AV recevier

Dotazy a žádosti o radu co nakoupit, vylepšit, změnit ve vašich sestavách, ...
Odpovědět
Tomi71
Kontaktovat uživatele:

AV recevier

Příspěvek od Tomi71 »

Ahoj, jsem nováček, koupil jsem asi před 3 letu v Hifibazaru Ostrava použitý AV recevier Pioneer VSX-820-S/-K a 2 přední sloupové repro KEF umístěné vedle TV stolku, ale už nemám doklady. Mám k recevieru připojenu TV Panasonic - plasma 42ST30E, satelitní přijímač Go sat 750 Hdi a blu-ray přehrávač LG BD60, domácí kino nepotřebuji stačí mi stereo poslech televize a z blu-ray přehrávače či AV přehrávám nejčastěji rockovou hudbu, filmy výjimečně. O víkendu mi při běžneém přehrávání TV recevier najednou vypnul a už se ho nepodařilo zapnout ani ovladačem ani přímo na přístroji a při přijítí blíž bylo cítit zasmrádnutí jako něco spáleného. Máte s tím zkušenosti, nevím jestli půjde oprava nebo je konec, psal jsem pánovi do Hifibazaru, tak uvidím. Pokud by to již nešlo opravit, tak uvažuji jen stereo AV recevieru, např. Denon, nepotřebuji 5.1 jedná se o malý pokoj 4 x 3 m, od pohovky k TV je cca 3 m. Ještě mě mrzí, že skoro nenaladím oblíbené rádio Rock max, už bych byl pro přístroj s internet rádiem, kde bych ho snad naladil, ale nevím jestli je to u stereo recevieru možné. Uvažoval jsem už i o anténě, ale po zateplení půdy a střechy už mám problém něco kabelem na střechu protáhnout :-) Multimediální centrum jsem zatím zavrhl, zahlédl jsem při brouzdání síťové receviery. Mám spoustu CD, něco už jsem přetáhl do PC a mám na flash discích, uvažuji o nějakém úložišti, ze kterého by šla přes PC z vedlejší místnosti přehrávat výběrem z displeje,. Nevím, jestli uvažuji správně, když tak mně vyveďte z omylů, díky

Onkajoo

Re: AV recevier

Příspěvek od Onkajoo »