Nevím, do jaké sekce svůj trabl umístit, ale protože potřebuju poradit, tak logicky "Potřebuju poradit" bude to pravé ořechové...
Mám trochu problém s nastavením a zpracováním zvuku, který se pokusím (snad aspoň trochu srozumitelně - jsem pouze laik) popsat:
Mám televizi LG 60UH7707 a receiver Onkyo TX-RZ720.
Mám je propojené
1/ optickým digitálním kabelem Toslink (optical digital audio out na TV - optical digital in na receiveru) pro zvukový výstup televize přes reciever a zároveň
2/ HDMI kabelem (HDMI out main ARC na receiveru - HDMI in ARC na TV) pro zvukový výstup Bluray přehrávače na televizi (HDMI signál BD putuje do televize přes receiver).
Předpokládám, že pokud přehrávám zvuk televize přes receiver, putuje signál optikou (HDMI zprostředkovává tok zvukového signálu opačným směrem do TV).
A teď ten problém - zvukový výstup TV přes receiver do druhé zvukové zóny (ZONE 2) nefunguje tak, jak bych si představoval a to takto:
Pokud na TV běží standardní televizní kabelové vysílání, výstupy na receiveru jsou tyto (zde je všechno v pořádku):
reproduktorové terminály - zvukový signál pro jednotlivé reproduktory
sluchátkový výstup PHONES 6.3 mm - zvukový signál pro sluchátka
ZONE 2 line out cinch terminály (po aktivaci ZONE 2) - zvukový signál pro zesilovač druhé zóny
Pokud na TV běží nějaká webová služba (Youtube, Netflix apod.) nebo přehrávání videosouborů z externího HDD připojeného do TV přes USB, výstupy na receiveru jsou tyto (zde nastává zmiňovaný problém):
reproduktorové terminály - zvukový signál pro jednotlivé reproduktory
sluchátkový výstup PHONES 6.3 mm - zvukový signál pro sluchátka
ZONE 2 line out cinch terminály (po aktivaci ZONE 2) - ŽÁDNÝ ZVUKOVÝ SIGNÁL