Jaký použít kabel

Dotazy a žádosti o radu co nakoupit, vylepšit, změnit ve vašich sestavách, ...
Odpovědět
Mazlik
Kontaktovat uživatele:

Jaký použít kabel

Příspěvek od Mazlik »

Zdravím,

Používám ze zvukovky digitální výstup, který jde do resilovače a ten si to pželouská na analog. Jaký mám prosímtě použít digitální kabel ze zvukovky do resilovače. Teď jsem si dělal v kabelech pořádek a zjistil jsem, že mám Coaxial cable RG-59U do firmy Bandridge. Je to správný kabel, nebo nějáký šunt, který se mi tam omylem zapletl. Případně čím by jsem ho měl nahradit. Ono to jako hraje, ale píše se, že je to kameru, což to asi ideál nebude. Kdyby jsi mi nějáký poradil, jsem student s omezenými možnostmi, proto nic za desítky tisíc :) Dik

paolo
Kontaktovat uživatele:

Re: Jaký použít kabel

Příspěvek od paolo »

A odkud jsi?
jestli znáš firmu Prodance,tak se můžeš tam zastavit. Udělají na zakázku skoro cokoliv. Hlavně za přiměřenou cenu.
Rothaudio

Mazlik
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mazlik »

Tož ze Zlína, kde by jsem prosímtě našel tu firmu, případně jaký kabel by jsi mi mohl poradit. Dík

dadaft
Kontaktovat uživatele:
Vybavení

Příspěvek od dadaft »

rg59 je naprosto v pohodě. nemusíš nic řešit = máš vyřešeno. na kabely se vyser. jsou to jenom kabely. všechno nad litr je jenom využívání lidí za účelem vlastního zisku...

Mik3cuk
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mik3cuk »

Zdravím,

Používám ze zvukovky digitální výstup, který jde do resilovače a ten si to pželouská na analog.