NC470-Cinch

Dotazy a žádosti o radu co nakoupit, vylepšit, změnit ve vašich sestavách, ...
Odpovědět
Andy550
Kontaktovat uživatele:
Vybavení

NC470-Cinch

Příspěvek od Andy550 »

Zdravím všechny hifisty,

jsem úplný začátečník a právě jsem si pořídil první gramofon(Tesla NC470). Gramofon je v super stavu, ale samozřejmě na něm zkouším vylepšit co jde(přenoska, vyčištění, výplň modelovací hmotou atd). Narazil jsem ale na problém, se kterým si nevím rady. Odpájel jsem zastaralý konektor DIN a chci ho vyměnit za RCA, ale nevím co bude lepší, vyvrat díry do krytu gramofonu a namontovat je přímo do něj, nebo vyvést kabel ven až k předzesilovači? Nebo jsem zbytečně paranoidní a nemá to na kvalitu zvuku žádný vliv? Mockrát děkuji za odpovědi.

Omlouvám se, pokud jde o hloupý dotaz :oops:

(Pokud mi poradíte nějaké další nápady na vylepšení gramce, budu moc rád :) )

Strejdin
Kontaktovat uživatele:
Vybavení

Re: NC470-Cinch

Příspěvek od Strejdin »

Andy, můj názor je, že obě kabelová řešení mají své pro a proti. Když umístíš RCA zástrčky na kryt gramofonu a uděláš to opravdu pěkně, bude to určitě mít estetickou hodnotu, ale v cestě signálu o jeden sesazovaci spoj navíc, což může a nemusí mít vliv. Záleží určitě na kvalitě provedení.

Andy550
Kontaktovat uživatele:
Vybavení

Příspěvek od Andy550 »

Díky za radu :D Taky se mi víc zamlouvají vestavěné konektory. Tak snad se mi to povede *2thumbsup*

lechos
Kontaktovat uživatele:
Vybavení

Příspěvek od lechos »

vyvedl bych ven krátký kabel (cca 50 cm) zapojen (připájen) "na fest" a dinku 5pin ponechal na panelu pro případ využití v budoucnu ...
případnej GND propoj většinou nutný není, originál NC470 z fabriky neměl

Andy550
Kontaktovat uživatele:
Vybavení

Příspěvek od Andy550 »

Konektory jsou stále na cestě, tak bych toto řešení mohl zatím vyzkoušet, třeba budu s výstupem spokojen. :)
Díky za tip :D

lechos
Kontaktovat uživatele:
Vybavení

Příspěvek od lechos »