Gramofon Tesla NC 440 - problém

Dotazy a žádosti o radu co nakoupit, vylepšit, změnit ve vašich sestavách, ...
Odpovědět
swenik
Kontaktovat uživatele:

Gramofon Tesla NC 440 - problém

Příspěvek od swenik »

Mám jednu malou prosbu na lidi, kteří tenhle přístroj znají. Dnes mi zničehonic přestalo přestalo fungovat zapínání, tzn. ten přepínač úplně nalevo. Působí to, jako by tam najednou chyběla nějaká pružina, která ho obvykle drží v zapnuté pozici. Talíř se naprosto odmítá točit..

Je to možné nebo je problém někde jinde? Bohužel zatím jsem stále laik a bojím se do gramofonu "vrtat", aniž bych věděl alespoň přibližnou příčinu. Takže se raději ptám a byl bych velmi vděčný za brzkou radu, abych případný náhradní díl stihl ještě co nejdříve sehnat..

Doufám, že mi někdo poradí, mockrát děkuji.

kumbu
Kontaktovat uživatele:

Re: Gramofon Tesla NC 440 - problém

Příspěvek od kumbu »

Ahoj

Mohu ti poslat servisní návod podle kterého se lze dobře orientovat ale v kostce:
Při zapínání gramofonu by se mělo ozvat slabé "cvaknutí" které vydává zapnutí síťového vypínače. Tento je zapínán a vypínán pomocí táhla ovládaného knoflíkem (ON-OFF).
Toto táhlo je ve správné poloze zaaretováno šroubkem na osičce ON-OFF knoflíku a pokud by se například tento šroubek povolil tak se může stát, že se síťový vypínač nepřepne jelikož táhlo nevykoná dostatečně dlouhý pohyb nutný pro přepnutí vypínače (čili tím ani necvakne).
Pak se tedy nepřipojí 220V pro trafo a nejde ani těch ss9V potřebných pro elektroniku motorku.

Kdyby to takto nepomohlo a byl by jsi někde poblíž Prahy tak můžu pomoci s opravou.

swenik
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od swenik »

Díky, poslal jsem SZ.

swenik
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od swenik »

Takže problém diagnostikován jako prasklá miniaturní pružinka uvnitř vypínače. Nevíte někdo, kde by se dala sehnat? Nechce se mi kvůli tomu utrácet stovky za nějaký vrak na aukru. :|

jacq
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jacq »