Canton Fonum 401 repase
Canton Fonum 401 repase
Ahoj všem jsem tu nový a potřebuji poradit. u repro Canton Fonum 401 mi odešli výškové repro (asi) ,hrají pouze nižší kmitočty.Chtěl bych zkusit repasovat reprobox komplet tj nový středobas,výškáč a výhybku.Bohužel na reproduktorech nejsou žádné udaje na jejichž základě bych mohl koupit jejich ekvivalent.přikládám foto.jsem v audio ozvučení amatér tak budu vděčný za jakoukoli radu.Na netu jsem nikde nenašel jakými komponenty je reprobedna osazena.jak by jste postupovali?Ještě jednou díky za rady.
- Přílohy
-
-
-
Re: Canton Fonum 401 repase
Jako první věc bych se ujistil, zda opravdu odešly výškáče, nebo je jen něco špatně na vyhýbce. Zjistíš nejjednodušeji tak, že samotný výškáč připojíš krátce přimo k zesilovači. POZOR! zesilovač úplně uber a velice opatrně zvedej hlasitost, bez vyhýbky je totiž vyškový reproduktor "nechráněný" před nizkým kmitočtem a mohl bys ho odpálit. Pokud výškáče nebudou ani takto hrát, tak jsou spálené. V tomhle případě bych se pokusil z bazaru sehnat totožné měniče. Zda takhle hrát budou, je něco s vyhýbkou.
Určitě nekupuj jiné středobasy, nějakou vyhýbku a jiné výškáče a hurá s nima do ozvučnice Fonumů 401. Takhle jednoduché to neni a takhle to nefunguje. Totálně tím rozhodíš naladění a v podstatě to nebude mít s Canton Fonum 401 krom budky nic společného. To raději za peníze, které bys utratil za jiné měniče kup z druhé ruky jinou plně funkční reprosoustavu.
Určitě nekupuj jiné středobasy, nějakou vyhýbku a jiné výškáče a hurá s nima do ozvučnice Fonumů 401. Takhle jednoduché to neni a takhle to nefunguje. Totálně tím rozhodíš naladění a v podstatě to nebude mít s Canton Fonum 401 krom budky nic společného. To raději za peníze, které bys utratil za jiné měniče kup z druhé ruky jinou plně funkční reprosoustavu.
Re: Canton Fonum 401 repase