Tohle jsem řešil un svého Sanya TP 1000.
Šel jsem na to "od lesa" a řekl jsem si, že když dokážu rozleštit lak na uatě, dokážu rozleštit i plexisklo. Vzal jsem vibrační brusku, na ni uchytil filc, vzal jsem Tempo na stré laky a začal. Pomhodině jsem toho nechal, protože hrozilo, že kryt se teplet bude deformovat. po vychladnutí jsem ho umyl, a shledal, že velké rýhy jsou sice pryč, ale kryt je celý matný. Tak to je dobrá zpráva, jsem si řekl. Vzal jsem tedy TEMPO na nové laky a davaj znovu - podotýkám, že jsem vyměnil i filc za nový. Po hodině to začalo nabírat vzhled. Umyl jsem to, a vzal jsem leštěnku na auto Turtle Wqay Magic šedé barvy na bezbarvé laky a znovu filc a davaj.
Za půldne byl (resp. stále JE) kryt jako nový

A stálo mě to asi 50kaček za jedno Tempo a 4 hodinky práce a trocha proudu za vibrační brusku. (Bosch).