Předem děkuji za názory a odpovědi.
Gramofon Tesla NC430 a zesilovač AZS 100l
Gramofon Tesla NC430 a zesilovač AZS 100l
Dobrý den, jsem teprve začátečník a tak se chci přeptat jestli jdou k sobě gramofon tesla nc 430 a zesilovač tesla AZS 100l. Zajímalo by mě, jestli mi tento zesilovač pomůže pro lepší ozvučení a jestli se některé komponenty spolu nebudou "hádat"...mám nabídku, že ho můžu koupit za nějakých 800kč (zesilovač), tak jestli je to dobrá cena nebo jestli jsi ze mně dělá někdo šoufky.
jinak Gramofon jsem sehnal za 2000kč...nátáhl mě ten člověk nebo je to adekvátní cena...gramofon je plně funkční.
Re: Gramofon Tesla NC430 a zesilovač AZS 100l
Nebudeme to schovávat za pěkná slova: Natáhli tě na gramofonu a chtěj tě natáhnout i na zesilovači. Nevím, co myslíš "lepším ozvučením", gramofon NC 430 bez zesilovače nebude hrát vůbec. Ovšem zesilovač AZS 100 L nemá vstup pro magnetodynamickou přenosku, takže se ke gramofonu NC 430 nehodí.
Na gramu 430 nepíšeš, jakou máš vložku, ale jistě MM, takže bys k tomu zesilovači musel koupit ještě korekční předzesilovač, jinak to hrát nebude. A nebo tenhle http://www.google.com/imgres?imgurl=htt ... =0&ndsp=30
ano tak to nerad slyším, že jsem se nechal ojebat jako malý kluk...co teď s tím? investovat do zesilovače?AZS 218 mi udělá z tohoto nepodařeného kupu alespoň možnost poslouchat desky co mám? nebo by mi stačil nějaký jiný? Jednoduše si chci jenom udělat malou sestavičku kde bych si pustil desku a v klidu poslouchal hudbu...jestli vás mohu požádat o radu "co teď s tím" ? budu vděčný za jakýkoliv názor...jen pro zajímavost, jaká je skutečná cena takového gramofonu?
Za šásko samotné bych dal maxla pětikilo, ovšem pokud je k tomu AT-120 nebo 2M, tak i ty dva litry jsou přiměřené. AZS 218 se k tomu hodí designově, pokud Vám jde ale o zvuk, tak si kupte něco německého z osmdesátek (Grundig, Telefunken, Saba, Loewe), přijde to na stejné peníze ale hrát to bude řádově lépe.