Canton Carat 940. Má někdo doma?
Canton Carat 940. Má někdo doma?
Omlouvám se. Za chybu v předchozim tématu.
Hledám detailní info k ozvučnici beden Carat 940.
Prosim, dejte vědět, kdo je máte doma.
Předem děkuji. Honza
Hledám detailní info k ozvučnici beden Carat 940.
Prosim, dejte vědět, kdo je máte doma.
Předem děkuji. Honza
Re: Canton Carat 940. Má někdo doma?
Kluci, moc Vás prosím. Na kolenou
Určitě nejsem právě raketovej inženýr, ale kdyby někde na webu leželo, co potřebuji, tak tady nežebrám. A na Hifiengine
stejnak nemám účet.
Potrebuju postavit repliky ozvučnic. A to z brožury fakt nedám. Tak se prosím přiznejte, kdo máte tyhle bedýnky doma a za nějakou protislužbu mi pravítkem přeměříte
a vyfotíte pár detailů. Díkec. Honza
Určitě nejsem právě raketovej inženýr, ale kdyby někde na webu leželo, co potřebuji, tak tady nežebrám. A na Hifiengine
stejnak nemám účet.
Potrebuju postavit repliky ozvučnic. A to z brožury fakt nedám. Tak se prosím přiznejte, kdo máte tyhle bedýnky doma a za nějakou protislužbu mi pravítkem přeměříte
a vyfotíte pár detailů. Díkec. Honza
Zjevně nemáš sebemenší tušení co všechno obnáší vyrobit ozvučnice, když si myslíš, že stačí změřit vnější rozměry a udělat pár fotek abys to podle toho pak jako vyrobil. A vnitřní rozměry, tloušťku a tuhost stěn atd. z těch vnějších rozměrů a pár fotek vydedukuješ jak? A víš, že bedna a měniče nestačí, že potřebuješ taky něco čemu se říká výhybka?
- jarda_k_2005
- Kontaktovat uživatele:
- Vybavení
Ahoj! Jsou tady výrobci beden, třeba NA, oslov je napřímo, třeba ti pomohou. Jrd
Chlapy. Mám truhlárnu, cnc frézu, materiálu skladem od DTD, MDF, multiplexů až po bukové, dubové, ořechové řezivo.
Plus materiálu k tlumeni na výběr, o kterém se nikomu tady ani nezdá. Jsme totiž výrobci čalouněného nábytku. No a já mám menší průpravu formou studia SPŠE.
Audio je můj koníček 30let. Od renovací po stavby, pár ozvučených vozů též. Věřte nebo nevěřte, běžně opravuji spotřební elektroniku na úrovni součástek.