekavat . Ukazalo se vsak , ze nevim uplne vsechno , tak jako uz nekolikrat bylojasne , ze vinylova reedice je zvukove lepsi nez digitalni verze . Stejne jako v pripade vinylovych verzi alb od Depeche Mode , u posledniho alba Davida Gilmoura a take Kate Bush . Mozna , ze tento jev souvisi s ochranou proti kopirovani ( vsechny disky jsou v CCD verzi) , ale mozna , ze duvodem je odlisny mastering vinylovych verzi . Bez ohledu na to , kde je pravda je to fakt a neda se s tim nic delat .
Beatles na vinylu zni organicky , stavnate , bez obtezujicich zvyraznenych vysek ( coz bylo mozne zaznamenat v CD verzi bez ohledu na digitalni format) . RCM na tento problem poukazal perfektne , zminim jeho transparentni zvuk , precizni vykresleni , (takovato synonyma pak byvaji predznamenanim dobreho zvuku) a pravdepodobne i tady toto tvrzeni plati . Tyto vlastnosti phono predzesilovace pak dovoluji fenomenalne , reprodukovat organický , teplý vinylový zvuk LP desky Love .
Toto vsechno me nechalo nekolikrat prehrat D stranu a oteviraci skladbu “While My Guitar Gently Weeps” , na zacatku je pouze kytara a lidsky hlas – brilatne reprodukovany , velmi dobre prokresleny a pro ucho libozvucny . Take zivost byla skvela , dosazena prirozenym podanim vysek - muzeme mit “ teply zvuk” s malym rozlisenim anebo tak jako v tomto pripade s malo obtezujicim zvukem , minimalnim moznym zkreslenim , ktere muze zpomalovat zvuk , nebo naopak udelat ho jasnejsim a tvrdsim , tak jak to je v nahravce .
LP Beatles byla dobra volba pro zacatek poslechu , ale tepajici rytmy desky Tour de France of Kraftwerk (EMI, 591 708, 2x180 g LP) me doslova zatlacily do meho sofa , kde jsem pri poslechu sedel . Objednal sem si tuto desku ve chvili okouzleni jinym LP od Kraftwerku - Minimum-Maximum , a opet to nebyla chyba . Kraftwerk vydava sve nove desky na tezsim vynilu s velmi rozsahlou drazkou , to je take duvod proc jsou pouzity dva disky , hudba je pak nahrana jen na jednu stranu desky . Toto dava velmi saturovany zvuk s vybornymi basy .Vsechny tyto vlastnosti byly perfektne ukazany zesilovacem RCM , nerozpakuji se dokonce rici , ze tak to podobne dokazal jen Manley Steelhead. Velmi zridka ma schopnost phono predzesilovac ridit a kontrolovat tak hluboke basy bez ztraty barvy zvuku a schopnosti zahrat vse dynamicky , jako to dokazal prave RCM .. Nechci plytvat slovy , ale z jisteho odstupu muzu rici , ze v tomto rozsahu nizkych kmitoctu umi hrat takto dobre jen jedno zarizeni , ktere jsem mel dosud moznost si poslechnout - drive jmenovany Manley , se svoji cenovkou 35000 Zl. ( cca 170 000 Kc) .
Tady nemame zadne pochyby , co je na disku , jak hraje gramofon samotny atd .
Zvuk RCM na desce Violator od Depeche Mode , specialne v oteviraci skladbe “World In My Eyes” kde hraje basova kytara (nebo jeji elektronicky ekvivalent) byl excelentni .
Pro vetsinu lidi znamena vynil synonymum pro mekky zvuk , meli by si vsak poslechnout preamp RCM Prelude na dobrem gramofonu ..
Ano existuje tady jisty druh zmekceni , ale to neni nasilne uhlazeni zvuku , nybrz jeho prirozena vlastnost , nic nas netaha za usi a uz vubec ne basova kytara , nebo kontrabas .
Nastroje muzou znit velmi hutne ve smyslu fyzicke pritomnosti , jestlize byly timto zpusobem nahrany , v konecnem dusledku hraje vsechno dynamicky presne tak jak to prave RCM umi .
