Jaké repro?
Jaké repro?
Ahoj!
Jsem tu nový a rád bych se poradil ohledně mé první reprosoustavy.
Rád bych zainvestoval do mé první audio sestavy, která by hrála asi na 20m².
Využití převážně na hudbu a filmy. Nemám moc místa, takže preferuji regálovky.
Poslouchám převážně Elektronickou hudbu, Grime a Rap. Ze zdrojů nejvíce Spoify popřípadě Soundcloud, filmy Netflix.
Systém bych rád měl u TV, popřípadě PC, takže potřebuji optický vstup do zesilovače.
Chtěl bych prozatím stereo, které je schopné zahrát alespoň solidně basy, časem bych možná připadl subwoofer, popřípadě centrální repro.
Líbí se mi FOCAL JM Lab - Chorus 705S, které mám možnost koupit za 5K. Máte s nimi někdo zkušenosti?
Popřípadě jaké jiné repro mi doporučíte do 6K?
U zesilovače jsem přemýšlel nad něčím takovým: https://www.alza.cz/denon-pma-600ne-black-d5678456.htm
Cenou celé sestavy bych se rád dostal do 15K.
Jsem laik a tohle je můj první audio počin, takže budu vděčný za každou radu.
Díky
Jsem tu nový a rád bych se poradil ohledně mé první reprosoustavy.
Rád bych zainvestoval do mé první audio sestavy, která by hrála asi na 20m².
Využití převážně na hudbu a filmy. Nemám moc místa, takže preferuji regálovky.
Poslouchám převážně Elektronickou hudbu, Grime a Rap. Ze zdrojů nejvíce Spoify popřípadě Soundcloud, filmy Netflix.
Systém bych rád měl u TV, popřípadě PC, takže potřebuji optický vstup do zesilovače.
Chtěl bych prozatím stereo, které je schopné zahrát alespoň solidně basy, časem bych možná připadl subwoofer, popřípadě centrální repro.
Líbí se mi FOCAL JM Lab - Chorus 705S, které mám možnost koupit za 5K. Máte s nimi někdo zkušenosti?
Popřípadě jaké jiné repro mi doporučíte do 6K?
U zesilovače jsem přemýšlel nad něčím takovým: https://www.alza.cz/denon-pma-600ne-black-d5678456.htm
Cenou celé sestavy bych se rád dostal do 15K.
Jsem laik a tohle je můj první audio počin, takže budu vděčný za každou radu.
Díky
Re: Jaké repro?