Nákup repro
Nákup repro
Zdravím
Potřebuji poradit s výběrem repro k zesilovači Pioneer A9-J. Pořídil si ho syn, spíš návštěvník koncertů, posluchač živé hudby. Styl, rock,folk,jazzrock,blues,jazz. Teď hraje na starých RFT, které jsem zakoupil někdy v r. 1972. Hrát to bude v místnosti 6x4m, výška 2,45m, podlaha celoplošně koberec, po straně umístíme otevřené regály plné knih. Strop klasický omítnutý rákos, zatím bez úprav. Zastavěno jako studentský pokoj. Myslím, že to je vcelku slušně zatlumeno, ale nejsem odborník. Spíš nevím co by tak sedlo k tomu zesiku. Samozřejmě objedeme pár známých a studia. Poprosím o nástřel i zkušenosti majitelů A9ky. Nákup do 30 000.-Kč, ale klidně i z druhé ruky. Múj typ Usher V-řada, ale neslyšel jsem. Díky za všechny rady.
Potřebuji poradit s výběrem repro k zesilovači Pioneer A9-J. Pořídil si ho syn, spíš návštěvník koncertů, posluchač živé hudby. Styl, rock,folk,jazzrock,blues,jazz. Teď hraje na starých RFT, které jsem zakoupil někdy v r. 1972. Hrát to bude v místnosti 6x4m, výška 2,45m, podlaha celoplošně koberec, po straně umístíme otevřené regály plné knih. Strop klasický omítnutý rákos, zatím bez úprav. Zastavěno jako studentský pokoj. Myslím, že to je vcelku slušně zatlumeno, ale nejsem odborník. Spíš nevím co by tak sedlo k tomu zesiku. Samozřejmě objedeme pár známých a studia. Poprosím o nástřel i zkušenosti majitelů A9ky. Nákup do 30 000.-Kč, ale klidně i z druhé ruky. Múj typ Usher V-řada, ale neslyšel jsem. Díky za všechny rady.
Re: Nákup repro
Ahoj,
vem zesík a domluv si návštěvu v nějakém studiu. Ushery má např. p. Navrátil v Havířově a i Pioneera A9 jsem tam viděl. Nech si připojit několik různých beden od těch levnějších až po dražší a obrázek si uděláš sám.
vem zesík a domluv si návštěvu v nějakém studiu. Ushery má např. p. Navrátil v Havířově a i Pioneera A9 jsem tam viděl. Nech si připojit několik různých beden od těch levnějších až po dražší a obrázek si uděláš sám.