Dobrý večer,
Co se týče audia, jsem amatér, prosim omluvte mojí neznalost a laický popis.
Vlastním gramofon Pro-ject Debut Carbon a pri přehrávání desky se ozývají z přenosky podivný, poměrně hlasitý zvuky, takový jakoby chroustani, praskání.Driv k tomu nedocházelo. Při reprodukci to slyšet není, ale zkoušel jsem digitalizaci a v pauzach, nebo tichých pasážích je to slyšitelné. Netušíte někdo, čím by to mohlo být?
Díky
Podivný zvuk přenosky
Re: Podivný zvuk přenosky
"chroustani, praskání" jde z repráků nebo rovnou z vlastního tělesa přenosky ?
u vícero přehrávaných desek ?
ať už tak či onak - výměna přenosky nejspíš vše odstraní
u vícero přehrávaných desek ?
ať už tak či onak - výměna přenosky nejspíš vše odstraní
Ty zvuky vychází z přenosky. Z repráků to slyšet není.
Je to celkem běžný jev mechanického záznamu že přenoska "hraje" i při vypnutém zesíku
zavřený dekl gramce to sice (do značné míry) eliminuje jinak jenom výměna za jiný typ (přenosky teda)
viz například:
přenoska MasterTracker - její dobře tlumené hliníkové těleso omezuje rezonance, což napomáhá pevné a přesné reprodukci basů. Na zužující se chvějce je použit diamantový hrot s Micro-Line profilem, tvarovaný jako hrot řezné hlavy záznamového zařízení. Díky tomuto provedení sleduje přenoska stěny vinylové drážky s mikroskopickou přesností. Z přenosek řady Tracker má také nejlehčí magnety, což...
(o ceně bazmeku taktně pomlčím)
zavřený dekl gramce to sice (do značné míry) eliminuje jinak jenom výměna za jiný typ (přenosky teda)
viz například:
přenoska MasterTracker - její dobře tlumené hliníkové těleso omezuje rezonance, což napomáhá pevné a přesné reprodukci basů. Na zužující se chvějce je použit diamantový hrot s Micro-Line profilem, tvarovaný jako hrot řezné hlavy záznamového zařízení. Díky tomuto provedení sleduje přenoska stěny vinylové drážky s mikroskopickou přesností. Z přenosek řady Tracker má také nejlehčí magnety, což...
(o ceně bazmeku taktně pomlčím)