Kombinace AV receiver a stereo zesilovač

Dotazy a žádosti o radu co nakoupit, vylepšit, změnit ve vašich sestavách, ...
Odpovědět
Vohrada
Kontaktovat uživatele:
Vybavení

Kombinace AV receiver a stereo zesilovač

Příspěvek od Vohrada »

Ahoj, potřeboval bych poradit ohledně vylepšení stereo poslechu.
Mám AV receiver Onkyo TX-RZ720 a k němu připojený set 5.0 repro. Chtěl bych vylepšit poslech přes přední sloupové Dynavoice DF-6 a jediné, co mě napadá (kromě koupě lepšího receiveru) je poslouchat stereo přes intergrovaný stereo zesilovač (uvažuji o Onkyu A-9150). Je možné zapojit AVR a stereo zesilovač tak, abych nemusel pro každý druh poslechu fyzicky přendávat reprokabely z AVR do sterea a obráceně, ale aby to bylo zapojené jako jeden celek, kde by u filmů hrálo všech 5 reproduktorů a při stereu pouze přední sloupy přes výstup ze stereo zesilovače?
Díky za radu.
P.S. Pokud někomu připadají moje otázky neodborné, tak se neplete -jsem laik, tak mě tak, prosím, berte. :)

komar
Kontaktovat uživatele:

Re: Kombinace AV receiver a stereo zesilovač

Příspěvek od komar »

Lze to vyřešit takto:https://www.hifionline.cz/hifi-prisluse ... ac-vstupu/

Nebo zakoupit k receiveru koncový zesilovač na posílení sterea.

daliborr
Kontaktovat uživatele:
Vybavení

Příspěvek od daliborr »

To co poslal komar, tak to je na něco jiného je to na rozšíření cinch vstupů. Ty potřebuješ toto: https://www.avcenter.cz/Dynavox-AMP-S-S ... gIs_PD_BwE . Samozřejmě se dá koupit i levnější, ale s horší kvalitou. A nebo si to vyrobit. Já si to budu vyrábět pro HIFI z 80 let. Mám jedny repra a potřebuji zapojit 3 zesilovače.

Dark side of the moon
Kontaktovat uživatele:
Vybavení

Příspěvek od Dark side of the moon »

Přepojovat není nutné nic, integrovaný zesilovač také není nutný, stačí pouze samostatný externí koncový zesilovač (bez předzesilovače).
Hlavní přední sloupy (L + R) se připojí do repro výstupů koncového zesilovače, ostatní repro zůstanou zapojeny do příslušných repro výstupů AVR.