Koupě levných regálovek
Koupě levných regálovek
Dobrý den, už na začátek píši že jsem student, proto bych zde rád řešil jen opravdu hodně levné reprobedny od kterých si nic moc extra neslibuji a vím že to nebude žadný zázrak. Cenu bych si představoval do 8 000,- takže opravdu bída, bohužel si nemohu dovolit víc
ale mám rád hifi, proto bych rád alespoň něco. Asi mi tu budute většina psát o bazarech, nebránil bych se tomu, ale rád bych i nějaké typy na nové repro. Repro budou připojeny na Marantz PM5003. Zatím se mi hodně libí Wharfedale 10.1. Budu rád za rady 
- enregistree
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupě levných regálovek
Podivej se na tohoto www.hifipartner.cz z Berouna, vyprodava dost veci, pokud info na webu je aktualni. Jinak Wharfedale 10.1 mi prijdou jako dobra volba, i kdyz radeji bych volil 10.2, 10.3 nebo 9.2, 9.3. Ty 9.2 jsem slysel, a BR dopredu muze byt vyhodou pri umisteni v mistnosti. Pripadne Tannoy, mas-li v dosahu prodejce.
Díky za typy ten přední bassreflex by asi lepší byl ale dat to kousek od zdi nebude problém, ještě mě napadlo se optat na sloupy konkrétně modely :
DYNAVOICE MAGIC F5 EX
QLN Qubic II F
Infinity PRIMUS-250
Co myslíte zahrály by lépe než ty WD 10.1 ? Ptám se, protože si je bohužel nemohu nikde poslechnout. Díky moc za rady
DYNAVOICE MAGIC F5 EX
QLN Qubic II F
Infinity PRIMUS-250
Co myslíte zahrály by lépe než ty WD 10.1 ? Ptám se, protože si je bohužel nemohu nikde poslechnout. Díky moc za rady
sloupy potrebuji poradny zesik s dobrym vykonem... treba Cantony 109 (novejsi typ je 190) co mam ja byl problem uzivit na 2x 70W Marantzu.... jako hudba z nej sla pekne, ale posluchaci chybelo dokresleni spodku...
se sloupama je to tezky obzvlaste z tveho vyberu... hodne zalezi na zesiku.
Doporucoval bych bud recenzi na dane bedny, kde by je ohodnotili... ale vrele bych doporucoval osobni poslech, zda-li je maji nekde ve studiu... protoze ne kazda bedna muze dobre ladit k tve muzice....