Take rozdily mezi deskami Yamamoto, Tsuyoshi Trio Misty (Three Blind Mice/Cisco Music, TBM-30-45, 2 x 45 rpm, 180 g LP, #0080/1000) and Midnight Sugar (Three Blind Mice/Cisco Music, TBM-31-45, 2 x 45 rpm, 180 g LP, #0080/1000) byly jasne slysitelne a zřejmé , prvni deska – mene basu a take s mene okazalym zvukem piana , zatimco na druhem vinylu Midnight .. uznale pokyvujeme hlavou , jakym zpusobem se predzesilovac stara o stredni kmitocty , neuveritelne transparentni , extremne ciste stredy . V tomto kontextu se zde nejedna o neprirozene zesvetleni ci zjasneni zvuku .
Ackoliv zpev , nebo i kytara z alba Violator , nebo take i z debutove desky od Dire Straits - originalni vydani , ( rok 1978 ) zni lehce orezane , v obou pripadech se vsak jedna o nedokonalost vlastni nahravky . Predzesilovac RCM tyto nuance nedokazal zamaskovat tak dobre jako treba predzesilovac od Accuphase s kartou DA – 20 s (volitelne rozsireni) RIAA modulem do jejich predzesilovacu . Oznaceni “ rozsirujici phono modul “ je v tomto pripade matouci , protoze ve skutečnosti se jedna o dospely a plnohodnotny phono predzesilovac s dvema samostatnymi vstupy ( napr. pro dve ramenka) , ktery stoji skoro 10 000 Zl. (cca 28 000 Kc.) . Kdyby se k tomu pridal vyborny napajeci zdroj a odpovidajici case , potom by takovy phono predzesilovac mohl stat okolo 30-40 000 Zl . to pro pripad , aby vas nematla cena teto karty . Podarilo se mi take vyzkouset sestavu,( po prezentaci , kterou jsem videl na IFA 2007) vytvorenou redakcemi Audio a Stereoplay , velmi drahy system s komponenty JBL Project Everest DD66000 , reprosoustavy , prevodnik a processor Mark Levinson No 40 Media Console , monobloky
Krell Evolution One , jako zdroj byl pouzit gramofon Clearaudio Statement , Goldfinger a pre Accuphase C-7810 s drive jmenovanou phono kartou , zvuk tohoto systemu byl opravdu vynikajici . Samozrejme bylo prirozene porovnat RCM phono prave s pouzitym predzesilovacem a phono kartou od Accuphase , nebylo nic za co by se mohl RCM stydet , trebaze byly vysky z C 7810 zarivejsi , jako by byly pouzity lampy - samozrejme Accuphase je tranzistorovy predek , take tembr strednich kmitoctu byl na vyssi urovni , ale treba dynamika a basy jako takove a zaroven otevrenost zvuku byla zase lepsi na Polskem predzesilovaci . Jeste trochu jinak - hloubka zvuku a celkove ultimativni rozliseni byly lepsi u Japonskeho pristroje , na zacatku nahravky The Bassface Swing Trio Plays Gershwin (Stockfisch, SFR 357.8045.1, 180 g LP + SACD/CD) jsme preneseni do atmosfery maleho nahravaciho studia se vsemi sumy a ruchy , oba predzesilovace dokazaly vyborne zprostredkovat pocit “ byt tam”
Tady byl Accuphase prece jenom o neco lepsi a ukazal jeste sirsi a prokreslenejsi strukturu prostroru mezi hudebniky a jejich nastroji , to vse jen do doby nez zacne hrat opravdova hudba o nekolik sekund pozdeji , pak je dynamika a opet otevrenost zvuku lepsi z Polskeho predzesilovace , a tak dale a tak dale … Stejne dojmy jsem mel take z porovnani s predzesilovacem Manley , jestli si jeste pamatujete , oba preampy jsou vice nez dvakrat drazsi v porovnani s RCM , ovsem pokud ma v boji tento zesilovac obstat tak at se to stane v opravdovem boji . Stejne dojmy jsem meli take s predzesilovacem Manley a prekvapive Manley znel trochu studeneji a take ne s tak pevne vedenymi basy . Toto vsechno se zda byt paradox , tranzistorovy Accuphase hral analogove , naopak lampovy Manley mel chladnejsi az studeny projev s ne az tak pevnymi basy , RCM se vice blizi svym podanim k Americkemu Manley nez k Japonskemu Accuphase v techto aspektech .
