Koupě levných regálovek

Dotazy a žádosti o radu co nakoupit, vylepšit, změnit ve vašich sestavách, ...
Odpovědět
Petas
Kontaktovat uživatele:

Koupě levných regálovek

Příspěvek od Petas »

Dobrý den, už na začátek píši že jsem student, proto bych zde rád řešil jen opravdu hodně levné reprobedny od kterých si nic moc extra neslibuji a vím že to nebude žadný zázrak. Cenu bych si představoval do 8 000,- takže opravdu bída, bohužel si nemohu dovolit víc ;-) ale mám rád hifi, proto bych rád alespoň něco. Asi mi tu budute většina psát o bazarech, nebránil bych se tomu, ale rád bych i nějaké typy na nové repro. Repro budou připojeny na Marantz PM5003. Zatím se mi hodně libí Wharfedale 10.1. Budu rád za rady ;)

enregistree
Kontaktovat uživatele:

Re: Koupě levných regálovek

Příspěvek od enregistree »

Podivej se na tohoto www.hifipartner.cz z Berouna, vyprodava dost veci, pokud info na webu je aktualni. Jinak Wharfedale 10.1 mi prijdou jako dobra volba, i kdyz radeji bych volil 10.2, 10.3 nebo 9.2, 9.3. Ty 9.2 jsem slysel, a BR dopredu muze byt vyhodou pri umisteni v mistnosti. Pripadne Tannoy, mas-li v dosahu prodejce.

Petas
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petas »

Díky za typy ten přední bassreflex by asi lepší byl ale dat to kousek od zdi nebude problém, ještě mě napadlo se optat na sloupy konkrétně modely :
DYNAVOICE MAGIC F5 EX
QLN Qubic II F
Infinity PRIMUS-250

Co myslíte zahrály by lépe než ty WD 10.1 ? Ptám se, protože si je bohužel nemohu nikde poslechnout. Díky moc za rady ;)

Asket
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Asket »

sloupy potrebuji poradny zesik s dobrym vykonem... treba Cantony 109 (novejsi typ je 190) co mam ja byl problem uzivit na 2x 70W Marantzu.... jako hudba z nej sla pekne, ale posluchaci chybelo dokresleni spodku...

se sloupama je to tezky obzvlaste z tveho vyberu... hodne zalezi na zesiku.