Dobrý den,
jsem ve znalostech gramofonů amatér. Nedávno dal svůj (zděděný) gramofon Tesla NC 430 do opravy všeho co bylo nutné pánovi z Pražských Dejvic, který se specializuje na značku Tesla. Z blízkého okruhu známých se mi donesly informace, že takové gramofony, resp. asi jejich přenosky ničí vinyly, které ani v dnešní době nejsou levné.
Předpokládám, že je to věc přenosky, ne samotného gramofonu, ale budu rád, když mi někdo poradí/vysvětlí, nebo dá podnětné informace.
Něco o mě a mých hudebních preferencích. Rád si poslechnu jazz, rock, elektronickou hudbu, nebo občas normální rádio. Jsem ajťák, takže mě zachvátila doba Spotify/Apple Music streamovaná přes Apple TV optikou do zesilovače Audiolab 6000a, následně do beden Dali Lektor 3 nebo Wharfdale Diamond 10.4. I jako takový, dnešní dobou zdegenerovaný ajťák, vidím budoucnost vinylů jako způsob jak si bez internetu pustit hudbu offline, jelikož se chystám stěhovat někam, kde to s připojením k internetu nebudu mít růžové.
Možná v mém popisu najdete spoustu protikladů, ale prosím o radu hlavně ohledně té gramofonové problematiky.
Děkuji za jakoukoliv smysluplnou radu a přeji všem, kteří dočetli až sem, vše nejlepší do nového roku, hlavně zdraví.
Pomoc s výběrem gramofonu a stop ničení vinylů
-
- Kontaktovat uživatele:
-
- Kontaktovat uživatele:
- Vybavení
Re: Pomoc s výběrem gramofonu a stop ničení vinylů
Ahoj..to je na dlho toto..daj do google "Tesla NC 430" a všetko potrebné je tam..len číst a číst..
Ale houby ničí vinyly, to jsou kecy primitivních barbarů
NC430 (HC43) byl lepší z dostupných strojů Tesla
NC430 (HC43) byl lepší z dostupných strojů Tesla
A tohle jsou zase zcestný bláboly individua, kterej se zaseknul někde kolem roku 1980 a dodnes nechce přijmout, že už je rok 2024 a odmítá pochopit, že přenoska má omezenou životnost a 40 let ohraná přenoska zkrátka LP už nepřehrává, ale brousí.
kde jsem něco napsal o 40-leté přenosce? četls článek celý?