Polsky predzesilovac z Katowic je neco co se nevidi az tak casto , jeho cena neni uplne nizka , ale to jen v pripade pouziti levnych komponentu , jestlize mluvime o tride high end potom je jeho cena vice nez prijatelna , kazdopadne jeden by musel zaplatit o dost vice penez , pokud by chtel neco lepsiho nez nabizi tento predzesilovac . Nakonec jsem se rozhodl zakoupit Senzor do meho referencniho systemu .
Na uvod jsem si dovolil prelozit do Cestiny test z Polskeho Hi fi casopisu Highfidelity (W. Pacula) samozrejme z jeho anglickeho textu .
RCM AUDIO
SENSOR PRELUDE IC
WOJCIECH PACUŁA
Translation: Krzysztof Kalinkowski , Zdenek Cibulka
Predzesilovac od Polske firmy RCM Audio byl mym spolecnikem pri poslechu hudby docela dost dlouhy cas . Kdyz jsem ho na nejaky cas zapojil do me aparatury , bylo pro mne pak tezke ho opet odpojovat .. I kdyz mezitim proslo myma rukama mnoho jinych predzesilovacu , vcetne tech lepsich , mel sem tedy moznost dukladne prozkoumat pozitiva a take nedostatky tohoto pristroje , vysledek vseho byla nakonec duvera v prezesilovac RCM Senzor .
V zasade muze byt zvuk Senzoru popsan jako ultra cisty , nadherny , plny , pevné a silne basy , bez zvyraznenych vysek . Trebaze pri dlouhodobejsim poslechu lze zaznamenat jiste tendence , celou dobu vime , ze mame co delat s necim specialnim .
Prvni LP , ktere bylo poslouchane s timto predzesilovacem bylo album Love The Beatles (Apple/EMI, 397 808, 180 g LP). Protoze sem popsal CCD+DVD-A verzi tohoto alba uz drive , v review (odkaz) , kde hi-res format DVD-Audio 24/96 byl prehravan na pristroji Luxman LU-50 a kde tato hi-res verze znela jednoznacne lepe nez CD verze , vicemene sem vedel co ocekavat . Ukazalo se vsak , ze nevim uplne vsechno , tak jako uz nekolikrat bylojasne , ze vinylova reedice je zvukove lepsi nez digitalni verze . Stejne jako v pripade vinylovych verzi alb od Depeche Mode , u posledniho alba Davida Gilmoura a take Kate Bush . Mozna , ze tento jev souvisi s ochranou proti kopirovani ( vsechny disky jsou v CCD verzi) , ale mozna , ze duvodem je odlisny mastering vinylovych verzi . Bez ohledu na to , kde je pravda je to fakt a neda se s tim nic delat .
Beatles na vinylu zni organicky , stavnate , bez obtezujicich zvyraznenych vysek ( coz bylo mozne zaznamenat v CD verzi bez ohledu na digitalni format) . RCM na tento problem poukazal perfektne , zminim jeho transparentni zvuk , precizni vykresleni , (takovato synonyma pak byvaji predznamenanim dobreho zvuku) a pravdepodobne i tady toto tvrzeni plati . Tyto vlastnosti phono predzesilovace pak dovoluji fenomenalne , reprodukovat organický , teplý vinylový zvuk LP desky Love .
Toto vsechno me nechalo nekolikrat prehrat D stranu a oteviraci skladbu “While My Guitar Gently Weeps” , na zacatku je pouze kytara a lidsky hlas – brilatne reprodukovany , velmi dobre prokresleny a pro ucho libozvucny . Take zivost byla skvela , dosazena prirozenym podanim vysek - muzeme mit “ teply zvuk” s malym rozlisenim anebo tak jako v tomto pripade s malo obtezujicim zvukem , minimalnim moznym zkreslenim , ktere muze zpomalovat zvuk , nebo naopak udelat ho jasnejsim a tvrdsim , tak jak to je v nahravce .
