Canton Fonum 401 repase

Dotazy a žádosti o radu co nakoupit, vylepšit, změnit ve vašich sestavách, ...
Odpovědět
ddwarf
Kontaktovat uživatele:

Canton Fonum 401 repase

Příspěvek od ddwarf »

Ahoj všem jsem tu nový a potřebuji poradit. u repro Canton Fonum 401 mi odešli výškové repro (asi) ,hrají pouze nižší kmitočty.Chtěl bych zkusit repasovat reprobox komplet tj nový středobas,výškáč a výhybku.Bohužel na reproduktorech nejsou žádné udaje na jejichž základě bych mohl koupit jejich ekvivalent.přikládám foto.jsem v audio ozvučení amatér tak budu vděčný za jakoukoli radu.Na netu jsem nikde nenašel jakými komponenty je reprobedna osazena.jak by jste postupovali?Ještě jednou díky za rady.
Přílohy
repro3.jpg
repro2.jpg
repro1.jpg

marvinnrv
Kontaktovat uživatele:

Re: Canton Fonum 401 repase

Příspěvek od marvinnrv »

Jako první věc bych se ujistil, zda opravdu odešly výškáče, nebo je jen něco špatně na vyhýbce. Zjistíš nejjednodušeji tak, že samotný výškáč připojíš krátce přimo k zesilovači. POZOR! zesilovač úplně uber a velice opatrně zvedej hlasitost, bez vyhýbky je totiž vyškový reproduktor "nechráněný" před nizkým kmitočtem a mohl bys ho odpálit. Pokud výškáče nebudou ani takto hrát, tak jsou spálené. V tomhle případě bych se pokusil z bazaru sehnat totožné měniče. Zda takhle hrát budou, je něco s vyhýbkou.

Určitě nekupuj jiné středobasy, nějakou vyhýbku a jiné výškáče a hurá s nima do ozvučnice Fonumů 401. Takhle jednoduché to neni a takhle to nefunguje. Totálně tím rozhodíš naladění a v podstatě to nebude mít s Canton Fonum 401 krom budky nic společného. To raději za peníze, které bys utratil za jiné měniče kup z druhé ruky jinou plně funkční reprosoustavu.

ddwarf
Kontaktovat uživatele:

Re: Canton Fonum 401 repase

Příspěvek od ddwarf »