LP Beatles byla dobra volba pro zacatek poslechu , ale tepajici rytmy desky Tour de France of Kraftwerk (EMI, 591 708, 2x180 g LP) me doslova zatlacily do meho sofa , kde jsem pri poslechu sedel . Objednal sem si tuto desku ve chvili okouzleni jinym LP od Kraftwerku - Minimum-Maximum , a opet to nebyla chyba . Kraftwerk vydava sve nove desky na tezsim vynilu s velmi rozsahlou drazkou , to je take duvod proc jsou pouzity dva disky , hudba je pak nahrana jen na jednu stranu desky . Toto dava velmi saturovany zvuk s vybornymi basy .Vsechny tyto vlastnosti byly perfektne ukazany zesilovacem RCM , nerozpakuji se dokonce rici , ze tak to podobne dokazal jen Manley Steelhead. Velmi zridka ma schopnost phono predzesilovac ridit a kontrolovat tak hluboke basy bez ztraty barvy zvuku a schopnosti zahrat vse dynamicky , jako to dokazal prave RCM .. Nechci plytvat slovy , ale z jisteho odstupu muzu rici , ze v tomto rozsahu nizkych kmitoctu umi hrat takto dobre jen jedno zarizeni , ktere jsem mel dosud moznost si poslechnout - drive jmenovany Manley , se svoji cenovkou 35000 Zl. ( cca 170 000 Kc) .
Tady nemame zadne pochyby , co je na disku , jak hraje gramofon samotny atd .
Zvuk RCM na desce Violator od Depeche Mode , specialne v oteviraci skladbe “World In My Eyes” kde hraje basova kytara (nebo jeji elektronicky ekvivalent) byl excelentni .
Pro vetsinu lidi znamena vynil synonymum pro mekky zvuk , meli by si vsak poslechnout preamp RCM Prelude na dobrem gramofonu ..
Ano existuje tady jisty druh zmekceni , ale to neni nasilne uhlazeni zvuku , nybrz jeho prirozena vlastnost , nic nas netaha za usi a uz vubec ne basova kytara , nebo kontrabas .
Nastroje muzou znit velmi hutne ve smyslu fyzicke pritomnosti , jestlize byly timto zpusobem nahrany , v konecnem dusledku hraje vsechno dynamicky presne tak jak to prave RCM umi .
Take rozdily mezi deskami Yamamoto, Tsuyoshi Trio Misty (Three Blind Mice/Cisco Music, TBM-30-45, 2 x 45 rpm, 180 g LP, #0080/1000) and Midnight Sugar (Three Blind Mice/Cisco Music, TBM-31-45, 2 x 45 rpm, 180 g LP, #0080/1000) byly jasne slysitelne a zřejmé , prvni deska – mene basu a take s mene okazalym zvukem piana , zatimco na druhem vinylu Midnight .. uznale pokyvujeme hlavou , jakym zpusobem se predzesilovac stara o stredni kmitocty , neuveritelne transparentni , extremne ciste stredy . V tomto kontextu se zde nejedna o neprirozene zesvetleni ci zjasneni zvuku .
Ackoliv zpev , nebo i kytara z alba Violator , nebo take i z debutove desky od Dire Straits - originalni vydani , ( rok 1978 ) zni lehce orezane , v obou pripadech se vsak jedna o nedokonalost vlastni nahravky . Predzesilovac RCM tyto nuance nedokazal zamaskovat tak dobre jako treba predzesilovac od Accuphase s kartou DA – 20 s (volitelne rozsireni) RIAA modulem do jejich predzesilovacu . Oznaceni “ rozsirujici phono modul “ je v tomto pripade matouci , protoze ve skutečnosti se jedna o dospely a plnohodnotny phono predzesilovac s dvema samostatnymi vstupy ( napr. pro dve ramenka) , ktery stoji skoro 10 000 Zl. (cca 28 000 Kc.) . Kdyby se k tomu pridal vyborny napajeci zdroj a odpovidajici case , potom by takovy phono predzesilovac mohl stat okolo 30-40 000 Zl . to pro pripad , aby vas nematla cena teto karty . Podarilo se mi take vyzkouset sestavu,( po prezentaci , kterou jsem videl na IFA 2007) vytvorenou redakcemi Audio a Stereoplay , velmi drahy system s komponenty JBL Project Everest DD66000 , reprosoustavy , prevodnik a processor Mark Levinson No 40 Media Console , monobloky
Krell Evolution One , jako zdroj byl pouzit gramofon Clearaudio Statement , Goldfinger a pre Accuphase C-7810 s drive jmenovanou phono kartou , zvuk tohoto systemu byl opravdu vynikajici . Samozrejme bylo prirozene porovnat RCM phono prave s pouzitym predzesilovacem a phono kartou od Accuphase , nebylo nic za co by se mohl RCM stydet , trebaze byly vysky z C 7810 zarivejsi , jako by byly pouzity lampy - samozrejme Accuphase je tranzistorovy predek , take tembr strednich kmitoctu byl na vyssi urovni , ale treba dynamika a basy jako takove a zaroven otevrenost zvuku byla zase lepsi na Polskem predzesilovaci . Jeste trochu jinak - hloubka zvuku a celkove ultimativni rozliseni byly lepsi u Japonskeho pristroje , na zacatku nahravky The Bassface Swing Trio Plays Gershwin (Stockfisch, SFR 357.8045.1, 180 g LP + SACD/CD) jsme preneseni do atmosfery maleho nahravaciho studia se vsemi sumy a ruchy , oba predzesilovace dokazaly vyborne zprostredkovat pocit “ byt tam”
Tady byl Accuphase prece jenom o neco lepsi a ukazal jeste sirsi a prokreslenejsi strukturu prostroru mezi hudebniky a jejich nastroji , to vse jen do doby nez zacne hrat opravdova hudba o nekolik sekund pozdeji , pak je dynamika a opet otevrenost zvuku lepsi z Polskeho predzesilovace , a tak dale a tak dale … Stejne dojmy jsem mel take z porovnani s predzesilovacem Manley , jestli si jeste pamatujete , oba preampy jsou vice nez dvakrat drazsi v porovnani s RCM , ovsem pokud ma v boji tento zesilovac obstat tak at se to stane v opravdovem boji . Stejne dojmy jsem meli take s predzesilovacem Manley a prekvapive Manley znel trochu studeneji a take ne s tak pevne vedenymi basy . Toto vsechno se zda byt paradox , tranzistorovy Accuphase hral analogove , naopak lampovy Manley mel chladnejsi az studeny projev s ne az tak pevnymi basy , RCM se vice blizi svym podanim k Americkemu Manley nez k Japonskemu Accuphase v techto aspektech .
Polsky predzesilovac z Katowic je neco co se nevidi az tak casto , jeho cena neni uplne nizka , ale to jen v pripade pouziti levnych komponentu , jestlize mluvime o tride high end potom je jeho cena vice nez prijatelna , kazdopadne jeden by musel zaplatit o dost vice penez , pokud by chtel neco lepsiho nez nabizi tento predzesilovac . Nakonec jsem se rozhodl zakoupit Senzor do meho referencniho systemu .
Re: Phono RCM - SENZOR PRELUDE IC
Tímto vyzývám polský RCM Senzor Prelude IC na souboj proti mému phonu Trichor Diablo!
Věřím, že uhájíme pošramocenou čest!
Půjčení RCM je přislíbeno.
Já věřím své stáji!!!
Efičáku, zúčatníš se?
Věřím, že uhájíme pošramocenou čest!
Půjčení RCM je přislíbeno.
Já věřím své stáji!!!
Efičáku, zúčatníš se?
Re: Phono RCM - SENZOR PRELUDE IC
Chlapi , bezte do toho , tesime se na vysledky
Re: Phono RCM - SENZOR PRELUDE IC
Přivezu Edgara TP-305. Ale tuším jak to dopadne.
Re: Phono RCM - SENZOR PRELUDE IC
Tušení není realita. Pokud to neporovnáš na jedné a té samé aparatuře, nemůžeš soudit...
Re: Phono RCM - SENZOR PRELUDE IC
No to je jasné. Ale u tvého systému bude zcela jiný výsledek, než u Ciby. Zrovna u tebe a na tvém systému očekávám, že Edgar dopadne nejhůře. U Ciby by zase mohl vyhrát. Oba systémy jsem slyšel. Hádej proč.
- Mark Levinson
- Příspěvky: 1361
- Registrován: 17 dub 2008 20:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Phono RCM - SENZOR PRELUDE IC
Protože jsi tam zajel?
Re: Phono RCM - SENZOR PRELUDE IC
Myslím, že profesionální hodnocení "sprzentu do grania", je pěkně tvrdá práce.
Wojciech má za ta léta psaní pro vynikající polské odborné časopisy hodně odehráno.
Jeho práci čtu rád. Redaktor, který chce mít dost přístrojů pro testy nemůže přístroj "odstřelit". Je však dobré popsat slyšené přijatelným způsobem. V tom jsou Paculovy články velmi otevřené a netřeba hledat mezi řádky.
Polsky nerozumím všemu. Díky za překlad Cibo.
Až teď mi došlo, že Phono Party, byla Peerova myšlenka.
Díky za nápad, Péťo.
Prostě myslím, že Dynavector, Michel, SME a Trichord, jedno tělo jsou a děkuji ti za demonstraci možností analogu.
Rychle hrající desky 45 RPM, u tebe byl dosud můj nejlepší hudební zážitek.
Wojciech má za ta léta psaní pro vynikající polské odborné časopisy hodně odehráno.
Jeho práci čtu rád. Redaktor, který chce mít dost přístrojů pro testy nemůže přístroj "odstřelit". Je však dobré popsat slyšené přijatelným způsobem. V tom jsou Paculovy články velmi otevřené a netřeba hledat mezi řádky.
Polsky nerozumím všemu. Díky za překlad Cibo.
Až teď mi došlo, že Phono Party, byla Peerova myšlenka.
Díky za nápad, Péťo.
Prostě myslím, že Dynavector, Michel, SME a Trichord, jedno tělo jsou a děkuji ti za demonstraci možností analogu.
Rychle hrající desky 45 RPM, u tebe byl dosud můj nejlepší hudební zážitek.
Re: Phono RCM - SENZOR PRELUDE IC
Jeste sem davam moje male porovnani S Trichordem Diablo . Take musim jeste upresnit jednu vec - celou moji analogovou vetev samozrejme zvukove porovnavam a hodnotim dle me digitalni reference Audio Aero (tady poukazuji na vyjimecnost tohoto playeru , protoze prekonat ho kvalitou zvuku bude velmi velmi drahe , zdali vubec mozne ) , takze napriklad mnou kritizovany Trichoird Diablo a jeho nedostatky jsou platne pouze ve vztahu s drive jmenovanym CD prehravacem , totez plati i o RCM . Samostatne tento Anglicky predzesilovac odpovida sve cenove kategorii . Na druhou stranu po testu phono Primare spolu s Milanem H. vyslo najevo , ze Trichord je radove lepsi phono predzesilovac nez Primare a to opet ve vsech disciplinach .
Dnes prisel sluzbou PPL novy phonopreamp RCA Senzor Prelude IC , protože muj soucasny phono Trichord Diablo „nehral“ tak jak bych očekával , netrpelive sem ho vybalil , nastavil ,zapojil , zapnul a poslechl a o tom jak potom „hral“ a jak to na me cele pusobilo bych se prave ted chtel zminit .
Nejdriv trochu technickych informaci - RCA ma plne symetrickou konstrukci vystupu a proto byl propojen s předzesilovačem Audio Aero Capitole Reference SE pomoci XLR kabelu Wave Planets , na vstupu pak byly (nouzove) pouzity relativne kvalitni 1M dlouhe nesymetricke kabely Neotech NA – 12260 . Nastaveni Gain level pro moji Ortofon Rondo Bronze bylo nejidealnejsi s hodnotou 0.6 mV a Load level vysel nejlepe 200 Ohm . K poslechu sem mel k dispozici několik novych LP , například Antonio Forcione , Sabina Sciubba - Meet me in London , NAIM Records , Steve Eliovson , Colin Walcott – Dawn Dance , ECM Records , Kari Bremnes - Norwegian Mood , Kirkelig Kullturveskstedt ,ještě jiné LP s Antonio Forcione + Charlie Haden – Heartplay také od NAIM Records , a další .. Tedy asi pětihodinová analogova nirvana .
Napisu to rovnou , me vesmes negativni hodnoceni Trichordu se ukazalo jako opravnene , Polský RCA Prelude byl ve vsech disciplinach vyrazne lepsi , kdyz to vezmu odspoda (popis plati pro RCA) Basy - pevnejsi , razantnejsi , vice detailu , Stredy - konecne jsou v nahravkach zastoupeny a tak si lze vychutnat přirozenost středních kmitoctu v analogových nahrávkách , to samozrejme prineslo mnohem lepsi prokreslenost lidských hlasu , vice detailu v hudbe , celkove lepsi proporce nastroju atd . U vysek plati to same co o stredech , proto je nyní zvuk z gramofonu spektralne vyvazeny a v této oblasti mu nic nechybi . Muze se tak smele merit s vynikajicimi CD prehravaci tak okolo 90000-100000 Kc . (tedy pokud si odmyslime sum nahravek a neklid na jejich pozadi) U akusticke hudby nahrane v True stereo (obe NAIM LP desky) doslo ke zlepseni a k zpřesněni lokalizace jednotlivých hudebniku (nastroju) a to v předozadním a i levopravem smyslu . Proste kompletne jiny o dve kategorie lepsi zvuk . Zaroven musim také vyseknout poklonu gramofonu RPM 10 s ramenkem 10“ cc , jeho kvalita se jevi jako velmi vysoka a s pouzitou MC přenoskou Rondo Bronze tvori uz ted vynikající zaklad respektive okno do světa highendu ..
Na konec ještě musim napsat , ze RCA byl propojen obycejnym sitovym kabelem , a nebyl nijak zahorovan , da se tedy predpokladat , ze kvalita jeho zvuku muze jit ještě nahoru ..
Zaroven v celkovem kontextu musim take napsat , ze tento Polsky phonopreamp je velmi , velmi levny .
Dnes prisel sluzbou PPL novy phonopreamp RCA Senzor Prelude IC , protože muj soucasny phono Trichord Diablo „nehral“ tak jak bych očekával , netrpelive sem ho vybalil , nastavil ,zapojil , zapnul a poslechl a o tom jak potom „hral“ a jak to na me cele pusobilo bych se prave ted chtel zminit .
Nejdriv trochu technickych informaci - RCA ma plne symetrickou konstrukci vystupu a proto byl propojen s předzesilovačem Audio Aero Capitole Reference SE pomoci XLR kabelu Wave Planets , na vstupu pak byly (nouzove) pouzity relativne kvalitni 1M dlouhe nesymetricke kabely Neotech NA – 12260 . Nastaveni Gain level pro moji Ortofon Rondo Bronze bylo nejidealnejsi s hodnotou 0.6 mV a Load level vysel nejlepe 200 Ohm . K poslechu sem mel k dispozici několik novych LP , například Antonio Forcione , Sabina Sciubba - Meet me in London , NAIM Records , Steve Eliovson , Colin Walcott – Dawn Dance , ECM Records , Kari Bremnes - Norwegian Mood , Kirkelig Kullturveskstedt ,ještě jiné LP s Antonio Forcione + Charlie Haden – Heartplay také od NAIM Records , a další .. Tedy asi pětihodinová analogova nirvana .
Napisu to rovnou , me vesmes negativni hodnoceni Trichordu se ukazalo jako opravnene , Polský RCA Prelude byl ve vsech disciplinach vyrazne lepsi , kdyz to vezmu odspoda (popis plati pro RCA) Basy - pevnejsi , razantnejsi , vice detailu , Stredy - konecne jsou v nahravkach zastoupeny a tak si lze vychutnat přirozenost středních kmitoctu v analogových nahrávkách , to samozrejme prineslo mnohem lepsi prokreslenost lidských hlasu , vice detailu v hudbe , celkove lepsi proporce nastroju atd . U vysek plati to same co o stredech , proto je nyní zvuk z gramofonu spektralne vyvazeny a v této oblasti mu nic nechybi . Muze se tak smele merit s vynikajicimi CD prehravaci tak okolo 90000-100000 Kc . (tedy pokud si odmyslime sum nahravek a neklid na jejich pozadi) U akusticke hudby nahrane v True stereo (obe NAIM LP desky) doslo ke zlepseni a k zpřesněni lokalizace jednotlivých hudebniku (nastroju) a to v předozadním a i levopravem smyslu . Proste kompletne jiny o dve kategorie lepsi zvuk . Zaroven musim také vyseknout poklonu gramofonu RPM 10 s ramenkem 10“ cc , jeho kvalita se jevi jako velmi vysoka a s pouzitou MC přenoskou Rondo Bronze tvori uz ted vynikající zaklad respektive okno do světa highendu ..
Na konec ještě musim napsat , ze RCA byl propojen obycejnym sitovym kabelem , a nebyl nijak zahorovan , da se tedy predpokladat , ze kvalita jeho zvuku muze jit ještě nahoru ..
Zaroven v celkovem kontextu musim take napsat , ze tento Polsky phonopreamp je velmi , velmi levny .
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 1 host